Ik dacht dat Nederland exporteerde naar Frankrijk in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:22 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt je weer gezellig dat er go-fast konvooien worden genstalleerd door de Franse politie omdat die Nederlanders weer zo nodig waus moeten gaan in Amsterdam? Jij vindt het leuk dat het leefklimaat van Noord-Frankrijk er aan gaat? Jij vindt het leuk dat er weer controle plaatsvindt tussen Liege en Maastricht in treinen omdat die Hollanders weer hun spul moeten hebben? Jij vindt het leuk dat de tolwegen als maar duurder worden in Frankrijk omdat je wel gedwongen wordt deze wegen te pakken omdat je anders met ongelukken door go-fast perikelen te maken kan krijgen.
Jij vindt dat wel allemaal gezellig? Ja, jij vindt Lille-Roubaix ook een gezellig knooppunt waar jouw drugs worden doorgesluisd vanuit Noord-Afrika via Marseille richting Nederland. Echt een gezellig leefklimaat heeft dat opgeleverd hoor. Allemaal wereldvreemd volk daar in Amsterdam.
Daarom streven we ook naar geregulierde wietteelt, dan is dat niet meer nodig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:22 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt je weer gezellig dat er go-fast konvooien worden genstalleerd door de Franse politie omdat die Nederlanders weer zo nodig waus moeten gaan in Amsterdam? Jij vindt het leuk dat het leefklimaat van Noord-Frankrijk er aan gaat? Jij vindt het leuk dat er weer controle plaatsvindt tussen Liege en Maastricht in treinen omdat die Hollanders weer hun spul moeten hebben? Jij vindt het leuk dat de tolwegen als maar duurder worden in Frankrijk omdat je wel gedwongen wordt deze wegen te pakken omdat je anders met ongelukken door go-fast perikelen te maken kan krijgen.
Jij vindt dat wel allemaal gezellig? Ja, jij vindt Lille-Roubaix ook een gezellig knooppunt waar jouw drugs worden doorgesluisd vanuit Noord-Afrika via Marseille richting Nederland. Echt een gezellig leefklimaat heeft dat opgeleverd hoor. Allemaal wereldvreemd volk daar in Amsterdam.
Wie streven daarnaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom streven we ook naar geregulierde wietteelt, dan is dat niet meer nodig.
Maar voor dat zover is, hou even je bek, we bepalen zelf wel wat we innemen.
9/10 van de spullen die je koopt komen uit sweatshops met kinderarbeid enzo, dus bakkes
Zou Kaneel nu lachen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie streven daarnaar?
Ik vind het wel hebben, die Marokkaanse drugsbazen die elkaar afschieten.
Nadenkende Nederlanders. Niet de overheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie streven daarnaar?
Hoelang is dat nu al? Is dat opeens zo gekomen ook? Werkte tijd terug wel gewoon goed toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Nee is goed Feertje. Vieze tyfusinternet hier besloot ff te gaan kutten op het verkeerde moment
Klappen geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Nee is goed Feertje. Vieze tyfusinternet hier besloot ff te gaan kutten op het verkeerde moment
Ik denk niet na?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nadenkende Nederlanders. Niet de overheid
Net als Hep. :$quote:
Gewoon naakt gaan, doe ik ook :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet welke kleren ik aan moet doen.
Ja jij dacht dat die Amsterdammers die drie bloempotten op het platdak zetten en dan zeggen aan tuinieren te doen, echt wat zelf konden produceren. Oh sorry, ik moet natuurlijk in Amsterdam niet tuinieren zeggen, maar urban farming, dat klinkt zoveel hipper, ondanks dat het geen kut oplevert.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederland exporteerde naar Frankrijk in plaats van andersom.
Ik hoest nog liever als een malle.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zal Faxie vragen om het te verhelpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2koudquote:
Ik denk dat ik bekender ben met de binnenlandse productie dan jij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:32 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja jij dacht dat die Amsterdammers die drie bloempotten op het platdak zetten en dan zeggen aan tuinieren te doen, echt wat zelf konden produceren. Oh sorry, ik moet natuurlijk in Amsterdam niet tuinieren zeggen, maar urban farming, dat klinkt zoveel hipper, ondanks dat het geen kut oplevert.
Ding doet om de haverklap achterlijk. Soms gaat t een paar dagen fantastisch, dan is het weer drama. Een van de (voor mij) weinige dingen die zuigt aan campingleef :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoelang is dat nu al? Is dat opeens zo gekomen ook? Werkte tijd terug wel gewoon goed toch?
Steek hem met een mesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Ik heb ook niet veel hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
2koud
Ik heb zelf niks leuks in de kast. En nee, ik ben niet zo'n vrouw met een uitpuilende kledingkast.
Ook dat zal ik doen :$quote:
Wat heb jij geslikt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:32 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja jij dacht dat die Amsterdammers die drie bloempotten op het platdak zetten en dan zeggen aan tuinieren te doen, echt wat zelf konden produceren. Oh sorry, ik moet natuurlijk in Amsterdam niet tuinieren zeggen, maar urban farming, dat klinkt zoveel hipper, ondanks dat het geen kut oplevert.
Jij bent zeker zo iemand die in de collegezaal de preutse troela zit uit te hangen, om je vervolgens in de late uurtjes door de meest foute mannen te laten afraggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie streven daarnaar?
Accuraat, ik ben onder de indruk. Alleen durf ik niet naar buiten en hang ik de preutse troela uit op het internet in plaats van in de collegebank.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die in de collegezaal de preutse troela zit uit te hangen, om je vervolgens in de late uurtjes door de meest foute mannen te laten afraggen.
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.quote:
Je zou niet de eerste hypocriet op de planeet zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.
Dan mis je echt wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.
Enige drugs die ik gebruikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef Dqod het volgende:
Ach, ignorance is bliss, zullen we maar zeggen
Niks ignorants aan jouquote:
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?quote:
Maar je ziet haar toch niet altijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?
Dit is belachelijk lief.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?
klinkt ernaar dat je op kledingstrooptocht moet vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
2koud
Ik heb zelf niks leuks in de kast. En nee, ik ben niet zo'n vrouw met een uitpuilende kledingkast.
Vertrekken jullie nu al allemaal joh?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef aeque het volgende:
Zo en nu maar eens beginnen aan de lange reis.
Ik niet. Ben nog lang niet klaar :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vertrekken jullie nu al allemaal joh?
Verbaast mij ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
klinkt ernaar dat je op kledingstrooptocht moet vandaag.
Ik moet eerst nog vanaf Rotterdam naar Ede toe.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Awwwwjhngrjkbquote:
Wat is dat voor toverrokje?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat ik met dit rokje m'n benen niet kon spreiden, dus iedereen is veilig vandaag
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en allesquote:
Dus niets doen waarvoor je aangehouden kan worden, anders scheur je uit je rok wanneer ze je tegen de auto douwen en je ze alsnog moet spreidenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat ik met dit rokje m'n benen niet kon spreiden, dus iedereen is veilig vandaag
ik voel je struggles welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen geld.En ook geen tijd. En ik weet nooit goed wat ik moet kopen. Rampfiguur.
Ik herken het. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat voor toverrokje?
[..]
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en alles
Dank je WT. Jouw steun betekent veel voor me. :$quote:
Zelfbeschermingsrokjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat voor toverrokje?
[..]
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en alles
Omdat je een verlept gezicht krijgt door al die drugs?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga ook maar in rokje. Hopelijk leidt het de aandacht af van mijn gezicht.
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus niets doen waarvoor je aangehouden kan worden, anders scheur je uit je rok wanneer ze je tegen de auto douwen en je ze alsnog moet spreiden
Ik kan moeilijk praten als ik m'n mond al ergens anders voor gebruik hequote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb in m'n droom aeque, Dqod en Faxie gezien (met lang haar die een meter naast me kwam zitten en niks zei?). Ik bleef maar 5 minuten want in het park ernaast was een achtbaan en glijbanen![]()
![]()
Mogge
Ben al een halfjaar gestopt, RIP druksleefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Omdat je een verlept gezicht krijgt door al die drugs?
Vrouwelijke agenten ja?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoor
Nee dan worst Yv boos.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik verwacht op z'n minst een groepsfoto van jullie allemaal h. Niet vergeten.
Misschien moeten jij en je kortzichtige harses even weer terug naar dat veilige speelplaatsje in je hoofd. Met een safetyblanket waar je nooit meer onderuit hoeft te komen. Deze wereld is te eng voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Totally seen this comingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoor
If they're hotquote:
Waarom ben je gestopt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben al een halfjaar gestopt, RIP druksleef
quote:
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Oshawott is gevolueerd in Dewott
Eigen wiet eerst.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.
Maar ik weet wel zeker dat het van Hollandse bodem kwam hoor, dat dan weer wel.
Nu gaan we Leonora verslaan.quote:
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en je kortzichtige harses even weer terug naar dat veilige speelplaatsje in je hoofd. Met een safetyblanket waar je nooit meer onderuit hoeft te komen. Deze wereld is te eng voor je
Boo fucking hooquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.
Je hebt een punt hoor, het is over het geheel genomen best schadelijk voor de samenleving.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nu zijn jouw hersencellen toch verdampt of niet? Studeer of werk je nog, of heb jij nou ook zo'n wajong omdat je een psychische afwijking hebt opgelopen door drugs?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.
Maar ik weet wel zeker dat het van Hollandse bodem kwam hoor, dat dan weer wel.
Ik ben lekker mijn laatste paar puntjes aan het binnenhengelen als nominale student, ik stopte net op tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:54 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nu zijn jouw hersencellen toch verdampt of niet? Studeer of werk je nog, of heb jij nou ook zo'n wajong omdat je een psychische afwijking hebt opgelopen door drugs?
In destructie zit creatiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Wat een vreemd figuur ben jij, en gespeend van wat voor juiste kennis omtrent het Nederlandse drugsbeleid dan ook. Als je beweert dat de controles in Frankrijk en tussen Maastricht en Luik komen door ons beleid heb je het fout. Die controles zijn er omdat Franstalige, ik herhaal Franstalige figuren (veelal Belgische Marokkanen) zich continu misdragen. Ze bedreigen toeristen, rijden ze klem etc om hun maar drugs te kunnen verkopen. Daar naast bedreigen ze legale coffeeshophouders omdat die hun concurrent zijn. En ja, ik weet waar ik het over heb, zowel qua werkachtergrond (OM) als qua zelf mogen ervaren (ik heb 8 jaar om de hoek van een Maastrichtse coffeeshop gewoond). Maar blijf jij maar lekker naar Nederland wijzen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Yats.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Wat een vreemd figuur ben jij, en gespeend van wat voor juiste kennis omtrent het Nederlandse drugsbeleid dan ook. Als je beweert dat de controles in Frankrijk en tussen Maastricht en Luik komen door ons beleid heb je het fout. Die controles zijn er omdat Franstalige, ik herhaal Franstalige figuren (veelal Belgische Marokkanen) zich continu misdragen. Ze bedreigen toeristen, rijden ze klem etc om hun maar drugs te kunnen verkopen. Daar naast bedreigen ze legale coffeeshophouders omdat die hun concurrent zijn. En ja, ik weet waar ik het over heb, zowel qua werkachtergrond (OM) als qua zelf mogen ervaren (ik heb 8 jaar om de hoek van een Maastrichtse coffeeshop gewoond). Maar blijf jij maar lekker naar Nederland wijzen.
Zonder drugs zat je nu een honors programma te volgen aan een Ivy League universiteit en was je gezicht niet verlept. Maar ja, daar is het nu te laat voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben lekker mijn laatste paar puntjes aan het binnenhengelen als nominale student, ik stopte net op tijd.
Dan is mijn taak volbrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:57 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zonder drugs zat je nu een honors programma te volgen aan een Ivy League universiteit en was je gezicht niet verlept. Maar ja, daar is het nu te laat voor.
Ja, helaas. Kan er nu niets meer aan veranderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:57 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zonder drugs zat je nu een honors programma te volgen aan een Ivy League universiteit en was je gezicht niet verlept. Maar ja, daar is het nu te laat voor.
Wat schreef ik? Van Noord-Afrika naar Nederland, via Marseille en Lille. Dus inderdaad Franstaligen die naar Nederland komen, zoals ik al schreef. Maar die Nederlanders kopen het, dus ze zijn net zo schuldig. Beter lezen, nergens praat ik over het Nederlands beleid, ik praat over Nederlandse koekwausen die drugs gebruiken zoals ene Lokasenna.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Wat een vreemd figuur ben jij, en gespeend van wat voor juiste kennis omtrent het Nederlandse drugsbeleid dan ook. Als je beweert dat de controles in Frankrijk en tussen Maastricht en Luik komen door ons beleid heb je het fout. Die controles zijn er omdat Franstalige, ik herhaal Franstalige figuren (veelal Belgische Marokkanen) zich continu misdragen. Ze bedreigen toeristen, rijden ze klem etc om hun maar drugs te kunnen verkopen. Daar naast bedreigen ze legale coffeeshophouders omdat die hun concurrent zijn. En ja, ik weet waar ik het over heb, zowel qua werkachtergrond (OM) als qua zelf mogen ervaren (ik heb 8 jaar om de hoek van een Maastrichtse coffeeshop gewoond). Maar blijf jij maar lekker naar Nederland wijzen.
REKTquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
en de Fransen die drugs gebruiken dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Wat schreef ik? Van Noord-Afrika naar Nederland, via Marseille en Lille. Dus inderdaad Franstaligen die naar Nederland komen, zoals ik al schreef. Maar die Nederlanders kopen het, dus ze zijn net zo schuldig. Beter lezen, nergens praat ik over het Nederlands beleid, ik praat over Nederlandse koekwausen die drugs gebruiken zoals ene Lokasenna.
Moeite ingestoken? Door die oneliners van je. Wat een grap.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is mijn taak volbracht
Mensen die totaal niets van het leven lijken te snappen en zodanig hun eigen mening hebben gevormd, gebaseerd op loze argumenten, dt is pas destructief te noemen.
Maar goed, dit is praten tegen een een muur zo dik als m'n ex, dus ik heb hier wel weer genoeg moeite in gestoken. Ik converseer wel met mensen die iig nog iets kunnen zien naast zichzelf en hun mening
Oh je hebt bos- en natuurbeheer gestudeerd zie ik. Het afvoerputje van de universiteit. Succes!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Wat schreef ik? Van Noord-Afrika naar Nederland, via Marseille en Lille. Dus inderdaad Franstaligen die naar Nederland komen, zoals ik al schreef. Maar die Nederlanders kopen het, dus ze zijn net zo schuldig. Beter lezen, nergens praat ik over het Nederlands beleid, ik praat over Nederlandse koekwausen die drugs gebruiken zoals ene Lokasenna.
Dan hadden we die prachtige gedichten op fb moeten missen wrs. There's a god, after all.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Waar was m'n vader terecht gekomen zonder drugs, vraag je je dan af.
Misschien had hij wel het geneesmiddel voor kanker uitgevonden
Kan niet terugkeren. Jammer, maar waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, helaas. Kan er nu niets meer aan veranderen.
Gelukkig is mijn geheugen weer redelijk teruggekeerd inmiddels.
Maroc. Lekker chill. Hasj. Amsterdam. Mooie dingen. Fin.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:01 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Moeite ingestoken? Door die oneliners van je. Wat een grap.
Doe nou maar rustig, je hebt geen inhoudelijke argumenten meer, dus ga je iemand maar afzeiken op basis van welke opleiding ze volgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Oh je hebt bos- en natuurbeheer gestudeerd zie ik. Het afvoerputje van de universiteit. Succes!
Een halfjaar geleden had ik aanzienlijk meer moeite met dingen in mijn hoofd stampen hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:03 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Kan niet terugkeren. Jammer, maar waar.
Heb moonflower bij me bby :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maroc. Lekker chill. Hasj. Amsterdam. Mooie dingen. Fin.
Ik zou wel eens een onderzoek willen zien naar samenhang tussen drugsgebruik en intellect.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Kan iemand dit even samenvatten?
Ik weet niet wat schadelijker is drugsgebruik of domheid.
Ja dag. Ik heb niet gebruikt, dus jij moet het weten. Wat dacht je? Dat ik hier hele dagen ga rond hangen zoals jij doet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een halfjaar geleden had ik aanzienlijk meer moeite met dingen in mijn hoofd stampen hoor.
Maar geef maar een bron.
Ook dat is onjuist. 95% van de wiet en hasj die in Nederland verkocht word is in Nederland geteeld. Daar naast is Nederland exporteur van bijvoorbeeld xtc en pep en geen importeur. De enige drugs die echt gemporteerd word is cocane, maar dat komt ook niet uit noord Afrika. Kortom, steek jouw onjuiste mening lekker in je hol en verdiep je eerst eens in iets voordat je onjuiste uitspraken doet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval al je best. Dus kudosquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb niet gebruikt, dus jij moet het weten. Wat dacht je? Dat ik hier hele dagen ga rond hangen zoals jij doet?
Zo je hebt ontdekt dat mensen een fotoboek hebben wat knap. En wat heb jij verder aan de mensheid bijgedragen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zegt de autist die alleen mbo heeft afgerond. Wat een grap.
Eerst dingen beweren en dan de bewijslast naar de ander verschuiven. Raar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb niet gebruikt, dus jij moet het weten. Wat dacht je? Dat ik hier hele dagen ga rond hangen zoals jij doet?
Een juridische master.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat is onjuist. 95% van de wiet en hasj die in Nederland verkocht word is in Nederland geteeld. Daar naast is Nederland exporteur van bijvoorbeeld xtc en pep en geen importeur. De enige drugs die echt gemporteerd word is cocane, maar dat komt ook niet uit noord Afrika. Kortom, steek jouw onjuiste mening lekker in je hol en verdiep je eerst eens in iets voordat je onjuiste uitspraken doet.
p.s. mocht je beweren dat ik drugsverslaafd ben en dus mijn hersenen kwijt zijn, ik heb twee universitaire masters op het juridische en het forensische vlak en blow af en toe inderdaad, maar ben verre van verslaafd aangezien dat misschien 3 keer per jaar 1 jointje is.
Dat lijkt mij ook wel interessantquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een onderzoek willen zien naar samenhang tussen drugsgebruik en intellect.
Welke universiteit ben jij geweest dat er zo veel afvoerputjes zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Een juridische master.Afvoerputje van de universiteit. Succes met zo'n matige studie. Zoek op go fast Lille, en je zult vinden. Of rijden die soms in de verkeerde richting?
En wat heb jij qua studie gevolgd? Je vergeet de tweede master even waarbij bijvoorbeeld drugsanalyse een onderdeel was, maar ach, ik had eigenlijk weinig anders verwacht van iemand die weigert inhoudelijk te reageren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Een juridische master.Afvoerputje van de universiteit. Succes met zo'n matige studie. Zoek op go fast Lille, en je zult vinden. Of rijden die soms in de verkeerde richting?
Niet weten dat dat een kloon van loka isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
SEX / Ik heb hulp nodig met ons seksleven.
Dit topic
Oh ja, die had ik al gelezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
SEX / Ik heb hulp nodig met ons seksleven.
Dit topic
quote:Daarna probeerde ik hem sexy te kussen op de plaatsen die hem niet iebelig maken (borstkast, e.d.), maar blijkbaar was hij aan't lezen in een deken fort waar ik niet in mochtSeriously?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Oh je hebt bos- en natuurbeheer gestudeerd zie ik. Het afvoerputje van de universiteit. Succes!
Ja welke is nou het afvoerputje?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Een juridische master.Afvoerputje van de universiteit. Succes met zo'n matige studie.
Ik zit niet op de universiteit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke universiteit ben jij geweest dat er zo veel afvoerputjes zijn?
Beide. Gwn lekker thuis zitten en naar de tering blowe tog xDquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Ja welke is nou het afvoerputje?En is bos- en natuurbeheer geen HBO opleiding? Ik vind je nog niet bijster intelligent overkomen. Probeer het nog eens.
Ben al bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beide. Gwn lekker thuis zitten en naar de tering blowe tog xD
Maar ik blow niet. Ben zelfs gestopt met rokenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beide. Gwn lekker thuis zitten en naar de tering blowe tog xD
Er is ook een master in die richting.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Ja welke is nou het afvoerputje?En is bos- en natuurbeheer geen HBO opleiding? Ik vind je nog niet bijster intelligent overkomen. Probeer het nog eens.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik blow niet. Ben zelfs gestopt met roken
Oei, als haar ex 24 cm had, ga ik het niet eens proberen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een kloon van loka is
Die was wel geweldig, ja. Wat een mensenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik al gelezen.
Moest hier wel om lachen.
[..]
Heb je al gezocht waarom ze van Marseille naar Lille rijden, en vanuit daar naar Nederland en GB? Of rijden ze volgens jou andersom? Je gaat me toch niet vertellen dat die forensische ongein zich kan meten aan biotechnologie en microbiologie? Je gelooft toch zeker niet die toegepaste ruk van jou ook maar iets voorstelt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
En wat heb jij qua studie gevolgd? Je vergeet de tweede master even waarbij bijvoorbeeld drugsanalyse een onderdeel was, maar ach, ik had eigenlijk weinig anders verwacht van iemand die weigert inhoudelijk te reageren.
Ik ga weer fitnessen, dat is een betere tijdsbesteding dan dat jij bent
Ik weet het ook wel, maar mijn bronnen beweren dat het grootste gedeelte van de schade omkeerbaar is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Hoger IQ geeft meer risico op middelengebruik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een onderzoek willen zien naar samenhang tussen drugsgebruik en intellect.
24cm is godvergeten groot joh.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, als haar ex 24 cm had, ga ik het niet eens proberen.
Nee, in Wageningen is dat WO, dus afvoerputje. Op andere universiteiten is rechten het afvoerputje. Algemeen bekend. Doei.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Ok doei.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nee, in Wageningen is dat WO, dus afvoerputje. Op andere universiteiten is rechten het afvoerputje. Algemeen bekend. Doei.
Wat studeer jij dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nee, in Wageningen is dat WO, dus afvoerputje. Op andere universiteiten is rechten het afvoerputje. Algemeen bekend. Doei.
Misschien zijn mijn leerlingen dan wel extreem slimquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoger IQ geeft meer risico op middelengebruik.
Op IQ heeft cannabisgebruik maar weinig invloed, op je daadwerkelijke prestaties wel.
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
24cm is godvergeten groot joh.
Ah ok. Dat wist ik niet. Maar stel dat je na je bachelor een master gaat doen. Kom je da terecht in het afvoerputje of moet je daarvoor een juridische master volgen?quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok. Dat wist ik niet. Maar stel dat je na je bachelor een master gaat doen. Kom je da terecht in het afvoerputje of moet je daarvoor een juridische master volgen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn leerlingen dan wel extreem slim
[..]
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niets mis met 15 cm.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.
Ik begon pas op mijn 21e. Ben ik nu slim?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.
Denken dat ik een sizequeen ben op andere gebieden dan fruit en groente.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een kloon van loka is
Mwa, als je op die tour gaat hebben we ook niets aan timmermannen en loodgieters. Of personeel in de verzorging.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Heb je al gezocht waarom ze van Marseille naar Lille rijden, en vanuit daar naar Nederland en GB? Of rijden ze volgens jou andersom? Je gaat me toch niet vertellen dat die forensische ongein zich kan meten aan biotechnologie en microbiologie? Je gelooft toch zeker niet die toegepaste ruk van jou ook maar iets voorstelt?
Maar is dat enkel 'proberen' of is dat 'gebruikt' ook echt op vaste basis drugs gebruiken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik een sizequeen ben op andere gebieden dan fruit en groente.
Je bent te slim om je statistiek te gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begon pas op mijn 21e. Ben ik nu slim?
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.quote:
Ah, nee dat is niet het geval bij ze.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de ts van dat topic.quote:
Ik mag al helemaal niet meepraten ik heb maar MBOquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, als je op die tour gaat hebben we ook niets aan timmermannen en loodgieters. Of personeel in de verzorging.
Oh wacht...
Ik ben in de e-commerce terecht gekomen. Soms ook wel een afvoerputje. Helemaal in de war nu. Even blowen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent te slim om je statistiek te gaan uitleggen.
Ik blijf wel gewoon single, dat is beter voor iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.
Dan kun je beter een dekenfort bouwen en gaan lezen.
[..]
Ah, nee dat is niet het geval bij ze.
[..]
Vertel dat tegen de ts van dat topic.
Proberen. Problematisch gebruik komt minder voor onder intelligentere mensen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar is dat enkel 'proberen' of is dat 'gebruikt' ook echt op vaste basis drugs gebruiken?
Ik word wel huismoeder. Gezellig lijntje doen in de middagpauze.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben in de e-commerce terecht gekomen. Soms ook wel een afvoerputje. Helemaal in de war nu. Even blowen.
Wanneer gaan wij een dekenfort met voorraad boekjes maken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.
Dan kun je beter een dekenfort bouwen en gaan lezen.
Even heel simpel gesteld: laag opgeleid probeert op 17e en vind het wel wat en zal blijven gebruiken. Iemand hoog opgeleid probeert pas op 24e maar vind het toch niets en zal er van weg blijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Proberen. Problematisch gebruik komt minder voor onder intelligentere mensen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, helaas voor mij.
Ik ben onzeker over mijn intelligentie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik steek de draak met je. :$
Haha nee, die hoek ga ik niet eens proberen na een terrorverhaal over DOB gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Loka heb je ooit DOM geprobeerd?
Dat lijkt me zo romantisch.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een dekenfort met voorraad boekjes maken?
Gewoon af en toe een fapje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon single, dat is beter voor iedereen
Impliceer je nu dat je mijn piemel te klein vindt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een dekenfort met voorraad boekjes maken?
Hoeft niet eens omdat ze het niets vinden. Gewoon verantwoordelijkere omgang met hun lichaam over het algemeen. ZIjn allemaal sterke generalisaties dit he, voor iemand er aanstoot aan neemt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Even heel simpel gesteld: laag opgeleid probeert op 17e en vind het wel wat en zal blijven gebruiken. Iemand hoog opgeleid probeert pas op 24e maar vind het toch niets en zal er van weg blijven?
Kort door de bocht gezegd
Ja dat was in de 60s toen het onder de noemer STP verkocht werd in veel te hoge dosissenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha nee, die hoek ga ik niet eens proberen na een terrorverhaal over DOB gehoord te hebben.
Gvd, dagenlang trippen.
jepquote:
Af en toe? De hele dag, huilend in mijn dekenfortquote:
stop eens met jezelf neerhalen zo. Een MBO is hardstikke netjes. Dat halen een hoop mensen al niet eensquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag al helemaal niet meepraten ik heb maar MBO
Nee hoor, maar tot onze huwelijksnacht moeten we ons toch ergens mee vermaken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een fapje.
[..]
Impliceer je nu dat je mijn piemel te klein vindt?
Snap ik. Ook van mijn kant het ik het even aangedikt voor de beeldvorming. Uiteraard zijn er vele varianten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet eens omdat ze het niets vinden. Gewoon verantwoordelijkere omgang met hun lichaam over het algemeen. ZIjn allemaal sterke generalisaties dit he, voor iemand er aanstoot aan neemt.
Volgens mij was hij sarcastischquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
stop eens met jezelf neerhalen zo. Een MBO is hardstikke netjes. Dat halen een hoop mensen al niet eens
Dat verhaal was van vorig jaar ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat was in de 60s toen het onder de noemer STP verkocht werd in veel te hoge dosissen
Nee, hij was gewoon serieus. Zo rolt Tijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij was hij sarcastisch
Oh okayquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verhaal was van vorig jaar ofzo
Was een reactie op de discussie eerder.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
stop eens met jezelf neerhalen zo. Een MBO is hardstikke netjes. Dat halen een hoop mensen al niet eens
Dan is je grot weer een beetje bijgetrokken bedoel je?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tot onze huwelijksnacht moeten we ons toch ergens mee vermaken?
Tegen die tijd ben ik de 24cm van mijn ex ook wel vergeten.
Nee johquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon serieus. Zo rolt Tijn.
Hoeveel pandapunten zouden ervoor nodig zijn om dat te laten gebeuren?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is je grot weer een beetje bijgetrokken bedoel je?
Is goed, ik heb zat dekens en kussens. Heb ik iets dat jij wilt lezen?
Bekkenbodemspieren trainenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten zouden ervoor nodig zijn om dat te laten gebeuren?
Of is dat net zo'n verloren zaak als mijn geheugen door het cannabisgebruik?
Vast wel. Ik ben bereid te proberen wat jij me aanraadt.
Krijg je haar er bij?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, bedtent (fort)
[ afbeelding ]
(dame niet inbegrepen)
Ah OK. Ik zie je alleen wel vaker zoiets zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was een reactie op de discussie eerder.
Ik weet niet. Misschien moet je eens kijken met een komkommer hoe goed het past. En dan over een half jaar weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten zouden ervoor nodig zijn om dat te laten gebeuren?
Of is dat net zo'n verloren zaak als mijn geheugen door het cannabisgebruik?
Vast wel. Ik ben bereid te proberen wat jij me aanraadt.
Zwaar levenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
Het weer hier is echt dramatisch gewoon.
Jammer van de dame.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, bedtent (fort)
[ afbeelding ]
(dame niet inbegrepen)
Ik heb gewoon zin in knuffels jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aangezien ik de heren wel kan inschatten hier had ik er al een edit bij gedaan.
Een komkommer? Ik ga mezelf niet martelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Misschien moet je eens kijken met een komkommer hoe goed het past. En dan over een half jaar weer.
Dan kun je mijn krabbenboekje lezen.
Banaan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een komkommer? Ik ga mezelf niet martelen.
Wordt vast knus en gezellig.
Als een komkommer niet past, komt het vast wel goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een komkommer? Ik ga mezelf niet martelen.
Wordt vast knus en gezellig.
ga je ook naar de meet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou niet echt BBQ weer zo met die stromende regen
Vanavond vriend over de vloer hier. Net terug van vakantie hij dus weer ff bijkletsen en bierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiiii FriendGa je nog wat leuks doen vandaag?
Dat is wel gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond vriend over de vloer hier. Net terug van vakantie hij dus weer ff bijkletsen en bier![]()
En met dit weer nu binnen maar even verdienstelijk maken. Volgende week nog wat belangrijks op werk dus ben even wat voorbereiding doen.
Geen speciale dingen vandaag voor de rest. Jij nog wel?
Ah, jij gaat vanmiddag dus deze mensen blij maken met je aanwezigheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig![]()
Met dit weer is dat inderdaad het ideale moment om toch wat nuttige dingen te doen.
Ik ga een paar uurtjes naar die meet in Amsterdam en vanavond even naar de kermis in de stad (). En verder daar tussendoor nog even SPSS verder uitvogelen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou best bij het interieur van mijn kamer passen.
Tis wel knusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Awesomequote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je verplicht SPSS gebruiken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig![]()
Met dit weer is dat inderdaad het ideale moment om toch wat nuttige dingen te doen.
Ik ga een paar uurtjes naar die meet in Amsterdam en vanavond even naar de kermis in de stad (). En verder daar tussendoor nog even SPSS verder uitvogelen.
Is er veel betere software om die dingen te doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je verplicht SPSS gebruiken?
In ieder geval software die gebruikersvriendelijker is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er veel betere software om die dingen te doen?
Jazeker.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er veel betere software om die dingen te doen?
Dat hoop ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, jij gaat vanmiddag dus deze mensen blij maken met je aanwezigheid![]()
En SPSS. Op zich gaaf programma, kon je wel mooie grafieken uit laten rollen was alleen inderdaad altijd wel even uitvogelen welke parameters en formules je nodig had. Had je dat voor elkaar zag het er mooi uit en kon je vaak nog meer grafiekjes op basis daarvan maken.
Volgens mij heb ik zelfs nog een gekopieerd exemplaar liggen, maar geen idee of daar ook een key bij zat. Misschien eens proberen als ik er aan denk.
Ik weet niet of het per se verplicht is. Excel mocht sowieso ook maar met excel kwam ik er ook niet echt uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je verplicht SPSS gebruiken?
Heb je ook zo'n boek over/van SPSS gekregen? Wij kregen toen boek daarover. Weet niet precies meer wat er in stond, maar was ook voor 'statistiek'.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoop ik!
Het is inderdaad wel tof en gelikt maar ik heb al gemerkt dat het programma doet wat jij wil en natuurlijk niet aangeeft of dat wat jij doet goed/fout is.Al heb ik wel al het een en ander aan uitleg gevonden over het maken van analyses etc.
[..]
Ik weet niet of het per se verplicht is. Excel mocht sowieso ook maar met excel kwam ik er ook niet echt uit.
Ik snap statistiek op zichzelf wel maar ik heb moeite met mijn eigen dingen toe te passen in dit soort programma's.
Ik heb wel redelijk wat gedaan met Minitab. Vond ik stukken prettiger werken dan SPSS.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ervaring met statistiekverwerking. Maar wat zou jij gebruiken?
nee, eckte bazen gaan zo werkenquote:
Ik heb mijn boeken al gecheckt maar ik zag niet iets met SPSS. Kan nog wel een keer mijn boekenstapel checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n boek over/van SPSS gekregen? Wij kregen toen boek daarover. Weet niet precies meer wat er in stond, maar was ook voor 'statistiek'.
Dat ga ik eens googlen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk wat gedaan met Minitab. Vond ik stukken prettiger werken dan SPSS.
Ga het onthouden voor als ik weer eens in de situatie kom dat ik zoiets nodig heb.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk wat gedaan met Minitab. Vond ik stukken prettiger werken dan SPSS.
Ik had deze:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn boeken al gecheckt maar ik zag niet iets met SPSS. Kan nog wel een keer mijn boekenstapel checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor win95 en 98![]()
Hear hear.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, eckte bazen gaan zo werken
Paintquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Welk programma vinden jullie dat de mooiste grafiekjes kan maken?
Er waren functies die je er uit kon halen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:20 schreef Fascination het volgende:
Paint is kut tegenwoordig. Allerlei functies zijn eruit gehaald.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had deze:Beetje oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor win95 en 98maar dat heb ik nooit gehad.
![]()
Hedde gij geblowd?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er waren functies die je er uit kon halen?
Nee, maar er zat al zo weinig inquote:
Dankje twiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef twi het volgende:
SPSS, dat programma met een interface uit 1987 met grafiekjes die je nog mooier in Paint kunt maken en de gebruikersvriendelijkheid van FOK! mobile.
Ja, ik kan er ook niets mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar er zat al zo weinig in
Samen fok!ken in de treinquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef artelligence het volgende:
Eckte liefde: Samen fok!ken op de bank
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had deze:zelfde boek maar dan voor 6 had ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor win95 en 98of beter nog volgens mij heb ik die nog steeds
![]()
Ik maak die meestal met Excel......quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Welk programma vinden jullie dat de mooiste grafiekjes kan maken?
je delegeert het aan Myr?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:30 schreef twi het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik geen grafiekjes hoef te maken. Probleem opgelost.
Ik heb alles nog van m'n opleiding. Kan het nu sowieso niet meer verkopen, zal wel achter lopen en zo. Maar tis wel leuk om door te bladeren en wellicht heb ik er nog eens wat aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zelfde boek maar dan voor 6 had ikof beter nog volgens mij heb ik die nog steeds
Ik zorg er altijd voor dat wat ik doe zo verschrikkelijk goed is, dat het niet verduidelijkt hoeft te worden aan de hand van een grafiekje.quote:
Daar ben ik inderdaad ook niet opgekomen door SPSS.... volgens mij kwam ik op Fok door Fluke ofzo...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb alles nog van m'n opleiding. Kan het nu sowieso niet meer verkopen, zal wel achter lopen en zo. Maar tis wel leuk om door te bladeren en wellicht heb ik er nog eens wat aan.
De kans dat ik op Fok verzeild zou raken had ik echter zonder SPSS ook wel geweten
Vind FOK! mobiel gebruiksvriendelijkerquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef twi het volgende:
SPSS, dat programma met een interface uit 1987 met grafiekjes die je nog mooier in Paint kunt maken en de gebruikersvriendelijkheid van FOK! mobile.
What have you done? Bloedbanen afgekneld tijdens het zitten?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Duurde bijna een minuut om bij te komen van mijn toiletbezoek, helemaal buiten adem en zwart voor de ogen.
Niet te hard persen, het moet er natuurlijk uitfloepen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:32 schreef Lokasenna het volgende:
Duurde bijna een minuut om bij te komen van mijn toiletbezoek, helemaal buiten adem en zwart voor de ogen.
Zo'n beetje het enige wat ik op een gemiddelde dag doe is grafiekjes produceren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat wat ik doe zo verschrikkelijk goed is, dat het niet verduidelijkt hoeft te worden aan de hand van een grafiekje.
Het moest er toch echt wel uit na 4 dagen. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te hard persen, het moet er natuurlijk uitfloepen.
Jouw darmenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moest er toch echt wel uit na 4 dagen. :$
Moet weer wat gezonder gaan eten geloof ik.
Kan ik me voorstellen als je met de command line moet pielen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n beetje het enige wat ik op een gemiddelde dag doe is grafiekjes produceren.
nihilquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:36 schreef xFriendx het volgende:
Leuker is om te berekenen:
- Hoe groot is de kans dat je ooit nog van Fok af komt?
- Hoe groot is de kans dat je een Fokker/Fokster trouwt?
- Loopt het aantal gemiddelde posts gelijk aan het aantal gerookte jointjes per maand/week/jaar?
- Kan je Tong nog inhalen qua aantal posts?
- Zorgt het versturen van dickpics voor een toename in dates of juist in een afname?
Als je daaraan gewend bent wil je niet meer zonder toch. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je met de command line moet pielen.
50%, wel of niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Myraela het volgende:
- Hoe groot is de kans dat je ooit nog van Fok af komt?
50%
- Hoe groot is de kans dat je een Fokker/Fokster trouwt?
100%
- Loopt het aantal gemiddelde posts gelijk aan het aantal gerookte jointjes per maand/week/jaar?
Nee.
- Kan je Tong nog inhalen qua aantal posts?
Nee.
- Zorgt het versturen van dickpics voor een toename in dates of juist in een afname?
Afhankelijk van de piemel.
Daarvoor wel eerst input hebben... bij dezenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:36 schreef xFriendx het volgende:
Leuker is om te berekenen:
- Hoe groot is de kans dat je ooit nog van Fok af komt? nee... alduurt het 6 jaar je komt van zelf wel weer een keertje terug ....![]()
- Hoe groot is de kans dat je een Fokker/Fokster trouwt?deze kans word tevens beinvloed of je uberhaupt gaat trouwen.... ik zeg nee trouwen is niet echt nodig![]()
- Loopt het aantal gemiddelde posts gelijk aan het aantal gerookte jointjes per maand/week/jaar? Dan zou ik in mijn hele fokgeschiedenis maar 2x gepost mogen hebben ... en voor sommige zouden ze continustoned zijn
- Kan je Tong nog inhalen qua aantal posts? maybe, maar zinvol is anders![]()
- Zorgt het versturen van dickpics voor een toename in dates of juist in een afname? daarmee sluit je gelijk geheel vrouwelijk fok uit...... maar ik zeg afname tenzij je meer dan je dick stuurt![]()
Hebben jullie je trouwfoto's al eens in US gepost?quote:
Heeft Kaneel ook een Terminal?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je daaraan gewend bent wil je niet meer zonder toch. :$
en dan straks weer beginnen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest weer stoppen met de vezels van het onderzoek.
Welke gek doet zoiets?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben jullie je trouwfoto's al eens in US gepost?
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn FOK!ker is wel de leukste, dus je zult het met minder moeten doen
Even je geluk etaleren toch.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke gek doet zoiets?
Er staat een foto van m'n trouwjurk in m'n fobo. Da's meer dan genoeg
Wist niet dat ik een stalker had.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn FOK!ker is wel de leukste, dus je zult het met minder moeten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |