quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:57 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zonder drugs zat je nu een honors programma te volgen aan een Ivy League universiteit en was je gezicht niet verlept. Maar ja, daar is het nu te laat voor.
Ja, helaas. Kan er nu niets meer aan veranderen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:57 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zonder drugs zat je nu een honors programma te volgen aan een Ivy League universiteit en was je gezicht niet verlept. Maar ja, daar is het nu te laat voor.
Wat schreef ik? Van Noord-Afrika naar Nederland, via Marseille en Lille. Dus inderdaad Franstaligen die naar Nederland komen, zoals ik al schreef. Maar die Nederlanders kopen het, dus ze zijn net zo schuldig. Beter lezen, nergens praat ik over het Nederlands beleid, ik praat over Nederlandse koekwausen die drugs gebruiken zoals ene Lokasenna.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Wat een vreemd figuur ben jij, en gespeend van wat voor juiste kennis omtrent het Nederlandse drugsbeleid dan ook. Als je beweert dat de controles in Frankrijk en tussen Maastricht en Luik komen door ons beleid heb je het fout. Die controles zijn er omdat Franstalige, ik herhaal Franstalige figuren (veelal Belgische Marokkanen) zich continu misdragen. Ze bedreigen toeristen, rijden ze klem etc om hun maar drugs te kunnen verkopen. Daar naast bedreigen ze legale coffeeshophouders omdat die hun concurrent zijn. En ja, ik weet waar ik het over heb, zowel qua werkachtergrond (OM) als qua zelf mogen ervaren (ik heb 8 jaar om de hoek van een Maastrichtse coffeeshop gewoond). Maar blijf jij maar lekker naar Nederland wijzen.
REKTquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Wat een vreemd figuur ben jij, en gespeend van wat voor juiste kennis omtrent het Nederlandse drugsbeleid dan ook. Als je beweert dat de controles in Frankrijk en tussen Maastricht en Luik komen door ons beleid heb je het fout. Die controles zijn er omdat Franstalige, ik herhaal Franstalige figuren (veelal Belgische Marokkanen) zich continu misdragen. Ze bedreigen toeristen, rijden ze klem etc om hun maar drugs te kunnen verkopen. Daar naast bedreigen ze legale coffeeshophouders omdat die hun concurrent zijn. En ja, ik weet waar ik het over heb, zowel qua werkachtergrond (OM) als qua zelf mogen ervaren (ik heb 8 jaar om de hoek van een Maastrichtse coffeeshop gewoond). Maar blijf jij maar lekker naar Nederland wijzen.
en de Fransen die drugs gebruiken dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Wat schreef ik? Van Noord-Afrika naar Nederland, via Marseille en Lille. Dus inderdaad Franstaligen die naar Nederland komen, zoals ik al schreef. Maar die Nederlanders kopen het, dus ze zijn net zo schuldig. Beter lezen, nergens praat ik over het Nederlands beleid, ik praat over Nederlandse koekwausen die drugs gebruiken zoals ene Lokasenna.
Moeite ingestoken? Door die oneliners van je. Wat een grap.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan is mijn taak volbracht
Mensen die totaal niets van het leven lijken te snappen en zodanig hun eigen mening hebben gevormd, gebaseerd op loze argumenten, dát is pas destructief te noemen.
Maar goed, dit is praten tegen een een muur zo dik als m'n ex, dus ik heb hier wel weer genoeg moeite in gestoken. Ik converseer wel met mensen die iig nog iets kunnen zien naast zichzelf en hun mening
Oh je hebt bos- en natuurbeheer gestudeerd zie ik. Het afvoerputje van de universiteit. Succes!quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Wat schreef ik? Van Noord-Afrika naar Nederland, via Marseille en Lille. Dus inderdaad Franstaligen die naar Nederland komen, zoals ik al schreef. Maar die Nederlanders kopen het, dus ze zijn net zo schuldig. Beter lezen, nergens praat ik over het Nederlands beleid, ik praat over Nederlandse koekwausen die drugs gebruiken zoals ene Lokasenna.
Dan hadden we die prachtige gedichten op fb moeten missen wrs. There's a god, after all.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]![]()
Waar was m'n vader terecht gekomen zonder drugs, vraag je je dan af.
Misschien had hij wel het geneesmiddel voor kanker uitgevonden
Kan niet terugkeren. Jammer, maar waar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, helaas. Kan er nu niets meer aan veranderen.
Gelukkig is mijn geheugen weer redelijk teruggekeerd inmiddels.
Maroc. Lekker chill. Hasj. Amsterdam. Mooie dingen. Fin.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:01 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Moeite ingestoken? Door die oneliners van je. Wat een grap.
Doe nou maar rustig, je hebt geen inhoudelijke argumenten meer, dus ga je iemand maar afzeiken op basis van welke opleiding ze volgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Oh je hebt bos- en natuurbeheer gestudeerd zie ik. Het afvoerputje van de universiteit. Succes!
Een halfjaar geleden had ik aanzienlijk meer moeite met dingen in mijn hoofd stampen hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:03 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Kan niet terugkeren. Jammer, maar waar.
Heb moonflower bij me bby :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maroc. Lekker chill. Hasj. Amsterdam. Mooie dingen. Fin.
Ik zou wel eens een onderzoek willen zien naar samenhang tussen drugsgebruik en intellect.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:03 schreef tijnbrein het volgende:
Kan iemand dit even samenvatten?
Ik weet niet wat schadelijker is drugsgebruik of domheid.
Ja dag. Ik heb niet gebruikt, dus jij moet het weten. Wat dacht je? Dat ik hier hele dagen ga rond hangen zoals jij doet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een halfjaar geleden had ik aanzienlijk meer moeite met dingen in mijn hoofd stampen hoor.
Maar geef maar een bron.
Ook dat is onjuist. 95% van de wiet en hasj die in Nederland verkocht word is in Nederland geteeld. Daar naast is Nederland exporteur van bijvoorbeeld xtc en pep en geen importeur. De enige drugs die echt geïmporteerd word is cocaïne, maar dat komt ook niet uit noord Afrika. Kortom, steek jouw onjuiste mening lekker in je hol en verdiep je eerst eens in iets voordat je onjuiste uitspraken doet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:00 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Je doet in ieder geval al je best. Dus kudosquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb niet gebruikt, dus jij moet het weten. Wat dacht je? Dat ik hier hele dagen ga rond hangen zoals jij doet?
Zo je hebt ontdekt dat mensen een fotoboek hebben wat knap. En wat heb jij verder aan de mensheid bijgedragen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zegt de autist die alleen mbo heeft afgerond. Wat een grap.
Eerst dingen beweren en dan de bewijslast naar de ander verschuiven. Raar.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja dag. Ik heb niet gebruikt, dus jij moet het weten. Wat dacht je? Dat ik hier hele dagen ga rond hangen zoals jij doet?
Een juridische master.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Ook dat is onjuist. 95% van de wiet en hasj die in Nederland verkocht word is in Nederland geteeld. Daar naast is Nederland exporteur van bijvoorbeeld xtc en pep en geen importeur. De enige drugs die echt geïmporteerd word is cocaïne, maar dat komt ook niet uit noord Afrika. Kortom, steek jouw onjuiste mening lekker in je hol en verdiep je eerst eens in iets voordat je onjuiste uitspraken doet.
p.s. mocht je beweren dat ik drugsverslaafd ben en dus mijn hersenen kwijt zijn, ik heb twee universitaire masters op het juridische en het forensische vlak en blow af en toe inderdaad, maar ben verre van verslaafd aangezien dat misschien 3 keer per jaar 1 jointje is.
Dat lijkt mij ook wel interessantquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een onderzoek willen zien naar samenhang tussen drugsgebruik en intellect.
Welke universiteit ben jij geweest dat er zo veel afvoerputjes zijn?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Een juridische master.Afvoerputje van de universiteit. Succes met zo'n matige studie. Zoek op go fast Lille, en je zult vinden. Of rijden die soms in de verkeerde richting?
En wat heb jij qua studie gevolgd? Je vergeet de tweede master even waarbij bijvoorbeeld drugsanalyse een onderdeel was, maar ach, ik had eigenlijk weinig anders verwacht van iemand die weigert inhoudelijk te reageren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Een juridische master.Afvoerputje van de universiteit. Succes met zo'n matige studie. Zoek op go fast Lille, en je zult vinden. Of rijden die soms in de verkeerde richting?
Niet weten dat dat een kloon van loka isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
SEX / Ik heb hulp nodig met ons seksleven.
Dit topic
Oh ja, die had ik al gelezen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
SEX / Ik heb hulp nodig met ons seksleven.
Dit topic
quote:Daarna probeerde ik hem sexy te kussen op de plaatsen die hem niet iebelig maken (borstkast, e.d.), maar blijkbaar was hij aan't lezen in een deken fort waar ik niet in mochtSeriously?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Oh je hebt bos- en natuurbeheer gestudeerd zie ik. Het afvoerputje van de universiteit. Succes!
Ja welke is nou het afvoerputje?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:07 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Een juridische master.Afvoerputje van de universiteit. Succes met zo'n matige studie.
Ik zit niet op de universiteit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:02 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Hehequote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Welke universiteit ben jij geweest dat er zo veel afvoerputjes zijn?
Beide. Gwn lekker thuis zitten en naar de tering blowe tog xDquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Ja welke is nou het afvoerputje?En is bos- en natuurbeheer geen HBO opleiding? Ik vind je nog niet bijster intelligent overkomen. Probeer het nog eens.
Ben al bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beide. Gwn lekker thuis zitten en naar de tering blowe tog xD
Maar ik blow niet. Ben zelfs gestopt met rokenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beide. Gwn lekker thuis zitten en naar de tering blowe tog xD
Er is ook een master in die richting.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Ja welke is nou het afvoerputje?En is bos- en natuurbeheer geen HBO opleiding? Ik vind je nog niet bijster intelligent overkomen. Probeer het nog eens.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:12 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik blow niet. Ben zelfs gestopt met roken
Oei, als haar ex 24 cm had, ga ik het niet eens proberen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een kloon van loka is
Die was wel geweldig, ja. Wat een mensenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, die had ik al gelezen.
Moest hier wel om lachen.
[..]
Heb je al gezocht waarom ze van Marseille naar Lille rijden, en vanuit daar naar Nederland en GB? Of rijden ze volgens jou andersom? Je gaat me toch niet vertellen dat die forensische ongein zich kan meten aan biotechnologie en microbiologie? Je gelooft toch zeker niet die toegepaste ruk van jou ook maar iets voorstelt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
En wat heb jij qua studie gevolgd? Je vergeet de tweede master even waarbij bijvoorbeeld drugsanalyse een onderdeel was, maar ach, ik had eigenlijk weinig anders verwacht van iemand die weigert inhoudelijk te reageren.
Ik ga weer fitnessen, dat is een betere tijdsbesteding dan dat jij bent
Ik weet het ook wel, maar mijn bronnen beweren dat het grootste gedeelte van de schade omkeerbaar is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:05 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Hoger IQ geeft meer risico op middelengebruik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een onderzoek willen zien naar samenhang tussen drugsgebruik en intellect.
24cm is godvergeten groot joh.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, als haar ex 24 cm had, ga ik het niet eens proberen.
Nee, in Wageningen is dat WO, dus afvoerputje. Op andere universiteiten is rechten het afvoerputje. Algemeen bekend. Doei.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Oké doei.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nee, in Wageningen is dat WO, dus afvoerputje. Op andere universiteiten is rechten het afvoerputje. Algemeen bekend. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |