Ik dacht dat Nederland exporteerde naar Frankrijk in plaats van andersom.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:22 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt je weer gezellig dat er go-fast konvooien worden genstalleerd door de Franse politie omdat die Nederlanders weer zo nodig waus moeten gaan in Amsterdam? Jij vindt het leuk dat het leefklimaat van Noord-Frankrijk er aan gaat? Jij vindt het leuk dat er weer controle plaatsvindt tussen Liege en Maastricht in treinen omdat die Hollanders weer hun spul moeten hebben? Jij vindt het leuk dat de tolwegen als maar duurder worden in Frankrijk omdat je wel gedwongen wordt deze wegen te pakken omdat je anders met ongelukken door go-fast perikelen te maken kan krijgen.
Jij vindt dat wel allemaal gezellig? Ja, jij vindt Lille-Roubaix ook een gezellig knooppunt waar jouw drugs worden doorgesluisd vanuit Noord-Afrika via Marseille richting Nederland. Echt een gezellig leefklimaat heeft dat opgeleverd hoor. Allemaal wereldvreemd volk daar in Amsterdam.
Daarom streven we ook naar geregulierde wietteelt, dan is dat niet meer nodig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:22 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja? Het lijkt je weer gezellig dat er go-fast konvooien worden genstalleerd door de Franse politie omdat die Nederlanders weer zo nodig waus moeten gaan in Amsterdam? Jij vindt het leuk dat het leefklimaat van Noord-Frankrijk er aan gaat? Jij vindt het leuk dat er weer controle plaatsvindt tussen Liege en Maastricht in treinen omdat die Hollanders weer hun spul moeten hebben? Jij vindt het leuk dat de tolwegen als maar duurder worden in Frankrijk omdat je wel gedwongen wordt deze wegen te pakken omdat je anders met ongelukken door go-fast perikelen te maken kan krijgen.
Jij vindt dat wel allemaal gezellig? Ja, jij vindt Lille-Roubaix ook een gezellig knooppunt waar jouw drugs worden doorgesluisd vanuit Noord-Afrika via Marseille richting Nederland. Echt een gezellig leefklimaat heeft dat opgeleverd hoor. Allemaal wereldvreemd volk daar in Amsterdam.
Wie streven daarnaar?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daarom streven we ook naar geregulierde wietteelt, dan is dat niet meer nodig.
Maar voor dat zover is, hou even je bek, we bepalen zelf wel wat we innemen.
9/10 van de spullen die je koopt komen uit sweatshops met kinderarbeid enzo, dus bakkes
Zou Kaneel nu lachen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie streven daarnaar?
Ik vind het wel hebben, die Marokkaanse drugsbazen die elkaar afschieten.
Nadenkende Nederlanders. Niet de overheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie streven daarnaar?
Hoelang is dat nu al? Is dat opeens zo gekomen ook? Werkte tijd terug wel gewoon goed toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Nee is goed Feertje. Vieze tyfusinternet hier besloot ff te gaan kutten op het verkeerde moment
Klappen geven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Nee is goed Feertje. Vieze tyfusinternet hier besloot ff te gaan kutten op het verkeerde moment
Ik denk niet na?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nadenkende Nederlanders. Niet de overheid
Net als Hep. :$quote:
Gewoon naakt gaan, doe ik ook :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet welke kleren ik aan moet doen.
Ja jij dacht dat die Amsterdammers die drie bloempotten op het platdak zetten en dan zeggen aan tuinieren te doen, echt wat zelf konden produceren. Oh sorry, ik moet natuurlijk in Amsterdam niet tuinieren zeggen, maar urban farming, dat klinkt zoveel hipper, ondanks dat het geen kut oplevert.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat Nederland exporteerde naar Frankrijk in plaats van andersom.
Ik hoest nog liever als een malle.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zal Faxie vragen om het te verhelpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2koudquote:
Ik denk dat ik bekender ben met de binnenlandse productie dan jij.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:32 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja jij dacht dat die Amsterdammers die drie bloempotten op het platdak zetten en dan zeggen aan tuinieren te doen, echt wat zelf konden produceren. Oh sorry, ik moet natuurlijk in Amsterdam niet tuinieren zeggen, maar urban farming, dat klinkt zoveel hipper, ondanks dat het geen kut oplevert.
Ding doet om de haverklap achterlijk. Soms gaat t een paar dagen fantastisch, dan is het weer drama. Een van de (voor mij) weinige dingen die zuigt aan campingleef :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoelang is dat nu al? Is dat opeens zo gekomen ook? Werkte tijd terug wel gewoon goed toch?
Steek hem met een mesquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:30 schreef Dqod het volgende:
Ik heb ook niet veel hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
2koud
Ik heb zelf niks leuks in de kast. En nee, ik ben niet zo'n vrouw met een uitpuilende kledingkast.
Ook dat zal ik doen :$quote:
Wat heb jij geslikt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:32 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ja jij dacht dat die Amsterdammers die drie bloempotten op het platdak zetten en dan zeggen aan tuinieren te doen, echt wat zelf konden produceren. Oh sorry, ik moet natuurlijk in Amsterdam niet tuinieren zeggen, maar urban farming, dat klinkt zoveel hipper, ondanks dat het geen kut oplevert.
Jij bent zeker zo iemand die in de collegezaal de preutse troela zit uit te hangen, om je vervolgens in de late uurtjes door de meest foute mannen te laten afraggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie streven daarnaar?
Accuraat, ik ben onder de indruk. Alleen durf ik niet naar buiten en hang ik de preutse troela uit op het internet in plaats van in de collegebank.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die in de collegezaal de preutse troela zit uit te hangen, om je vervolgens in de late uurtjes door de meest foute mannen te laten afraggen.
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.quote:
Je zou niet de eerste hypocriet op de planeet zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.
Dan mis je echt wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.
Enige drugs die ik gebruikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef Dqod het volgende:
Ach, ignorance is bliss, zullen we maar zeggen
Niks ignorants aan jouquote:
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?quote:
Maar je ziet haar toch niet altijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?
Dit is belachelijk lief.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?
klinkt ernaar dat je op kledingstrooptocht moet vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
2koud
Ik heb zelf niks leuks in de kast. En nee, ik ben niet zo'n vrouw met een uitpuilende kledingkast.
Vertrekken jullie nu al allemaal joh?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef aeque het volgende:
Zo en nu maar eens beginnen aan de lange reis.
Ik niet. Ben nog lang niet klaar :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vertrekken jullie nu al allemaal joh?
Verbaast mij ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
klinkt ernaar dat je op kledingstrooptocht moet vandaag.
Ik moet eerst nog vanaf Rotterdam naar Ede toe.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Awwwwjhngrjkbquote:
Wat is dat voor toverrokje?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat ik met dit rokje m'n benen niet kon spreiden, dus iedereen is veilig vandaag
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en allesquote:
Dus niets doen waarvoor je aangehouden kan worden, anders scheur je uit je rok wanneer ze je tegen de auto douwen en je ze alsnog moet spreidenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat ik met dit rokje m'n benen niet kon spreiden, dus iedereen is veilig vandaag
ik voel je struggles welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen geld.En ook geen tijd. En ik weet nooit goed wat ik moet kopen. Rampfiguur.
Ik herken het. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat voor toverrokje?
[..]
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en alles
Dank je WT. Jouw steun betekent veel voor me. :$quote:
Zelfbeschermingsrokjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat voor toverrokje?
[..]
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en alles
Omdat je een verlept gezicht krijgt door al die drugs?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga ook maar in rokje. Hopelijk leidt het de aandacht af van mijn gezicht.
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus niets doen waarvoor je aangehouden kan worden, anders scheur je uit je rok wanneer ze je tegen de auto douwen en je ze alsnog moet spreiden
Ik kan moeilijk praten als ik m'n mond al ergens anders voor gebruik hequote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb in m'n droom aeque, Dqod en Faxie gezien (met lang haar die een meter naast me kwam zitten en niks zei?). Ik bleef maar 5 minuten want in het park ernaast was een achtbaan en glijbanen![]()
![]()
Mogge
Ben al een halfjaar gestopt, RIP druksleefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Omdat je een verlept gezicht krijgt door al die drugs?
Vrouwelijke agenten ja?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoor
Nee dan worst Yv boos.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik verwacht op z'n minst een groepsfoto van jullie allemaal h. Niet vergeten.
Misschien moeten jij en je kortzichtige harses even weer terug naar dat veilige speelplaatsje in je hoofd. Met een safetyblanket waar je nooit meer onderuit hoeft te komen. Deze wereld is te eng voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Totally seen this comingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoor
If they're hotquote:
Waarom ben je gestopt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben al een halfjaar gestopt, RIP druksleef
quote:
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Oshawott is gevolueerd in Dewott
Eigen wiet eerst.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.
Maar ik weet wel zeker dat het van Hollandse bodem kwam hoor, dat dan weer wel.
Nu gaan we Leonora verslaan.quote:
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en je kortzichtige harses even weer terug naar dat veilige speelplaatsje in je hoofd. Met een safetyblanket waar je nooit meer onderuit hoeft te komen. Deze wereld is te eng voor je
Boo fucking hooquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.
Je hebt een punt hoor, het is over het geheel genomen best schadelijk voor de samenleving.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nu zijn jouw hersencellen toch verdampt of niet? Studeer of werk je nog, of heb jij nou ook zo'n wajong omdat je een psychische afwijking hebt opgelopen door drugs?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.
Maar ik weet wel zeker dat het van Hollandse bodem kwam hoor, dat dan weer wel.
Ik ben lekker mijn laatste paar puntjes aan het binnenhengelen als nominale student, ik stopte net op tijd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:54 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nu zijn jouw hersencellen toch verdampt of niet? Studeer of werk je nog, of heb jij nou ook zo'n wajong omdat je een psychische afwijking hebt opgelopen door drugs?
In destructie zit creatiequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Wat een vreemd figuur ben jij, en gespeend van wat voor juiste kennis omtrent het Nederlandse drugsbeleid dan ook. Als je beweert dat de controles in Frankrijk en tussen Maastricht en Luik komen door ons beleid heb je het fout. Die controles zijn er omdat Franstalige, ik herhaal Franstalige figuren (veelal Belgische Marokkanen) zich continu misdragen. Ze bedreigen toeristen, rijden ze klem etc om hun maar drugs te kunnen verkopen. Daar naast bedreigen ze legale coffeeshophouders omdat die hun concurrent zijn. En ja, ik weet waar ik het over heb, zowel qua werkachtergrond (OM) als qua zelf mogen ervaren (ik heb 8 jaar om de hoek van een Maastrichtse coffeeshop gewoond). Maar blijf jij maar lekker naar Nederland wijzen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Yats.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen. Wat een vreemd figuur ben jij, en gespeend van wat voor juiste kennis omtrent het Nederlandse drugsbeleid dan ook. Als je beweert dat de controles in Frankrijk en tussen Maastricht en Luik komen door ons beleid heb je het fout. Die controles zijn er omdat Franstalige, ik herhaal Franstalige figuren (veelal Belgische Marokkanen) zich continu misdragen. Ze bedreigen toeristen, rijden ze klem etc om hun maar drugs te kunnen verkopen. Daar naast bedreigen ze legale coffeeshophouders omdat die hun concurrent zijn. En ja, ik weet waar ik het over heb, zowel qua werkachtergrond (OM) als qua zelf mogen ervaren (ik heb 8 jaar om de hoek van een Maastrichtse coffeeshop gewoond). Maar blijf jij maar lekker naar Nederland wijzen.
Zonder drugs zat je nu een honors programma te volgen aan een Ivy League universiteit en was je gezicht niet verlept. Maar ja, daar is het nu te laat voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben lekker mijn laatste paar puntjes aan het binnenhengelen als nominale student, ik stopte net op tijd.
Dan is mijn taak volbrachtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |