Dank je WT. Jouw steun betekent veel voor me. :$quote:
Zelfbeschermingsrokjequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat voor toverrokje?
[..]
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en alles
Omdat je een verlept gezicht krijgt door al die drugs?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga ook maar in rokje. Hopelijk leidt het de aandacht af van mijn gezicht.
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dus niets doen waarvoor je aangehouden kan worden, anders scheur je uit je rok wanneer ze je tegen de auto douwen en je ze alsnog moet spreiden
Ik kan moeilijk praten als ik m'n mond al ergens anders voor gebruik hequote:Op zaterdag 16 mei 2015 09:53 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb in m'n droom aeque, Dqod en Faxie gezien (met lang haar die een meter naast me kwam zitten en niks zei?). Ik bleef maar 5 minuten want in het park ernaast was een achtbaan en glijbanen![]()
![]()
Mogge
Ben al een halfjaar gestopt, RIP druksleefquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Omdat je een verlept gezicht krijgt door al die drugs?
Vrouwelijke agenten ja?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoor
Nee dan worst Yv boos.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:45 schreef FrauMilena het volgende:
Ik verwacht op z'n minst een groepsfoto van jullie allemaal hè. Niet vergeten.
Misschien moeten jij en je kortzichtige harses even weer terug naar dat veilige speelplaatsje in je hoofd. Met een safetyblanket waar je nooit meer onderuit hoeft te komen. Deze wereld is te eng voor jequote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Omdat je een verlept gezicht krijgt door al die drugs?
Totally seen this comingquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik word hier een beetje vochtig van, hou op met me hoor
If they're hotquote:
Waarom ben je gestopt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben al een halfjaar gestopt, RIP druksleef
quote:
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn Oshawott is geëvolueerd in Dewott
Eigen wiet eerst.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
7 jointjes per dag zijn niet goed voor je.
Maar ik weet wel zeker dat het van Hollandse bodem kwam hoor, dat dan weer wel.
Nu gaan we Leonora verslaan.quote:
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en je kortzichtige harses even weer terug naar dat veilige speelplaatsje in je hoofd. Met een safetyblanket waar je nooit meer onderuit hoeft te komen. Deze wereld is te eng voor je
Boo fucking hooquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:53 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Zeg me dat nog een keer als we de drugsvaten moeten verwijderen van een proefveldje van de universiteit. Zeg me dat nog een keer als ik veel geld moet uitgeven aan de tol om naar familie in Frankrijk te gaan, om drugs traffickers buiten te houden. Drugs is destructief, net zoals die oneliners van jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |