ik zoek gewoon een goed excuus om te kunnen knuffelen, maar dat werkt niet aangezien hier weinig single meisjes komenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:27 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Oh, dude. Doe daar eens wat aan dan
Keer dat ik in een koude slaapkamer zat was ik onder de warme dekens gaan liggen ipv knuffelen. Succes. Of je moet er bij gaan liggen..quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zoek gewoon een goed excuus om te kunnen knuffelen, maar dat werkt niet aangezien hier weinig single meisjes komen
Ja dat is het planquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Keer dat ik in een koude slaapkamer zat was ik onder de warme dekens gaan liggen ipv knuffelen. Succes. Of je moet er bij gaan liggen..
Nee, ik ben de kachel met een stralingswarmte op niveau van Chernobylquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:26 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
12 C, mwoah
[..]
Jij was toch de zon?
Ik krijg het niet warm van thijs hoorquote:
Ik ben blond en winderigquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:24 schreef FrauMilena het volgende:
Verslag maken, opruimen, schoonmaken en dan richting het noordenHopelijk (ook voor jullie) klaart het weer nog een beetje op. Hier is het grijs en winderig.
Ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:00 schreef Fera het volgende:
Jammer dat ik me niet gewogen heb voor mijn wc bezoek.
Voelde wel goed. Een kilo lichter denk ik.quote:
OMG FUCK YEAHquote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:53 schreef xFriendx het volgende:
@Dqod: Kate Beckinsale in Underworld 5
Nog meer leer![]()
Sorry, verkeerde accountquote:
Shit...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo, weer even onder Rokje posten
Ja? Het lijkt je weer gezellig dat er go-fast konvooien worden geïnstalleerd door de Franse politie omdat die Nederlanders weer zo nodig waus moeten gaan in Amsterdam? Jij vindt het leuk dat het leefklimaat van Noord-Frankrijk er aan gaat? Jij vindt het leuk dat er weer controle plaatsvindt tussen Liege en Maastricht in treinen omdat die Hollanders weer hun spul moeten hebben? Jij vindt het leuk dat de tolwegen als maar duurder worden in Frankrijk omdat je wel gedwongen wordt deze wegen te pakken omdat je anders met ongelukken door go-fast perikelen te maken kan krijgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het lijkt me wel weer eens gezellig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |