Jij bent zeker zo iemand die in de collegezaal de preutse troela zit uit te hangen, om je vervolgens in de late uurtjes door de meest foute mannen te laten afraggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie streven daarnaar?
Ik vind het wel hebben, die Marokkaanse drugsbazen die elkaar afschieten.
Accuraat, ik ben onder de indruk. Alleen durf ik niet naar buiten en hang ik de preutse troela uit op het internet in plaats van in de collegebank.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo iemand die in de collegezaal de preutse troela zit uit te hangen, om je vervolgens in de late uurtjes door de meest foute mannen te laten afraggen.
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.quote:
Je zou niet de eerste hypocriet op de planeet zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.
Dan mis je echt wat.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:35 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je de essentie van mijn posts niet begrepen: het leefklimaat gaat achteruit door die drugsgebruikers. Lijkt me dus logisch dat ik geen drugs gebruik.
Enige drugs die ik gebruikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:36 schreef Dqod het volgende:
Ach, ignorance is bliss, zullen we maar zeggen
Niks ignorants aan jouquote:
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?quote:
Maar je ziet haar toch niet altijd?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?
Dit is belachelijk lief.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als je Loka ziet kun je toch niks anders doen dan grijzen?
klinkt ernaar dat je op kledingstrooptocht moet vandaag.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:33 schreef Fera het volgende:
[..]
2koud
Ik heb zelf niks leuks in de kast. En nee, ik ben niet zo'n vrouw met een uitpuilende kledingkast.
Vertrekken jullie nu al allemaal joh?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef aeque het volgende:
Zo en nu maar eens beginnen aan de lange reis.
Ik niet. Ben nog lang niet klaar :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vertrekken jullie nu al allemaal joh?
Verbaast mij ookquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen geld.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
klinkt ernaar dat je op kledingstrooptocht moet vandaag.
Ik moet eerst nog vanaf Rotterdam naar Ede toe.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Awwwwjhngrjkbquote:
Wat is dat voor toverrokje?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat ik met dit rokje m'n benen niet kon spreiden, dus iedereen is veilig vandaag
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en allesquote:
Dus niets doen waarvoor je aangehouden kan worden, anders scheur je uit je rok wanneer ze je tegen de auto douwen en je ze alsnog moet spreidenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Dqod het volgende:
Oh ja, ik was even vergeten dat ik met dit rokje m'n benen niet kon spreiden, dus iedereen is veilig vandaag
ik voel je struggles welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen geld.En ook geen tijd. En ik weet nooit goed wat ik moet kopen. Rampfiguur.
Ik herken het. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is dat voor toverrokje?
[..]
Het is erg raar hoe zeer ik aan haar gewend ben geraakt. Ik loop dan door het huis om te kijken waar ze is en alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |