Jullie zijn 13?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:
was hij aan't lezen in een deken fort waar ik niet in mochtSeriously?
Wat een watje inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:11 schreef Vampess het volgende:
Voor professionele hulp vind ik het nog iets te vroeg
Een deel van het probleem wat ik vergeten ben, is dat ik meer een nachtritme heb, en hij overdag druk is. Hij gaat naar bed toe, en ligt binnen een paar seconden te pitten. Dus zelfs als ik rond de zelfde tijd naar bed ga, ligt hij al in dromenland, en met zijn drukke schema, wil ik hem ook niet wakker maken. (En hij poetst zijn tanden niet voor't slapen gaan)
Ik ben 30, en hij is 27 BTW.
En ja, het deken fort was een soort van recalcitrant zijn. Nog maals, het is net een meisje soms
dat noemen ze struisvogel techniek!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:25 schreef Vampess het volgende:
Hey, ik weet dat er veel lolbroeken rondhangen op een zaterdag ochtend om 7 uur, maar het probleem ligt bij ons beide. Zijn erogene zones zijn taboe, en ik ben niet het type wat er gewoon maar op duikt. Ik ben er van overtuigd dat er een gulden midden weg is waar ik nog niet aan gedacht heb.
Ik weiger te geloven dat een kleine penis kansloos is. Anders zouden velen van jullie ook in het stof bijten
Struisvogel techniek omdat ik op een publiek forum om advies vraag?quote:
Ahaha, die zag ik niet van ver aankomen ofzo. Vraag staat nog steeds. Advies?quote:
Wat is klein?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:25 schreef Vampess het volgende:
Ik weiger te geloven dat een kleine penis kansloos is. Anders zouden velen van jullie ook in het stof bijten
De penis van haar vriendquote:
Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<quote:
Cool. Ik zie dat je ook spellchecker bentquote:
Waarom zou ik in vredesnaam niets in jouw topic te zoeken hebben? Bepaal jij dat sinds kort?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:48 schreef Vampess het volgende:
[..]
Cool. Ik zie dat je ook spellchecker bent
Dan heb je hier niks te zoeken. Of zoek je stiekem ook voor advies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |