Jullie zijn 13?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 06:50 schreef Vampess het volgende:
was hij aan't lezen in een deken fort waar ik niet in mochtSeriously?
Wat een watje inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:11 schreef Vampess het volgende:
Voor professionele hulp vind ik het nog iets te vroeg
Een deel van het probleem wat ik vergeten ben, is dat ik meer een nachtritme heb, en hij overdag druk is. Hij gaat naar bed toe, en ligt binnen een paar seconden te pitten. Dus zelfs als ik rond de zelfde tijd naar bed ga, ligt hij al in dromenland, en met zijn drukke schema, wil ik hem ook niet wakker maken. (En hij poetst zijn tanden niet voor't slapen gaan)
Ik ben 30, en hij is 27 BTW.
En ja, het deken fort was een soort van recalcitrant zijn. Nog maals, het is net een meisje soms
dat noemen ze struisvogel techniek!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:25 schreef Vampess het volgende:
Hey, ik weet dat er veel lolbroeken rondhangen op een zaterdag ochtend om 7 uur, maar het probleem ligt bij ons beide. Zijn erogene zones zijn taboe, en ik ben niet het type wat er gewoon maar op duikt. Ik ben er van overtuigd dat er een gulden midden weg is waar ik nog niet aan gedacht heb.
Ik weiger te geloven dat een kleine penis kansloos is. Anders zouden velen van jullie ook in het stof bijten
Struisvogel techniek omdat ik op een publiek forum om advies vraag?quote:
Ahaha, die zag ik niet van ver aankomen ofzo. Vraag staat nog steeds. Advies?quote:
Wat is klein?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:25 schreef Vampess het volgende:
Ik weiger te geloven dat een kleine penis kansloos is. Anders zouden velen van jullie ook in het stof bijten
De penis van haar vriendquote:
Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<quote:
Cool. Ik zie dat je ook spellchecker bentquote:
Waarom zou ik in vredesnaam niets in jouw topic te zoeken hebben? Bepaal jij dat sinds kort?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:48 schreef Vampess het volgende:
[..]
Cool. Ik zie dat je ook spellchecker bent
Dan heb je hier niks te zoeken. Of zoek je stiekem ook voor advies?
Ik krop niks op. Zoals ik al zei, hij is zich van het probleem bewust, en ik heb meer romantiek voorsteld.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:48 schreef KosterT het volgende:
Waarom is het te vroeg voor proffesionele hulp? Wat heb je zelf al ondernomen? Weet hij waar jij je aan stoort?
Het klinkt momenteel alsof je alles opkropt en wacht tot de bom ploft.
Dus een gemiddelde penislengte is zo'n groot probleem? Gemiddeld is 14/15 centimeter.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:47 schreef Vampess het volgende:
[..]
Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<
Nee. Ik zeg dat je dat je misschien wel wat te zoeken hebtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:50 schreef hugecooll het volgende:
Waarom zou ik in vredesnaam niets in jouw topic te zoeken hebben? Bepaal jij dat sinds kort?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat een watje inderdaad
Ik had je allang een veeg gegeven
Ik geloof dat ze minder dan 15 centimeter bedoeltquote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus een gemiddelde penislengte is zo'n groot probleem? Gemiddeld is 14/15 centimeter.
Minder FOK!kers neuken, anders raak je gewend aan de 30 cm's
Je weet het nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:51 schreef Vampess het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat je dat je misschien wel wat te zoeken hebt
Lekker boeiend hoe groot het slap is. Gaat erom hoe groot stijf toch? En 15cm is gewoon gemiddeld.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:47 schreef Vampess het volgende:
[..]
Woot, eerste serieuze reactie. Ik heb hem eerlijk gezegd nooit aan't meten gekregen, um, minus 15 centimeter zeker. Hij heeft geen micro penis ofzo. Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<
Gemiddeld is 11quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Dus een gemiddelde penislengte is zo'n groot probleem? Gemiddeld is 14/15 centimeter.
Minder FOK!kers neuken, anders raak je gewend aan de 30 cm's
Koop 'n dildo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:52 schreef Vampess het volgende:
[..]
Gemiddeld is 11
En nee, da's niet genoeg voor me. Vraag staat
Ik ben net wakker. Je verwacht hier mensen met een allesomvattende antwoord te komen over het feit dat je ontvangsthal te groot is voor het vliegtuigje van je vriend.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:55 schreef Vampess het volgende:
Wat ik hier verwacht is een advies van mensen die er verstand van hebben, niet een stel lolbroeken die net uit de kroeg zijn
.. Lees OP nog eens, en het hel topic, eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:00 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik ben net wakker. Je verwacht hier mensen met een allesomvattende antwoord te komen over het feit dat je ontvangsthal te groot is voor het vliegtuigje van je vriend.
Nogmaals: bespreken met je vriend wat je dwars zit. Kom je er niet uit, bedenk of je ermee kunt leven dat het zo is. Dat kan niemand hier voor je doen.
Dit is overigens zeer normaal. Dat weet ik want: jarenlang naturistenterreinen, sauna's en opleiding.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 07:47 schreef Vampess het volgende:
Maar hij is 'n gevalletje 't hang hoger dan z'n ballen slap >.<
Weetjewat, ik probeer het een derde keer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:06 schreef Vampess het volgende:
het zou ook leuk zijn als het voorspel ook wat is.
qftquote:Op zaterdag 16 mei 2015 08:08 schreef Vanillekwark het volgende:
Tis allemaal geen hogere natuurkunde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |