Ga het onthouden voor als ik weer eens in de situatie kom dat ik zoiets nodig heb.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk wat gedaan met Minitab. Vond ik stukken prettiger werken dan SPSS.
Ik had deze:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn boeken al gecheckt maar ik zag niet iets met SPSS. Kan nog wel een keer mijn boekenstapel checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor win95 en 98![]()
Hear hear.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, eckte bazen gaan zo werken
Paintquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Welk programma vinden jullie dat de mooiste grafiekjes kan maken?
Er waren functies die je er uit kon halen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:20 schreef Fascination het volgende:
Paint is kut tegenwoordig. Allerlei functies zijn eruit gehaald.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had deze:Beetje oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor win95 en 98maar dat heb ik nooit gehad.
![]()
Hedde gij geblowd?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er waren functies die je er uit kon halen?
Nee, maar er zat al zo weinig inquote:
Dankje twiquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef twi het volgende:
SPSS, dat programma met een interface uit 1987 met grafiekjes die je nog mooier in Paint kunt maken en de gebruikersvriendelijkheid van FOK! mobile.
Ja, ik kan er ook niets mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar er zat al zo weinig in
Samen fok!ken in de treinquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:21 schreef artelligence het volgende:
Eckte liefde: Samen fok!ken op de bank
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had deze:zelfde boek maar dan voor 6 had ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor win95 en 98of beter nog volgens mij heb ik die nog steeds
![]()
Ik maak die meestal met Excel......quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Welk programma vinden jullie dat de mooiste grafiekjes kan maken?
je delegeert het aan Myr?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:30 schreef twi het volgende:
Ik zorg gewoon dat ik geen grafiekjes hoef te maken. Probleem opgelost.
Ik heb alles nog van m'n opleiding. Kan het nu sowieso niet meer verkopen, zal wel achter lopen en zo. Maar tis wel leuk om door te bladeren en wellicht heb ik er nog eens wat aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zelfde boek maar dan voor 6 had ikof beter nog volgens mij heb ik die nog steeds
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |