Ik weet niet. Misschien moet je eens kijken met een komkommer hoe goed het past. En dan over een half jaar weer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten zouden ervoor nodig zijn om dat te laten gebeuren?
Of is dat net zo'n verloren zaak als mijn geheugen door het cannabisgebruik?
Vast wel. Ik ben bereid te proberen wat jij me aanraadt.
Zwaar levenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:32 schreef FrauMilena het volgende:
Het weer hier is echt dramatisch gewoon.
Jammer van de dame.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, bedtent (fort)
[ afbeelding ]
(dame niet inbegrepen)
Ik heb gewoon zin in knuffels jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aangezien ik de heren wel kan inschatten hier had ik er al een edit bij gedaan.
Een komkommer? Ik ga mezelf niet martelen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Misschien moet je eens kijken met een komkommer hoe goed het past. En dan over een half jaar weer.
Dan kun je mijn krabbenboekje lezen.
Banaan dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een komkommer? Ik ga mezelf niet martelen.
Wordt vast knus en gezellig.
Als een komkommer niet past, komt het vast wel goed.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een komkommer? Ik ga mezelf niet martelen.
Wordt vast knus en gezellig.
ga je ook naar de meet?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou niet echt BBQ weer zo met die stromende regen
Vanavond vriend over de vloer hier. Net terug van vakantie hij dus weer ff bijkletsen en bierquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiiii FriendGa je nog wat leuks doen vandaag?
Dat is wel gezelligquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:40 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond vriend over de vloer hier. Net terug van vakantie hij dus weer ff bijkletsen en bier![]()
En met dit weer nu binnen maar even verdienstelijk maken. Volgende week nog wat belangrijks op werk dus ben even wat voorbereiding doen.
Geen speciale dingen vandaag voor de rest. Jij nog wel?
Ah, jij gaat vanmiddag dus deze mensen blij maken met je aanwezigheidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig![]()
Met dit weer is dat inderdaad het ideale moment om toch wat nuttige dingen te doen.
Ik ga een paar uurtjes naar die meet in Amsterdam en vanavond even naar de kermis in de stad (). En verder daar tussendoor nog even SPSS verder uitvogelen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou best bij het interieur van mijn kamer passen.
Tis wel knusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Awesomequote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef Lokasenna het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je verplicht SPSS gebruiken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel gezellig![]()
Met dit weer is dat inderdaad het ideale moment om toch wat nuttige dingen te doen.
Ik ga een paar uurtjes naar die meet in Amsterdam en vanavond even naar de kermis in de stad (). En verder daar tussendoor nog even SPSS verder uitvogelen.
Is er veel betere software om die dingen te doen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je verplicht SPSS gebruiken?
In ieder geval software die gebruikersvriendelijker is.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er veel betere software om die dingen te doen?
Jazeker.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is er veel betere software om die dingen te doen?
Dat hoop ikquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ah, jij gaat vanmiddag dus deze mensen blij maken met je aanwezigheid![]()
En SPSS. Op zich gaaf programma, kon je wel mooie grafieken uit laten rollen was alleen inderdaad altijd wel even uitvogelen welke parameters en formules je nodig had. Had je dat voor elkaar zag het er mooi uit en kon je vaak nog meer grafiekjes op basis daarvan maken.
Volgens mij heb ik zelfs nog een gekopieerd exemplaar liggen, maar geen idee of daar ook een key bij zat. Misschien eens proberen als ik er aan denk.
Ik weet niet of het per se verplicht is. Excel mocht sowieso ook maar met excel kwam ik er ook niet echt uit.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je verplicht SPSS gebruiken?
Heb je ook zo'n boek over/van SPSS gekregen? Wij kregen toen boek daarover. Weet niet precies meer wat er in stond, maar was ook voor 'statistiek'.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat hoop ik!
Het is inderdaad wel tof en gelikt maar ik heb al gemerkt dat het programma doet wat jij wil en natuurlijk niet aangeeft of dat wat jij doet goed/fout is.Al heb ik wel al het een en ander aan uitleg gevonden over het maken van analyses etc.
[..]
Ik weet niet of het per se verplicht is. Excel mocht sowieso ook maar met excel kwam ik er ook niet echt uit.
Ik snap statistiek op zichzelf wel maar ik heb moeite met mijn eigen dingen toe te passen in dit soort programma's.
Ik heb wel redelijk wat gedaan met Minitab. Vond ik stukken prettiger werken dan SPSS.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel ervaring met statistiekverwerking. Maar wat zou jij gebruiken?
nee, eckte bazen gaan zo werkenquote:
Ik heb mijn boeken al gecheckt maar ik zag niet iets met SPSS. Kan nog wel een keer mijn boekenstapel checken.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n boek over/van SPSS gekregen? Wij kregen toen boek daarover. Weet niet precies meer wat er in stond, maar was ook voor 'statistiek'.
Dat ga ik eens googlen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk wat gedaan met Minitab. Vond ik stukken prettiger werken dan SPSS.
Ga het onthouden voor als ik weer eens in de situatie kom dat ik zoiets nodig heb.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel redelijk wat gedaan met Minitab. Vond ik stukken prettiger werken dan SPSS.
Ik had deze:quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb mijn boeken al gecheckt maar ik zag niet iets met SPSS. Kan nog wel een keer mijn boekenstapel checken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ja, voor win95 en 98![]()
Hear hear.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee, eckte bazen gaan zo werken
Paintquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
Welk programma vinden jullie dat de mooiste grafiekjes kan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |