Wat studeer jij dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nee, in Wageningen is dat WO, dus afvoerputje. Op andere universiteiten is rechten het afvoerputje. Algemeen bekend. Doei.
Misschien zijn mijn leerlingen dan wel extreem slimquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoger IQ geeft meer risico op middelengebruik.
Op IQ heeft cannabisgebruik maar weinig invloed, op je daadwerkelijke prestaties wel.
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
24cm is godvergeten groot joh.
Ah ok. Dat wist ik niet. Maar stel dat je na je bachelor een master gaat doen. Kom je da terecht in het afvoerputje of moet je daarvoor een juridische master volgen?quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok. Dat wist ik niet. Maar stel dat je na je bachelor een master gaat doen. Kom je da terecht in het afvoerputje of moet je daarvoor een juridische master volgen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn leerlingen dan wel extreem slim
[..]
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niets mis met 15 cm.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.
Ik begon pas op mijn 21e. Ben ik nu slim?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.
Denken dat ik een sizequeen ben op andere gebieden dan fruit en groente.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een kloon van loka is
Mwa, als je op die tour gaat hebben we ook niets aan timmermannen en loodgieters. Of personeel in de verzorging.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Heb je al gezocht waarom ze van Marseille naar Lille rijden, en vanuit daar naar Nederland en GB? Of rijden ze volgens jou andersom? Je gaat me toch niet vertellen dat die forensische ongein zich kan meten aan biotechnologie en microbiologie? Je gelooft toch zeker niet die toegepaste ruk van jou ook maar iets voorstelt?
Maar is dat enkel 'proberen' of is dat 'gebruikt' ook echt op vaste basis drugs gebruiken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik een sizequeen ben op andere gebieden dan fruit en groente.
Je bent te slim om je statistiek te gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begon pas op mijn 21e. Ben ik nu slim?
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.quote:
Ah, nee dat is niet het geval bij ze.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de ts van dat topic.quote:
Ik mag al helemaal niet meepraten ik heb maar MBOquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, als je op die tour gaat hebben we ook niets aan timmermannen en loodgieters. Of personeel in de verzorging.
Oh wacht...
Ik ben in de e-commerce terecht gekomen. Soms ook wel een afvoerputje. Helemaal in de war nu. Even blowen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent te slim om je statistiek te gaan uitleggen.
Ik blijf wel gewoon single, dat is beter voor iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.
Dan kun je beter een dekenfort bouwen en gaan lezen.
[..]
Ah, nee dat is niet het geval bij ze.
[..]
Vertel dat tegen de ts van dat topic.
Proberen. Problematisch gebruik komt minder voor onder intelligentere mensen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar is dat enkel 'proberen' of is dat 'gebruikt' ook echt op vaste basis drugs gebruiken?
Ik word wel huismoeder. Gezellig lijntje doen in de middagpauze.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben in de e-commerce terecht gekomen. Soms ook wel een afvoerputje. Helemaal in de war nu. Even blowen.
Wanneer gaan wij een dekenfort met voorraad boekjes maken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.
Dan kun je beter een dekenfort bouwen en gaan lezen.
Even heel simpel gesteld: laag opgeleid probeert op 17e en vind het wel wat en zal blijven gebruiken. Iemand hoog opgeleid probeert pas op 24e maar vind het toch niets en zal er van weg blijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Proberen. Problematisch gebruik komt minder voor onder intelligentere mensen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, helaas voor mij.
Ik ben onzeker over mijn intelligentie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik steek de draak met je. :$
Haha nee, die hoek ga ik niet eens proberen na een terrorverhaal over DOB gehoord te hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Loka heb je ooit DOM geprobeerd?
Dat lijkt me zo romantisch.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een dekenfort met voorraad boekjes maken?
Gewoon af en toe een fapje.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik blijf wel gewoon single, dat is beter voor iedereen
Impliceer je nu dat je mijn piemel te klein vindt?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij een dekenfort met voorraad boekjes maken?
Hoeft niet eens omdat ze het niets vinden. Gewoon verantwoordelijkere omgang met hun lichaam over het algemeen. ZIjn allemaal sterke generalisaties dit he, voor iemand er aanstoot aan neemt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Even heel simpel gesteld: laag opgeleid probeert op 17e en vind het wel wat en zal blijven gebruiken. Iemand hoog opgeleid probeert pas op 24e maar vind het toch niets en zal er van weg blijven?
Kort door de bocht gezegd
Ja dat was in de 60s toen het onder de noemer STP verkocht werd in veel te hoge dosissenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Haha nee, die hoek ga ik niet eens proberen na een terrorverhaal over DOB gehoord te hebben.
Gvd, dagenlang trippen.
jepquote:
Af en toe? De hele dag, huilend in mijn dekenfortquote:
stop eens met jezelf neerhalen zo. Een MBO is hardstikke netjes. Dat halen een hoop mensen al niet eensquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag al helemaal niet meepraten ik heb maar MBO
Nee hoor, maar tot onze huwelijksnacht moeten we ons toch ergens mee vermaken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een fapje.
[..]
Impliceer je nu dat je mijn piemel te klein vindt?
Snap ik. Ook van mijn kant het ik het even aangedikt voor de beeldvorming. Uiteraard zijn er vele varianten.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeft niet eens omdat ze het niets vinden. Gewoon verantwoordelijkere omgang met hun lichaam over het algemeen. ZIjn allemaal sterke generalisaties dit he, voor iemand er aanstoot aan neemt.
Volgens mij was hij sarcastischquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
stop eens met jezelf neerhalen zo. Een MBO is hardstikke netjes. Dat halen een hoop mensen al niet eens
Dat verhaal was van vorig jaar ofzoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat was in de 60s toen het onder de noemer STP verkocht werd in veel te hoge dosissen
Nee, hij was gewoon serieus. Zo rolt Tijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij was hij sarcastisch
Oh okayquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat verhaal was van vorig jaar ofzo
Was een reactie op de discussie eerder.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
stop eens met jezelf neerhalen zo. Een MBO is hardstikke netjes. Dat halen een hoop mensen al niet eens
Dan is je grot weer een beetje bijgetrokken bedoel je?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar tot onze huwelijksnacht moeten we ons toch ergens mee vermaken?
Tegen die tijd ben ik de 24cm van mijn ex ook wel vergeten.
Nee johquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nee, hij was gewoon serieus. Zo rolt Tijn.
Hoeveel pandapunten zouden ervoor nodig zijn om dat te laten gebeuren?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is je grot weer een beetje bijgetrokken bedoel je?
Is goed, ik heb zat dekens en kussens. Heb ik iets dat jij wilt lezen?
Bekkenbodemspieren trainenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoeveel pandapunten zouden ervoor nodig zijn om dat te laten gebeuren?
Of is dat net zo'n verloren zaak als mijn geheugen door het cannabisgebruik?
Vast wel. Ik ben bereid te proberen wat jij me aanraadt.
Krijg je haar er bij?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:30 schreef xFriendx het volgende:
Hmm, bedtent (fort)
[ afbeelding ]
(dame niet inbegrepen)
Ah OK. Ik zie je alleen wel vaker zoiets zeggenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was een reactie op de discussie eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |