Wat studeer jij dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Nee, in Wageningen is dat WO, dus afvoerputje. Op andere universiteiten is rechten het afvoerputje. Algemeen bekend. Doei.
Misschien zijn mijn leerlingen dan wel extreem slimquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoger IQ geeft meer risico op middelengebruik.
Op IQ heeft cannabisgebruik maar weinig invloed, op je daadwerkelijke prestaties wel.
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
24cm is godvergeten groot joh.
Ah ok. Dat wist ik niet. Maar stel dat je na je bachelor een master gaat doen. Kom je da terecht in het afvoerputje of moet je daarvoor een juridische master volgen?quote:
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok. Dat wist ik niet. Maar stel dat je na je bachelor een master gaat doen. Kom je da terecht in het afvoerputje of moet je daarvoor een juridische master volgen?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn leerlingen dan wel extreem slim
[..]
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niets mis met 15 cm.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mja, dat is die TS gewend. Dan kan ik me voorstellen dat ze 15 cm klein vindt.
Ik begon pas op mijn 21e. Ben ik nu slim?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.
Denken dat ik een sizequeen ben op andere gebieden dan fruit en groente.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet weten dat dat een kloon van loka is
Mwa, als je op die tour gaat hebben we ook niets aan timmermannen en loodgieters. Of personeel in de verzorging.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:14 schreef Temps_mort het volgende:
[..]
Heb je al gezocht waarom ze van Marseille naar Lille rijden, en vanuit daar naar Nederland en GB? Of rijden ze volgens jou andersom? Je gaat me toch niet vertellen dat die forensische ongein zich kan meten aan biotechnologie en microbiologie? Je gelooft toch zeker niet die toegepaste ruk van jou ook maar iets voorstelt?
Maar is dat enkel 'proberen' of is dat 'gebruikt' ook echt op vaste basis drugs gebruiken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe hoger je IQ, hoe groter de kans dat je ooit drugs gebruikt, maar hoe hoger ook de leeftijd dat je voor het eerst iets gebruikt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denken dat ik een sizequeen ben op andere gebieden dan fruit en groente.
Je bent te slim om je statistiek te gaan uitleggen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik begon pas op mijn 21e. Ben ik nu slim?
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.quote:
Ah, nee dat is niet het geval bij ze.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de ts van dat topic.quote:
Ik mag al helemaal niet meepraten ik heb maar MBOquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mwa, als je op die tour gaat hebben we ook niets aan timmermannen en loodgieters. Of personeel in de verzorging.
Oh wacht...
Ik ben in de e-commerce terecht gekomen. Soms ook wel een afvoerputje. Helemaal in de war nu. Even blowen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je bent te slim om je statistiek te gaan uitleggen.
Ik blijf wel gewoon single, dat is beter voor iedereenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.
Dan kun je beter een dekenfort bouwen en gaan lezen.
[..]
Ah, nee dat is niet het geval bij ze.
[..]
Vertel dat tegen de ts van dat topic.
Proberen. Problematisch gebruik komt minder voor onder intelligentere mensen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar is dat enkel 'proberen' of is dat 'gebruikt' ook echt op vaste basis drugs gebruiken?
Ik word wel huismoeder. Gezellig lijntje doen in de middagpauze.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben in de e-commerce terecht gekomen. Soms ook wel een afvoerputje. Helemaal in de war nu. Even blowen.
Wanneer gaan wij een dekenfort met voorraad boekjes maken?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan voelt ze je niet eens. Hoor je een echo als je klaarkomt.
Dan kun je beter een dekenfort bouwen en gaan lezen.
Even heel simpel gesteld: laag opgeleid probeert op 17e en vind het wel wat en zal blijven gebruiken. Iemand hoog opgeleid probeert pas op 24e maar vind het toch niets en zal er van weg blijven?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Proberen. Problematisch gebruik komt minder voor onder intelligentere mensen.
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, helaas voor mij.
Ik ben onzeker over mijn intelligentie.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 12:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik toch, ik steek de draak met je. :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |