Zo'n beetje het enige wat ik op een gemiddelde dag doe is grafiekjes produceren.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat wat ik doe zo verschrikkelijk goed is, dat het niet verduidelijkt hoeft te worden aan de hand van een grafiekje.
Het moest er toch echt wel uit na 4 dagen. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:33 schreef twi het volgende:
[..]
Niet te hard persen, het moet er natuurlijk uitfloepen.
Jouw darmenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het moest er toch echt wel uit na 4 dagen. :$
Moet weer wat gezonder gaan eten geloof ik.
Kan ik me voorstellen als je met de command line moet pielen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n beetje het enige wat ik op een gemiddelde dag doe is grafiekjes produceren.
nihilquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:36 schreef xFriendx het volgende:
Leuker is om te berekenen:
- Hoe groot is de kans dat je ooit nog van Fok af komt?
- Hoe groot is de kans dat je een Fokker/Fokster trouwt?
- Loopt het aantal gemiddelde posts gelijk aan het aantal gerookte jointjes per maand/week/jaar?
- Kan je Tong nog inhalen qua aantal posts?
- Zorgt het versturen van dickpics voor een toename in dates of juist in een afname?
Als je daaraan gewend bent wil je niet meer zonder toch. :$quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:35 schreef twi het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je met de command line moet pielen.
50%, wel of niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Myraela het volgende:
- Hoe groot is de kans dat je ooit nog van Fok af komt?
50%
- Hoe groot is de kans dat je een Fokker/Fokster trouwt?
100%
- Loopt het aantal gemiddelde posts gelijk aan het aantal gerookte jointjes per maand/week/jaar?
Nee.
- Kan je Tong nog inhalen qua aantal posts?
Nee.
- Zorgt het versturen van dickpics voor een toename in dates of juist in een afname?
Afhankelijk van de piemel.
Daarvoor wel eerst input hebben... bij dezenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:36 schreef xFriendx het volgende:
Leuker is om te berekenen:
- Hoe groot is de kans dat je ooit nog van Fok af komt? nee... alduurt het 6 jaar je komt van zelf wel weer een keertje terug ....![]()
- Hoe groot is de kans dat je een Fokker/Fokster trouwt?deze kans word tevens beinvloed of je uberhaupt gaat trouwen.... ik zeg nee trouwen is niet echt nodig![]()
- Loopt het aantal gemiddelde posts gelijk aan het aantal gerookte jointjes per maand/week/jaar? Dan zou ik in mijn hele fokgeschiedenis maar 2x gepost mogen hebben ... en voor sommige zouden ze continustoned zijn
- Kan je Tong nog inhalen qua aantal posts? maybe, maar zinvol is anders![]()
- Zorgt het versturen van dickpics voor een toename in dates of juist in een afname? daarmee sluit je gelijk geheel vrouwelijk fok uit...... maar ik zeg afname tenzij je meer dan je dick stuurt![]()
Hebben jullie je trouwfoto's al eens in US gepost?quote:
Heeft Kaneel ook een Terminal?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je daaraan gewend bent wil je niet meer zonder toch. :$
en dan straks weer beginnen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moest weer stoppen met de vezels van het onderzoek.
Welke gek doet zoiets?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hebben jullie je trouwfoto's al eens in US gepost?
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn FOK!ker is wel de leukste, dus je zult het met minder moeten doen
Even je geluk etaleren toch.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke gek doet zoiets?
Er staat een foto van m'n trouwjurk in m'n fobo. Da's meer dan genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |