Veel plezier, en pak er een biertje en een worstebroodje bij!quote:Op zondag 17 mei 2015 01:53 schreef Specularium het volgende:
Jullie zijn allemaal gebakjes, ik ga weer film kijken.
Kan wel ja.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef LTVDK het volgende:
NWS / 'Romeins' beeld van Poetin onthuld
Kan die titel niet gewoon in het Nederlands ipv Cyrillisch, hier begrijpt natuurlijk niemand wat van.
Ik zie er eentje, en zelfs die is erg twijfelachtig. Bovendien is het geen actief topic meer, dus waarom zou je hier nog moeite in steken?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:44 schreef gelly het volgende:
Hier staan wat strafbare uitingen in,wellicht dat de topic reports aan de aandacht ontsnapt zijn.
NWS / Moeskroen laat muur bouwen tegen Roma-zigeuners
Beetje een grensgeval. Heb het expres laten staan.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:44 schreef gelly het volgende:
Hier staan wat strafbare uitingen in,wellicht dat de topic reports aan de aandacht ontsnapt zijn.
NWS / Moeskroen laat muur bouwen tegen Roma-zigeuners
Duidelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje een grensgeval. Heb het expres laten staan.
Als jullie van mening zijn dat uitdrukkingen als "Roma zijn de aids van de samenleving" prima kunnen,dan is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:31 schreef sp3c het volgende:
ja ik heb het tegen jou ja, je bent het niet met ons eens, dat vind ik jammer maar het is niet anders
maar gedraag je alstublieft niet zo godvergeten kinderachtig man
Dat stond er dus niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:36 schreef gelly het volgende:
[..]
Als jullie van mening zijn dat uitdrukkingen als "Roma zijn de aids van de samenleving" prima kunnen,dan is er toch niets aan de hand?
Je vindt het kunnen toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat stond er dus niet.
Beetje jammer weer dit.
Als je het niet vond kunnen had je het weggehaald.Lijkt mij.Dus kennelijk mag het.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb het niet verwijderd, dat is wat anders.
Dat heb ik allemaal net uitgelegd.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:42 schreef gelly het volgende:
[..]
Als je het niet vond kunnen had je het weggehaald.Lijkt mij.Dus kennelijk mag het.
Nee dat hoeft niet, peilingen van vorig jaar zijn niet zo relevant meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 23:44 schreef arjan1112 het volgende:
Sluit dan die over oostenrijk en de praxis ook maar
Wil je dat weer gaan doen dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 23:49 schreef arjan1112 het volgende:
eerst ging ik elke week daar een nieuwe peiling plaatsen
Blijkbaar waren de moslimtopics op. Dit gaat over treintjes en incompetente politici, zullen we dat maar zo houden?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo bedreigend als de islam.
Goed idee.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Blijkbaar waren de moslimtopics op. Dit gaat over treintjes en incompetente politici, zullen we dat maar zo houden?
Dan lees je het niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:17 schreef Stranger het volgende:
Aangezien mijn reactie in het topic zelf verwijderd wordt.
NWS / Ook tweakers krijgt weer een cookiemuur
Wat doet dit topic in NWS?
Er wordt niets nieuws gemeld en alle reacties bestaan uit Danny die zijn slachtofferrol weer eens speelt.
OP:quote:Gwendolyn Rutten heeft geen goed woord over voor de demarche van de Antwerpse politie om holebi's te vragen vooral niet te kussen tijdens een betoging het conservatieve Pro Familia. En dat maakt Antwerps burgemeester Bart De Wever heel erg boos. "Wij zijn een holebi-vriendelijke stad."
De Antwerpse politie maakte de holebi-gemeenschap afgelopen weekend goed boos. Ze verhinderde niet enkel dat er een abortusspandoek werd ontrold tijdens een betoging van het conservatieve Pro Familia, dat onder andere erg tegen abortus is gekant. Ze vroeg ook enkele holebi's om vooral geen affectie te tonen.
quote:Gwendolyn Rutten [voorzitster van de Open-VLD, de 2e partij van Vlaanderen] heeft geen goed woord over voor de demarche van de Antwerpse politie om holebi's te vragen vooral niet te kussen tijdens een betoging van conservatieve moslims. En dat maakt Antwerps burgemeester Bart De Wever [N-VA, de grootste partij van Vlaanderen] heel erg boos. "Wij zijn een holebi-vriendelijke stad."
De Antwerpse politie maakte de holebi-gemeenschap afgelopen weekend goed boos. Ze verhinderde niet enkel dat er een abortusspandoek werd ontrold tijdens een betoging van conservatieve moslims, ze vroeg ook enkele holebi's om vooral geen affectie te tonen.
OP is al aangepast zie ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:37 schreef crystal_meth het volgende:
NWS / Politie Antwerpen vraagt holebi's niet te zoenen bij demonstratie
Sinds wanneer is Pro Familia, een conservatieve Katholieke organisatie, een moslimorganisatie?
Bron:
[..]
OP:
[..]
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Janneke141.
Maar rechtse meningen hebben niet meer (of minder) rechten dan linkse meningen. Beiden zijn welkom (en zelfs noodzakelijk) in een discussie.
Dat je iets meldt waarvan je vindt of denkt dat het 'niet kan' of 'overduidelijk strafbaar is', maakt dat wij ernaar kijken en zelf een oordeel vellen. Dat gebeurt vaak door een moderator, wellicht net zo vaak door een moderator is ruggenspraak met een ER en zelfs regelmatig in overleg met A's. Op basis daarvan wordt besloten wel of niet tot verwijdering en/of een sanctie over te gaan.
Dat je iets meldt betekent niet noodzakelijk dat er 'dus' wordt ingegrepen. Als 'wij' het niet nodig achten wordt er - uiteraard - niet ingegrepen. Dat kan dan lijken alsof er niets mee gedaan wordt, maar feitelijk is het gewoon een verschil van mening over de aard van de reactie. Het modereren van het forum is een constant gejongleer van afwegingen tussen wat een mening is en wat strafbaar is. Dat een mening verwerpelijk is maakt het niet strafbaar. Het monddood maken van onwelvalligen is niet iets waar onze moderators aan doen. Pas als een reactie echt over de scheef gaat (op basis van onze interpretatie van de wet en argumentatienormen) grijpen we in. Dat ingrijpen gebeurt overigens vaker dan je misschien denkt. Dagelijks worden vele tientallen tot honderden reacties aangepast of verwijderd. Maar het is en blijft mensenwerk.
Wat we NIET doen is een mening verwijderen omdat die mening ons niet aan staat. Dat zou zelfs een reden zijn een moderator direct uit zijn taak te zetten. De discussie moet wel vrij en open blijven en meningen moeten kunnen worden geuit binnen de grenzen die de wet en onze voorwaarden daarvoor bieden.
Zo. Dan ben ik er nu weer weg van
Er is bij bedreiging weleens aangifte gedaan. Hoezo?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:15 schreef arjan1112 het volgende:
Komt het ook weleens voor dan dat Admins de politie bellen?
wegquote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:14 schreef Drinky het volgende:
Waar is mijn reactie?
NWS / Wereldkaart zonder Israël op placemats in Markthal
hatersquote:Op woensdag 20 mei 2015 14:15 schreef WammesWaggel het volgende:
NWS / Netanyahu schrapt omstreden segregatievoorstel
De TT en OP kloppen niet, aanpassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 14:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hatersMisschien snap ik het niet goed, maar ze zijn m.i. nog steeds met elkaar in strijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geer en Goor?quote:Op woensdag 20 mei 2015 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet goed, maar ze zijn m.i. nog steeds met elkaar in strijd.
Ah ik heb gelijk de POLL ingevuld!quote:Op woensdag 20 mei 2015 16:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb aangifte tegen je gedaan bij coc.
Ja die, onzijdig stond er niet tussenquote:
Vraag 1:quote:Ik doe mee aan het grote onderzoek betrokkenheid LHBT-beweging.
[ ] JA
[ ] NEE
[ ] GEEN MENING / WEET NIET
Antwoord: JA
Bedankt voor het onderzoek en misschien tot een volgende keer, tot ziensquote:Voelt u zich betrokken bij het LHBT?
[ ] JA
[ ] NEE
[ ] LHBT ?? De watte?
Antwoord: NEE
Ik zat met dezelfde vraag hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:49 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / '16-jarige homo weggestuurd uit McDonald's De Kuip'
Zit ik net te typen, wordt het topic dichtgeknald.
Ik wilde een inhoudelijke vraag stellen:
Voorafgaand aan het wegsturen wegens sluitingstijd werd het groepje gepest door Marokkaanse jongeren, staat in de oorspronkelijke tekst. Is dat wél gebeurd of ook niet?
Hoeft al niet meer dus...
Maar wij wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:36 schreef Fylax het volgende:
Doe dan een hele andere TT, maar geen ''Conchita'' want ik heb totaal geen hekel aan Conchita.
Nee, want dit stond al in het topic.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus? Nu lijkt het net alsof ik die TT heb bedacht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik druk gewoon mijn eigen mening erdoor in de TT.
Zo gaat dat soms.
Dat staat pas in post 9... Als je bij nieuwe topics kijkt zie je nu staan [NWS SC] Conchitaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, want dit stond al in het topic.
[..]
Heeft hij ook al eens bij mij gedaan, had ik toen stennis om geschopt maar daar bereik je niks mee natuurlijkquote:
Je had het topic van timmm gekaapt, ga nu niet hier huilen hoor.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat staat pas in post 9... Als je bij nieuwe topics kijkt zie je nu staan [NWS SC] Conchitatopic gemaakt door Fylax.
timmmmm zei dat Mani het nieuwe topic mocht maken, en toen vroeg ik aan mani of ik hem mocht maken en dat mocht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had het topic van timmm gekaapt, ga nu niet hier huilen hoor.
Slaat echt NERGENS op dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft hij ook al eens bij mij gedaan, had ik toen stennis om geschopt maar daar bereik je niks mee natuurlijk
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
timmmmm zei dat Mani het nieuwe topic mocht maken, en toen vroeg ik aan mani of ik hem mocht maken en dat mocht.
Mimimimimimimimimimimi.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
timmmmm zei dat Mani het nieuwe topic mocht maken, en toen vroeg ik aan mani of ik hem mocht maken en dat mocht.
Ik kijk welk topic beter loopt, en die blijft open.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ik was 4 seconde eerder, spekkie..
Je wijkt af van een belangrijk geachte regel: weer eerst komt, wie eerst maalt.
Precedentwerking, ken je dat begrip?
Vaak c.q. eigenlijk altijd gelden die regels wel.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kijk welk topic beter loopt, en die blijft open.
Met je regels.
Dat is wel eerder gebeurd.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Nee natuurlijk niet, waarom zou je een regel gaan toepassen als die totaal niet logisch is op dat moment?
Een keiharde richtlijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:51 schreef sp3c het volgende:
het is sowieso geen harde regel, meer een richtlijn
Dacht ik ook, maar maakt niet uit wmb, het is een punt natuurlijk dat het ene topic wel loopt en het andere niet, ondanks dat het paar seconden eerder werd geopend... Maar dat is een punt wat ik ook al eens heb aangehaald, en dan gingen die paar seconden daar toch weer boven.quote:
Nee kijk, als ik het op dat tijdstip had gezien had die van jou opengebleven, dat is een beetje de regel.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar maakt niet uit wmb, het is een punt natuurlijk dat het ene topic wel loopt en het andere niet, ondanks dat het paar seconden eerder werd geopend... Maar dat is een punt wat ik ook al eens heb aangehaald, en dan gingen die paar seconden daar toch weer boven.
Als het maar geen favoritism is.
Ja, okee, begrijp ik, zou het ook niet goed vinden als die andere dicht ging... maar dat gaat wel af en toe anders dus.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee kijk, als ik het op dat tijdstip had gezien had die van jou opengebleven, dat is een beetje de regel.
Als we 50 posts en 3 uur verder zijn is het weer een ander verhaal.
Ga je ook genieten van Jan-Jaap van der Wal op RTL4?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, begrijp ik, zou het ook niet goed vinden als die andere dicht ging... maar dat gaat wel af en toe anders dus.
Nee, want mijn vrouw kijkt nu alleen nog maar Investigation Discovery.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je ook genieten van Jan-Jaap van der Wal op RTL4?
Misschien even een precedent scheppen.quote:Op zondag 24 mei 2015 21:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, want mijn vrouw kijkt nu alleen nog maar Investigation Discovery.
Ik ben westers, you knows?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien even een precedent scheppen.
er zijn op fok! sowieso geen keiharde richtlijnenquote:
Ja maar de discussie daarover bljft een neverending storyquote:Op zondag 24 mei 2015 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn op fok! sowieso geen keiharde richtlijnen
alles mag soms altijd maar soms ook niet ... context ... je kent het verhaal
quote:Op zondag 24 mei 2015 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de discussie daarover bljft een neverending story
Volgens mij heeft Frutsel al tientallen keren dat verzocht en toch blijven sommigen stug doorgaan daarmee.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:37 schreef Slayage het volgende:
dag rantsoen van een syrische soldaat
[ afbeelding ]
wat een geneuzel zeg...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:36 schreef pietba het volgende:
Kan een mod weer eens wijzen op de noodzaak tot het plaatsen van een bron in het Syrië topic?
[..]
Volgens mij heeft Frutsel al tientallen keren dat verzocht en toch blijven sommigen stug doorgaan daarmee.
twitter:joshua_landis twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:09:59Daily rations of Syrian soldiers says it all - starving on front lines - posted by conscripts. http://t.co/EVYj3iSYvr http://t.co/1gCLWqOFjo reageer retweet
Lijkt me toch wel handig dat een bron gepost wordt zodat je de betrouwbaarheid van het gestelde kan inschatten.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat een geneuzel zeg...
twitter:joshua_landis twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:09:59Daily rations of Syrian soldiers says it all - starving on front lines - posted by conscripts. http://t.co/EVYj3iSYvr http://t.co/1gCLWqOFjo reageer retweet
alles wat ik plaats is betrouwbaar...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:53 schreef pietba het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel handig dat een bron gepost wordt zodat je de betrouwbaarheid van het gestelde kan inschatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Lang niet alleen Atak, sommige users lokken ook geregeld een 'discussie' uit om als je iets over Assad/Syrie zegt meteen te switchen op Turkije en Erdogan waarna het topic in de zoveelste offtopic reeks eindigt. Zolang het topic sideways maar over Syrië gaat heeft het als reeks geen bestaansrecht.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:09 schreef Szura het volgende:
Zorg eens voor een echte oplossing ipv elk Syriëtopic sluiten
Het ligt allemaal wat gevoelig en dan gaan mensen elkaar aanvallen op afkomst en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lang niet alleen Atak, sommige users lokken ook geregeld een 'discussie' uit om als je iets over Assad/Syrie zegt meteen te switchen op Turkije en Erdogan waarna het topic in de zoveelste offtopic reeks eindigt. Zolang het topic sideways maar over Syrië gaat heeft het als reeks geen bestaansrecht.
Ja klopt wel, sommige users hebben blijkbaar diepgewortelde haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lang niet alleen Atak, sommige users lokken ook geregeld een 'discussie' uit om als je iets over Assad/Syrie zegt meteen te switchen op Turkije en Erdogan waarna het topic in de zoveelste offtopic reeks eindigt. Zolang het topic sideways maar over Syrië gaat heeft het als reeks geen bestaansrecht.
Ja pleur die mensen dan een week van het forum ipv telkens topic dicht te gooienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ligt allemaal wat gevoelig en dan gaan mensen elkaar aanvallen op afkomst en dat soort dingen.
Vrij kinderachtig.
+1000quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja pleur die mensen dan een week van het forum ipv telkens topic dicht te gooien
Dan ga je weer een precedent vormen, wil men dan ook een SC-combi voor de PVV, Libie, Mexico, Rusland, China, etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef firefly3 het volgende:
Is er een mogelijkheid om een syrie slowchat topic te openen? Dan kunnen mensen nog van het topic af buigen en niet al te serieus op nieuwsitems in gaan.
Waarom niet? Meer bezoekers op fok = inkomsten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga je weer een precedent vormen, wil men dan ook een SC-combi voor de PVV, Libie, Mexico, Rusland, China, etc.
Kwaliteit / kwantiteit verhoudingen. Dat werkt prima voor de FP, niet voor het forum met overzichtelijke, gemodereerde en inhoudelijke onderwerpen / discussies. Precies een van de redenen waarom veel users de FP mijden voor discussies en hetzelfde onderwerp in NWS aanmaken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Meer bezoekers op fok = inkomsten.
Dan zou het perfect zijn om het gewoon in een andere category te plaatsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwaliteit / kwantiteit verhoudingen. Dat werkt prima voor de FP, niet voor het forum met overzichtelijke, gemodereerde en inhoudelijke onderwerpen / discussies. Precies een van de redenen waarom veel users de FP mijden voor discussies en hetzelfde onderwerp in NWS aanmaken.
Je kunt het opperen in GC, maar betwijfel of ze er op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zou het perfect zijn om het gewoon in een andere category te plaatsen.
Is al geprobeerd, zit GC niet op te wachten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt het opperen in GC, maar betwijfel of ze er op zitten te wachten.
Dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al geprobeerd, zit GC niet op te wachten.
Zeg jij er eens wat vanquote:
Dat vraag je aan een voormalig Syriegangerquote:
Simpel: FOK! is geen democratie, als de admins / mods na herhaaldelijk waarschuwen geen vooruitgang in zien trekken ze de stekker er uit zoals nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:08 schreef Szura het volgende:
Geef eens antwoord op de posts van users hier: waarom moet iedereen boeten voor de problemen die enkele users veroorzaken?
Waardeloze 'oplossing'. Je verplaatst het probleem alleen. Daarnaast, no offence, ben jij geen mod en vroeg ik het aan de mods.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel: FOK! is geen democratie, als de admins / mods na herhaaldelijk waarschuwen geen vooruitgang in zien trekken ze de stekker er uit zoals nu.
Daar heb ik nog foto's van!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat vraag je aan een voormalig Syrieganger?
Mogen we heel even, ook in overleg met jullie, kijken naar een werkbare oplossing?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Waardeloze 'oplossing'. Je verplaatst het probleem alleen. Daarnaast, no offence, ben jij geen mod en vroeg ik het aan de mods.
Zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mogen we heel even, ook in overleg met jullie, kijken naar een werkbare oplossing?
Mr_Jack en UpsideDown proberen nu alleen mij de schuld te geven maar als je in het Syrie topic kijkt zitten ze constant te zeiken over een bepaald land. Ik ben tegen PKK (EU ziet PKK ook als terreurorganisatie). Van UpsideDown en Mr_Jack mag je dat dus niet zeggen omdat ze denken dat ze autoriteit hebben in deze kwestie.quote:
I am tooquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Waardeloze 'oplossing'. Je verplaatst het probleem alleen. Daarnaast, no offence, ben jij geen mod en vroeg ik het aan de mods.
Serieus? Met die Ottomaanse station?quote:
Prima test zo denk ik.quote:Optie:
Topic heropenen, dwarsliggers bannen, users die zelfregulerend zijn, bij topicverkloterij meteen een mod inseinen, of een FA.
Zoiets?
Je eerste post was een vermeende ruzie tussen Turkse Koerden en Iraanse Koerden. Wat heeft dat met Syrië te maken, waarom was je aan het lapohunten om de PKK in de TT te krijgen? Het ging in de basis over Palmyra, en in grote lijnen over Syrië.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Mr_Jack en UpsideDown proberen nu alleen mij de schuld te geven maar als je in het Syrie topic kijkt zitten ze constant te zeiken over een bepaald land. Ik ben tegen PKK (EU ziet PKK ook als terreurorganisatie). Van UpsideDown en Mr_Jack mag je dat dus niet zeggen omdat ze denken dat ze autoriteit hebben in deze kwestie.
Onzin... Bewijs dat eens door te linken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:21 schreef UpsideDown het volgende:
Wat heeft dat met Syrië te maken, waarom was je aan het lapohunten om de PKK in de TT te krijgen? Het ging in de basi
Nee, maar jij verstoort en ontregelt de hele boel hier,quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Mr_Jack en UpsideDown proberen nu alleen mij de schuld te geven maar als je in het Syrie topic kijkt zitten ze constant te zeiken over een bepaald land. Ik ben tegen PKK (EU ziet PKK ook als terreurorganisatie). Van UpsideDown en Mr_Jack mag je dat dus niet zeggen omdat ze denken dat ze autoriteit hebben in deze kwestie.
NWS / 'Noorden Palmyra (Syrië) in handen van IS' #2quote:
Er waren nog 2 posts te gaan voor het topic dicht ging die jij snel volkwakte om een nieuwe te kunnen openen en de PKK er bij te betrekken. Heeft weinig met Palmyra te maken.quote:
Die heb ik nog ergens jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus? Met die Ottomaanse station?
Duidelijk genoeg?quote:Dit topic gaat over de militaire ontwikkelingen in Syrië, niet over hoe lekker het eten van je Turkse buurman is. Hou het dus ontopic. Bronvermelding is verplicht. Kom je hier om te trollen of om andere users af te zeiken is de kans vrij groot dat je je postrechten kwijtraakt. Bij kutgedrag zet je een TR of je gaat naar feedback. Doe normaal tegen elkaar. Groetjes van de mods.
prima oplossing lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
NWS / 'Noorden Palmyra (Syrië) in handen van IS' #3
In de topicpointer:
[..]
Duidelijk genoeg?
Kunnen we dan nu weer gewoon normaal doen met zijn allen?
Maar de TT gaat over Palmyra.quote:Dit topic gaat over de militaire ontwikkelingen in Syrië
incl. de handige openingsposts inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef YazooW het volgende:
Goed die die weer open is. Is het misschien een idee om het centrale Syrië topic weer open te gooien ipv het Palmyra topic?
Vanuit de topicpointer:
[..]
Maar de TT gaat over Palmyra.
Dat zou al een hoop schelen, plus elkaar evt aanspreken en anders een TR zetten, of hier of in pm even een mod roepenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:31 schreef mr_jack het volgende:
[..]
incl. de handige openingsposts inderdaad.
En dan ff afspreken dat er alleen een nummertje verhoogt wordt in de topic titel bij een nieuw topic.
Geen persoonlijke meningen in de titel.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |