quote:ROTTERDAM - Op Facebook is ophef ontstaan over een medewerker van McDonald's De Kuip. Deze zou een 16-jarige homoseksuele jongen het restaurant hebben uitgestuurd. De manager had tegen de jongen gezegd dat men 'hun soort mensen' liever niet in het restaurant wil hebben.
Het verhaal werd door de vader van een 16-jarige vriendin van de jongen op Facebook geplaatst. Zijn dochter was met de homoseksuele vriend in het McDonald's-filiaal. Het duo kreeg het daar aan de stok met een groepje Marokkaanse jongeren.
Hun soort mensen
De manager van McDonald's zou zich met de ruzie hebben bemoeid. Tot verbazing van de twee 16-jarigen werden niet de jongeren, maar het duo het filiaal uitgestuurd omdat 'hun soort mensen' (volgens betrokkenen homoseksuelen) niet gewenst zijn in het restaurant.
McDonald's was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Bron: http://www.dichtbij.nl/ro(...)m_campaign=Telegraaf
Triest weer. Mag hopen dat die "manager" daar niet meer werkt.quote:COC Rotterdam e.o. heeft een bericht van
Matthijs Kuijpers gedeeld.
Gemeenschapsorganisatie · 397 vind-ik-leuks
· 13 uur ·
Matthijs Kuijpers boos
Net aan #McDonalds Nederland gestuurd, mafkezen !
Gisteren is mijn dochter (16) met haar beste vriend (homosexuele jongen van 16 jaar) en vriendin in jullie restaurant bij de Kuip geweest waar wij altijd met veel plezier kwamen. In het restaurant was een grote groep Marokkaanse jongeren die hen aan het pesten was. Op den duur kwam de Noord Afrikaanse Mc Donalds manager en gaf aan hun soort mensen (homo's)liever niet in het restaurant te willen hebben en verzocht mijn dochter en haar vrienden dringend weg te gaan.
Dit is werkelijk te gek voor woorden !
Ik hoor graag jullie reactie hierop op korte termijn
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
Matthijs Kuijpers, de man die de beschuldiging op Facebook plaatste, komt inmiddels terug op zijn eerdere bericht. ,,Er is helaas sprake van een misverstand. De situatie zoals ik die eerder heb geschetst over McDonald's, is gelukkig niet juist,'' schrijft hij op zijn Facebook.
... met dit soort zaken lijkt het me toch verstandig om éérst hoor en wederhoor toe te passen.quote:McDonald's was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Dit ja, voor hetzelfde geld zat hij constant te tongzoenen ofzo waar er kinderen bij zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als het waar is, is het het zoveelse in- en instrieste 'incident'.
Maar...
[..]
... met dit soort zaken lijkt het me toch verstandig om éérst hoor en wederhoor toe te passen.
Dat ben ik wel met je eens, maar ik sta niet te kijken als dit gewoon klopt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als het waar is, is het het zoveelse in- en instrieste 'incident'.
Maar...
[..]
... met dit soort zaken lijkt het me toch verstandig om éérst hoor en wederhoor toe te passen.
De homo was er met een vriendinnetje. Lijkt me niet dat ze zaten te tongen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit ja, voor hetzelfde geld zat hij constant te tongzoenen ofzo waar er kinderen bij zijn.
Ga er niet vanuit, gezien tuig wel bij het idee van 'homo' alleen al jankt, maar zou kunnen.
Vooralsnog is dat een kant van het verhaal?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De homo was er met een vriendinnetje. Lijkt me niet dat ze zaten te tongen.
Dat staat nergens in de OP. Je trekt conclusies zonder grond, en dát is nou precíes wat ik probeer aan te geven: dat moet je niet doen. Olie op het vuur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De homo was er met een vriendinnetje. Lijkt me niet dat ze zaten te tongen.
Waarom zou het fout zijn dat ik, als ik homo was, er niet alles aan zou doen om vooral het idee te geven dat ik het vooral níet ben?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Downwards het volgende:
Als het tijdens een onbenullig restaurantbezoekje al opvalt dat je homo bent, doe je ook wel iets gigantisch fout natuurlijk.
Ja, als iedereen je door heeft laten ze zich niet bespringen in het herentoilet maar zijn ze op hun hoede.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Downwards het volgende:
Als het tijdens een onbenullig restaurantbezoekje al opvalt dat je homo bent, doe je ook wel iets gigantisch fout natuurlijk.
De andere kant wenst haar versie niet te geven?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooralsnog is dat een kant van het verhaal?
Als dat het enige en absolute verhaal is en het zo helemaal klopt.
"GVD, dit moet niet kunnen, KUTMAROKKAANSE MOSLIMS DIE GEINSPIREERD DOOR DE ISLAM TEGEN HOMO'S ZIJN MAAR WEL BIJ DE MAC ETEN!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat staat nergens in de OP. Je trekt conclusies zonder grond, en dát is nou precíes wat ik probeer aan te geven: dat moet je niet doen. Olie op het vuur.
quote:Gisteren is mijn dochter (16) met haar beste vriend (homosexuele jongen van 16 jaar) en vriendin in jullie restaurant bij de Kuip geweest
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De andere kant wenst haar versie niet te geven?
Dat er maar één kant van het verhaal is omdat de andere partij niet wil reageren maakt die ene kant niet op voorhand minder waar.
Het mag wel, maar het komt je goed mogelijk op wat tikken te staan in een McDonald's waar uiteraard ook moslims aanwezig zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat je niet en plein public je partner gaat rimmen lijkt me logisch, maar ik zou niet met hem hand-in-hand mogen zitten?
Hij is een homo en was er met 2 vriendinnen. Met wie zou hij moeten tongen om voor de berbers in de zaak aanstootgevend bezig te zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:44 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Waar staat in de OP dat ze niet zaten te tongen, zoals jij zegt?
Ja sorry hoor, maar in al 3 van zijn FB tijdlijn posts jankt hij over moslims op verschillende manieren, verschrikkelijk als het verhaal waar is, maar ik denk wel dat het ook iets aangedikt kan zijn.quote:
Sinds wanneer mag je iemand in een openbare ruimte rimmen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het mag wel, maar het komt je goed mogelijk op wat tikken te staan in een McDonald's waar uiteraard ook moslims aanwezig zijn.
Zelfs al zat hij constant te tongzoenen waar kinderen bij zijn, wat dan nog?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit ja, voor hetzelfde geld zat hij constant te tongzoenen ofzo waar er kinderen bij zijn.
Ga er niet vanuit, gezien tuig wel bij het idee van 'homo' alleen al jankt, maar zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |