Ik ben er idd zo eentje die "mijn Eigen bloed verraad" als ik vind dat mijn eigen bloed fout zit ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als Marokaan je mede-Marokkanen de zaak uitsturen
ben jij er zoeen die je eigen bloed verraadt?
* Triggershot Haalt weer een paar vooroordelen uit de kast.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg drankje in de Habibi ana dinges!
Ach. Iedereen heeft vooroordelen. Het is alleen hoe je er mee omgaat.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot Haalt weer een paar vooroordelen uit de kast.
Grappig dat in het christendom Jezus ook wordt verraden door Judas...quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er idd zo eentje die "mijn Eigen bloed verraad" als ik vind dat mijn eigen bloed fout zit ja.
En dan ook die kus nog...quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Grappig dat in het christendom Jezus ook wordt verraden door Judas...
De bal is rond.
Extreem relevant ditquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Grappig dat in het christendom Jezus ook wordt verraden door Judas...
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant acht ik de kans buitengewoon klein dat een 16-jarige homo die ergens met 2 vriendinnen is een groep Marokkaanse jongeren gaat uitdagen...
Hij had beter die anderen buitengezet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef Leonos het volgende:
Meer dan terecht van de manager.
Goed gehandeld
BEter beide.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Hij had beter die andere apen buitengezet.
Wat een idiote tokkie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
Matthijs Kuijpers, de man die de beschuldiging op Facebook plaatste, komt inmiddels terug op zijn eerdere bericht. ,,Er is helaas sprake van een misverstand. De situatie zoals ik die eerder heb geschetst over McDonald's, is gelukkig niet juist,'' schrijft hij op zijn Facebook.
Om Marokkanen te pesten.quote:
Een jaar lang gratis vetkleppen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:01 schreef Tyron het volgende:
mc donalds heeft ze betaald zodat ze zwijgen
schopje bnw aub
Nou hoe vaak?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, dat beweert hij of zijn vader.
Nogmaals, het kan best zijn dat ie helemaal gelijk heeft en dan is het in- en intriest, maar wacht nou gewoon even tot je het hele verhaal van beide kanten hebt gehoord.
Hoe vaak hoor je niet dat er een meisje beweert dat ze gekidnapt/verkracht is, het hele land op zijn kop ("dat dit kan in Nederland!") maar na een week of twee onderzoek blijkt dat het allemaal verzonnen was omdat ze met haar vriendje lag te krikken maar aan paps en mams niet wilde uitleggen wat de échte reden was dat ze na haar avondklok thuis kwam?
ow.........quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
Matthijs Kuijpers, de man die de beschuldiging op Facebook plaatste, komt inmiddels terug op zijn eerdere bericht. ,,Er is helaas sprake van een misverstand. De situatie zoals ik die eerder heb geschetst over McDonald's, is gelukkig niet juist,'' schrijft hij op zijn Facebook.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
Dit + moslimpje pesten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Om Marokkanen te pesten.
De mensen die het toch altijd al gedaan hebben in dit land.
Laffe mensen dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |