er zijn op fok! sowieso geen keiharde richtlijnenquote:
Ja maar de discussie daarover bljft een neverending storyquote:Op zondag 24 mei 2015 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
er zijn op fok! sowieso geen keiharde richtlijnen
alles mag soms altijd maar soms ook niet ... context ... je kent het verhaal
quote:Op zondag 24 mei 2015 21:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de discussie daarover bljft een neverending story
Volgens mij heeft Frutsel al tientallen keren dat verzocht en toch blijven sommigen stug doorgaan daarmee.quote:Op maandag 25 mei 2015 17:37 schreef Slayage het volgende:
dag rantsoen van een syrische soldaat
[ afbeelding ]
wat een geneuzel zeg...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:36 schreef pietba het volgende:
Kan een mod weer eens wijzen op de noodzaak tot het plaatsen van een bron in het Syrië topic?
[..]
Volgens mij heeft Frutsel al tientallen keren dat verzocht en toch blijven sommigen stug doorgaan daarmee.
twitter:joshua_landis twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:09:59Daily rations of Syrian soldiers says it all - starving on front lines - posted by conscripts. http://t.co/EVYj3iSYvr http://t.co/1gCLWqOFjo reageer retweet
Lijkt me toch wel handig dat een bron gepost wordt zodat je de betrouwbaarheid van het gestelde kan inschatten.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:48 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat een geneuzel zeg...
twitter:joshua_landis twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:09:59Daily rations of Syrian soldiers says it all - starving on front lines - posted by conscripts. http://t.co/EVYj3iSYvr http://t.co/1gCLWqOFjo reageer retweet
alles wat ik plaats is betrouwbaar...quote:Op maandag 25 mei 2015 20:53 schreef pietba het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel handig dat een bron gepost wordt zodat je de betrouwbaarheid van het gestelde kan inschatten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Lang niet alleen Atak, sommige users lokken ook geregeld een 'discussie' uit om als je iets over Assad/Syrie zegt meteen te switchen op Turkije en Erdogan waarna het topic in de zoveelste offtopic reeks eindigt. Zolang het topic sideways maar over Syrië gaat heeft het als reeks geen bestaansrecht.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:09 schreef Szura het volgende:
Zorg eens voor een echte oplossing ipv elk Syriëtopic sluiten
Het ligt allemaal wat gevoelig en dan gaan mensen elkaar aanvallen op afkomst en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lang niet alleen Atak, sommige users lokken ook geregeld een 'discussie' uit om als je iets over Assad/Syrie zegt meteen te switchen op Turkije en Erdogan waarna het topic in de zoveelste offtopic reeks eindigt. Zolang het topic sideways maar over Syrië gaat heeft het als reeks geen bestaansrecht.
Ja klopt wel, sommige users hebben blijkbaar diepgewortelde haat tegen bepaalde bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Lang niet alleen Atak, sommige users lokken ook geregeld een 'discussie' uit om als je iets over Assad/Syrie zegt meteen te switchen op Turkije en Erdogan waarna het topic in de zoveelste offtopic reeks eindigt. Zolang het topic sideways maar over Syrië gaat heeft het als reeks geen bestaansrecht.
Ja pleur die mensen dan een week van het forum ipv telkens topic dicht te gooienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ligt allemaal wat gevoelig en dan gaan mensen elkaar aanvallen op afkomst en dat soort dingen.
Vrij kinderachtig.
+1000quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja pleur die mensen dan een week van het forum ipv telkens topic dicht te gooien
Dan ga je weer een precedent vormen, wil men dan ook een SC-combi voor de PVV, Libie, Mexico, Rusland, China, etc.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:28 schreef firefly3 het volgende:
Is er een mogelijkheid om een syrie slowchat topic te openen? Dan kunnen mensen nog van het topic af buigen en niet al te serieus op nieuwsitems in gaan.
Waarom niet? Meer bezoekers op fok = inkomsten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan ga je weer een precedent vormen, wil men dan ook een SC-combi voor de PVV, Libie, Mexico, Rusland, China, etc.
Kwaliteit / kwantiteit verhoudingen. Dat werkt prima voor de FP, niet voor het forum met overzichtelijke, gemodereerde en inhoudelijke onderwerpen / discussies. Precies een van de redenen waarom veel users de FP mijden voor discussies en hetzelfde onderwerp in NWS aanmaken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Meer bezoekers op fok = inkomsten.
Dan zou het perfect zijn om het gewoon in een andere category te plaatsen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kwaliteit / kwantiteit verhoudingen. Dat werkt prima voor de FP, niet voor het forum met overzichtelijke, gemodereerde en inhoudelijke onderwerpen / discussies. Precies een van de redenen waarom veel users de FP mijden voor discussies en hetzelfde onderwerp in NWS aanmaken.
Je kunt het opperen in GC, maar betwijfel of ze er op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dan zou het perfect zijn om het gewoon in een andere category te plaatsen.
Is al geprobeerd, zit GC niet op te wachten.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 18:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je kunt het opperen in GC, maar betwijfel of ze er op zitten te wachten.
Dacht ik al ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is al geprobeerd, zit GC niet op te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |