Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:25 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Nee nadat ik laat zien dat jouw foto's outdated zijn ben je butthurt en ga je zeggen 'Armeense genocide is nep HAHAHAHAHAHAH'
Ja inderdaad wat heeft dat met het onderwerp te maken he waarom postte je het dan in dit topic?quote:
Omdat jij mij zit te terroriseren in de DM. Zit volgens mij in jouw bloed. Ik hoop dat de mods er wat tegen doen want dit is niet de eerste keer.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja inderdaad wat heeft dat met het onderwerp te maken he waarom postte je het dan in dit topic?
Flikker toch op randdebiel, je probeert me uit te lokken, vervolgens geef ik een reactie en ga je dom zielig hier posten zo van OHHHHH kijk wat een slechte kerel die vigen98 is maar dan geen enkel tegenreactie willenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:26 schreef Atak het volgende:
Volgens mij quote jij mij DM ook als dat zo is.
Jou zit te terroriseren in DM?! Jij begint naar mij te sturen kerelquote:Op zondag 17 mei 2015 21:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Omdat jij mij zit te terroriseren in de DM. Zit volgens mij in jouw bloed. Ik hoop dat de mods er wat tegen doen want dit is niet de eerste keer.
Wat zei ik dan?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:27 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Flikker toch op randdebiel, je probeert me uit te lokken, vervolgens geef ik een reactie en ga je dom zielig hier posten zo van OHHHHH kijk wat een slechte kerel die vigen98 is maar dan geen enkel tegenreactie willen
Ah, zoals de Ottomanen tegenwoordig nog steeds doen jegens de Armenen?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:43 schreef Atak het volgende:
En lacherig doen over een genocide is helemaal triest.
Ik zie wel wat je probeert te doen hoor sukkeltje, ik ga het niet opnieuw quotenquote:
Dat heb ik niet gezegd. Jij maakt valse quotes. Mijn quotes waren directe quotes:quote:Op zondag 17 mei 2015 21:32 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik zie wel wat je probeert te doen hoor sukkeltje, ik ga het niet opnieuw quotenLees maar terug
Oké wacht wat was jouw doel dan om opeens uit het niets te zeggen Armeense genocide is nep hahahahaha?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:33 schreef Atak het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezegd. Jij maakt valse quotes. Mijn quotes waren directe quotes:
Vigen98:
[quote=vigen98]ButthurtArmenië heeft mooi 1/3 van Azerkutjan teruggenomen butthurt en landen erkennen het ook behalve jullie bergapen.. Jullie hersenen zijn zo klein als een mier daarom werden jullie azeri's ook hard gepakt in de jaren 90 door de Armenen en Russen
Wat loop je nou de hele tijd de liegen? Jij hebt toch die dingen gezegd of niet?quote:Op zondag 17 mei 2015 21:36 schreef vigen98 het volgende:
Kijk hem snel zijn posts veranderen voordat de mods het zien
Ja dat heb ik gezegd maar je snapt het niet zoals gewoonlijk, je post mijn dm en na 1 minuut verander je het weer zodat mijn dm er niet meer staat want het mag niet om dm's te postenquote:Op zondag 17 mei 2015 21:37 schreef Atak het volgende:
[..]
Wat loop je nou de hele tijd de liegen? Jij hebt toch die dingen gezegd of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |