Jij zei dat Mani het nieuwe deel mocht openen, en toen vroeg ik aan Mani of ik het mocht doen en dat mocht.quote:
Ik heb Mani dar geen toestemming voor gegeven. Ik heb de LaPo dus ik maak het nieuwe topic. Moet je nou weer zo triest doen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zei dat Mani het nieuwe deel mocht openen, en toen vroeg ik aan Mani of ik het mocht doen en dat mocht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb Mani dar geen toestemming voor gegeven. Ik heb de LaPo dus ik maak het nieuwe topic. Moet je nou weer zo triest doen?
quote:
Ik steun deze change. Ik had net willen TRen met de volgende suggestiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik druk gewoon mijn eigen mening erdoor in de TT.
Zo gaat dat soms.
Ik heb daar natuurlijk gewoon contact over gehad met Mani, maar jij kon weer niet wachten andermans topic te kapenquote:
Ik heb het gewoon gevraagd aan Mani.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb daar natuurlijk gewoon contact over gehad met Mani, maar jij kon weer niet wachten andermans topic te kapen![]()
![]()
Ik vind het een beetje matig allemaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik vind dit lied van Polen serieus heel mooi. 12 points.
Goeie ttquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik druk gewoon mijn eigen mening erdoor in de TT.
Zo gaat dat soms.
oeps ik bedoel natuurlijk submitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom schrijf je elke keer sumbit?
Ach ga janken man, mocht gewoon van mani.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:37 schreef timmmmm het volgende:
Wat zonde. Nou blijf ik met die topickaper opgescheept
Zal zo eens kijken.quote:
Terwijl hij mijn topic jatquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
Waarom zit Fylax in feedback te klagen over deze TT?
Ziet Yasmin er een beetje zo uit?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:38 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet of ik deze nou raar of ongelofelijk geil moet vinden.
Ze had wel een lange rok aan op die ene foto. Maar niet zo zeemeerminstylo als dit ding.quote:
Hey dat scheer ik ook, ik vind dat zo'n raar gevoel, buikhaar. Dat hoort dus gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ze haar buik eens scheren, net als ik
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik kan in Tunesië natuurlijk niet de hoofddoekjes versieren met een half oerwoud op mijn buikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hey dat scheer ik ook, ik vind dat zo'n raar gevoel, buikhaar. Dat hoort dus gewoon niet.
Ik dacht dat dat juist de cultuur was daar, of is dat alleen bij de vrouwen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik kan in Tunesië natuurlijk niet de hoofddoekjes versieren met een half oerwoud op mijn buik
Jawel joh, die worden juist wild daar van lichaamsbeharing.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik kan in Tunesië natuurlijk niet de hoofddoekjes versieren met een half oerwoud op mijn buik
Opgezet, GENIETEN.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Fylax denk nou even aan al je goede voornemens. Geen Fylax breakdowns meer. Zet een nummertje van Ariana op.
Nou, ik hou er in ieder geval niet van. Ik vind het een fijner leven met mn buikhaartjes, maar zonder ziet er wel beter uit. Dus als ik het dan toch aan de world ga showenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist de cultuur was daar, of is dat alleen bij de vrouwen?
Hij lijkt me een beetje mad in FBquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Fylax denk nou even aan al je goede voornemens. Geen Fylax breakdowns meer. Zet een nummertje van Ariana op.
Onze Fylaxje heeft toch constante begeleiding nodig. Dat is de gezamenlijke taak van ons allemaal.quote:
Nou ja, het lijkt me ook neit gek dat jij conchita haat. Je hebt hier ook vaak genoeg je haat jegens navelpiercings bij mannen geëtaleerd, dus het lijkt me dan een logische conclusie dat je gewoon niet zo goed tegen andersdenkenden kanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het gek? Doe dan gewoon een hele andere TT, maar niet dit.
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me ook neit gek dat jij conchita haat. Je hebt hier ook vaak genoeg je haat jegens navelpiercings bij mannen geëtaleerd, dus het lijkt me dan een logische conclusie dat je gewoon niet zo goed tegen andersdenkenden kan
Normaal wel, maar hij is de hele dag al een beetje vervelend bezig, dan moeten we hem ook een beetje terug in het gelid tikken hequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze Fylaxje heeft toch constante begeleiding nodig. Dat is de gezamenlijke taak van ons allemaal.
Och, er wordt een keer een titel aangepast van de TTquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het gek? Doe dan gewoon een hele andere TT, maar niet dit.
Dus je houdt wel van navelpiercings? Zou je er zelf misschien ook een willen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH
Ik doe jou gewoon na met je navelpiercing haat.
Ik heb een moeilijke dag vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal wel, maar hij is de hele dag al een beetje vervelend bezig, dan moeten we hem ook een beetje terug in het gelid tikken he
Nee, jij wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Zou je er zelf misschien ook een willen?
Doe dan gewoon een HELE andere TT, maar niet dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Och, er wordt een keer een titel aangepast van de TTVolgens mij zijn er in deze reeks meer TT's wel dan niet aangepast
Ik moet natuurlijk wel even aan iedereen duidelijk maken dat ik NIET kots op Conchita.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
ONZ / Ik heb geen hekel aan Conchita
[ afbeelding ]
Het is maar waar je je druk om maakt op een grauwe zaterdagavond.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
timmmmm jankt altijd als iemand kaapt, nu jank ik dat de TT veranderd is.
Terwijl je mijn topic kaapt. De lapo opent het nieuwe topicquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
timmmmm jankt altijd als iemand kaapt, nu jank ik dat de TT veranderd is.
Ik begin echt sad te worden hoor.quote:
Gelijk heb je ja, maar dit kan gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt op een grauwe zaterdagavond.
Lief dagboek.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gelijk heb je ja, maar dit kan gewoon niet.
Jij zei dat Mani het nieuwe topic kon openen, en Mani zei dat ik 'm kon openen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Terwijl je mijn topic kaapt. De lapo opent het nieuwe topic
Het schijnt donker te zijn buiten, klopt dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ter controle van de grauwheid heb ik net mijn gordijn open gedaan.
Het kan nog steeds helder of bewolkt zijn, Timmetje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het schijnt donker te zijn buiten, klopt dat?
Fixed.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal wel, maar hij is altijd vervelend bezig, dan moeten we hem ook een beetje terug in het gelid tikken he
Wie heeft de lapo? Mani of ik? Wie mag dan het nieuwe topic openen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:53 schreef Fylax het volgende:
Ik heb nu echt de neiging om de DM's te openbaren waarin ik toestemming krijg.
Jij zei in die lapo dat Mani ',m mocht openen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wie heeft de lapo? Mani of ik? Wie mag dan het nieuwe topic openen?
Dat bedoelde ik er natuurlijk niet mee. Dat wist Mani natuurlijk ook, daarom opende ie zelf niets. Maar jij trekt je weer niks aan van de regels op FOK! en steelt mn topic. Ouwe boefquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zei in die lapo dat Mani ',m mocht openen.
Die DM's zou ik nooit openbaren.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Maar die andere DM's mag je niet openbaren hoor Fylax, je weet welke ik bedoel.
Ja ja, dat zeg je nu. Het mocht gewoon.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik er natuurlijk niet mee. Dat wist Mani natuurlijk ook, daarom opende ie zelf niets. Maar jij trekt je weer niks aan van de regels op FOK! en steelt mn topic. Ouwe boef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dus, en je doet het weer. Ik ben diep teleurgesteldquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeg je nu. Het mocht gewoon.
Wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee dus, en je doet het weer. Ik ben diep teleurgesteld
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
Hebben wij nog nooit romantische DM's uitgewisseld Stijn?
Ik heb er ook helemaal geen zin in joh. Ben vorige keer duidelijk genoeg geweest. Dit krijg je ervan als je kindjes een kans geeft.quote:
Oh gast loop niet zo te stoken man.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen zin in joh. Ben vorige keer duidelijk genoeg geweest. Dit krijg je ervan als je kindjes een kans geeft.
C'est la vie
1,65quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer maar daar bedenk ik nog wel wat op. Hoe lang ben jij?
Ga jij hier nu anderen over bekritiseren? Kleine puist die je bent. Lekker uitlokken tot je een ons weegt en je daarna aangevallen voelenquote:
Sow.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij hier nu anderen over bekritiseren? Kleine puist die je bent. Lekker uitlokken tot je een ons weegt en je daarna aangevallen voelen.
G-E-N-O-T.
En terecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Stijn gaat niet in op mijn romantische avances
Met pijn in het hart.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Stijn gaat niet in op mijn romantische avances
De treinen rijden nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is de beste manier op zelfmoord te plegen?
Diit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Stijn, Fylax wil alleen maar jouw liefde. Maar elke keer ga je hem dissen, probeer eens aardig tegen elkaar te doen!
Kwam Trijntje ook in deze categorie?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Valt me op dat er veel aantrekkelijke dames zingen dit jaar.
Eerder in categorie Jan Smitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam Trijntje ook in deze categorie?
Stiekem zijn het voornamelijk mannen die zich dit keer wel hebben geschoren ipv Conchitaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Valt me op dat er veel aantrekkelijke dames zingen dit jaar. Vaak is het toch mijn type allemaal niet.
Liefde kun je ook vinden in de kelder van je buurman.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Stijn, Fylax wil alleen maar jouw liefde. Maar elke keer ga je hem dissen, probeer eens aardig tegen elkaar te doen!
Dit gaat te diep. Ik ga op tegeltje doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefde kun je ook vinden in de kelder van je buurman.
Doorgesnoven aandachtshoer?quote:
Als deze dame een vent blijkt te zijn, zou ik der gewoon omdraaien en met toegeknepen ogen doorgaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem zijn het voornamelijk mannen die zich dit keer wel hebben geschoren ipv Conchita
Nou, het was een soort van leuk om je gekend te hebben. Ik zal een kaartje sturen naar de begrafenis.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik na mijn gekwetste gevoelens door Ajacied inderdaad een einde aan het leven ga maken.
Dus op de trein naar Rusland om daar te gaan boksen met een beer. Dat lijkt me wel een mooie manier om te gaan
Ik zou het liefst zelfdood verkiezen wanneer ik de mogelijkheid heb om een door oorringen versierde neger mijn luchtpijp dicht te laten knijpen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk dat ik na mijn gekwetste gevoelens door Ajacied inderdaad een einde aan het leven ga maken.
Dus op de trein naar Rusland om daar te gaan boksen met een beer. Dat lijkt me wel een mooie manier om te gaan
Je kan ook gewoon Poetin een tik geven, kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Hiervoor wil sp3c denk ik wel oorringen laten zetten. Het is voor een goed doelquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het liefst zelfdood verkiezen wanneer ik de mogelijkheid heb om een door oorringen versierde neger mijn luchtpijp dicht te laten knijpen.
Alleen moet hij wel 100 euro overboeken op de rekening van mijn buurman. Kan hij dat aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hiervoor wil sp3c denk ik wel oorringen laten zetten. Het is voor een goed doel
Hij doet alsof.quote:
Nee, die bedoel ik niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Geef het maar toe, Stijn, dit is toch wel je droomneger als je dan toch de pijp uit moet
http://mobcup.co/content/jwt/4893939
Adebisiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Geef het maar toe, Stijn, dit is toch wel je droomneger als je dan toch de pijp uit moet
[ afbeelding ]
Ik overweeg dit in je evaluatierapport mee te nemen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
Die imgfail was wel weer een beetje jammer. Ik snap het als jullie teleurgesteld in me zijn
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEE.
Een Elton John voor je mislukte pogingen.
[ afbeelding ]
Adebesiquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik te prijzenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:15 schreef Mani89 het volgende:
Elton John heeft een geadopteerd kind, wat vind je hier van timmmmm?
Of misschien kom je deze beer tegen, kan hij je meteen genezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit Fatima onze vriendschap af te wijzen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:16 schreef timmmmm het volgende:
Als ik later kinderen wil, het is te hopen voor ze dat ik dan een lieve vrouw tref, zou ik adopteren ook prefereren
Vond jij Penoza niet kut?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb laatst deze serie gekeken: Hollands Hoop (TV Series 2014– ) - IMDb Ik wist niet dat er ook Nederlandse series waren die niet compleet kut zijn.
Als er zelfs mensen om Dolf Jansen lachen, moet Elton John ook een comedian kunnen zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Elton John lijkt weggelopen uit een mislukte comedyserie.
#foreveralonequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit Fatima onze vriendschap af te wijzen.
Dolf Jansen was een beetje mad vannacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als er zelfs mensen om Dolf Jansen lachen, moet Elton John ook een comedian kunnen zijn
Bij Pauw?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolf Jansen was een beetje mad vannacht.
quote:
twitter:Dolfjansen twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 00:13:01Dank weer voor de vele fijne, inhoudelijke en liefdevolle reacties @pauwnl Treffen we elkaar volgende week weer?!#zinin reageer retweet
Volgens mij ooit wel iets van gezien, maar zou het niet weten.quote:
Was er twitteroorlog?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:Dolfjansen twitterde op zaterdag 23-05-2015 om 00:13:01Dank weer voor de vele fijne, inhoudelijke en liefdevolle reacties @pauwnl Treffen we elkaar volgende week weer?!#zinin reageer retweet
En terecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij zit Fatima onze vriendschap af te wijzen.
Rusland en Noorwegen, welke van de twee wint maakt me niet uitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn top is:
1 België
2 Verenigd koninkrijk
3 Noorwegen
3 Cyprus
3 Hongarije
Even serieus, Belgie was gewoon niet goed.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn top is:
1 België
2 Verenigd koninkrijk
3 Noorwegen
3 Cyprus
3 Hongarije
Jij bent mijn topquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn top is:
1 België
2 Verenigd koninkrijk
3 Noorwegen
3 Cyprus
3 Hongarije
Waarom heb je op die enge Belgenact gestemd, Mani oh Mani.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb op België, Polen en Zweden gestemd.
Hoezo niet? Sterk nummer, goed gezongen, toffe choreografiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even serieus, Belgie was gewoon niet goed.
Eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoezo niet? Sterk nummer, goed gezongen, toffe choreografie
Dit ja.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat, ik ben fan van Lorde.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb je op die enge Belgenact gestemd, Mani oh Mani.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb op België, Polen en Zweden gestemd.
Nouja, ik vond het liedje helemaal kut.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het liedje helemaal kut.
Enkel het laatste somsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gitaar stemmen?
Stemmen voor de verkiezingen?
Nee ik kan hier niks mee sorry.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben mijn vertrouwen deels in je verloren.
Hopelijk kan je hier iets mee.
Elflettering wordt altijd boos als ik me negatief uit lijk te laten over PEC Zwolle.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik mis Efteling de laatste dagen een beetje
Terecht. Ron Jansquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Elflettering wordt altijd boos als ik me negatief uit lijk te laten over PEC Zwolle.
Ja heb ik ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Ik mis Efteling de laatste dagen een beetje
Conchita of Fylax?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
Zit Fylax nou te haten op Conchita?
Misselijk mannetje
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op mobiel heb ik even niet mijn Belgische vlaggetjes bij de hand dus die moet je er maar even bij denken
Neeeeee. Heb ik niet gedaan, ze stoken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
Zit Fylax nou te haten op Conchita?
Misselijk mannetje
quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Op mobiel heb ik even niet mijn Belgische vlaggetjes bij de hand dus die moet je er maar even bij denken
Ik kan PEC nog best accepteren, maar Ron Jans is me een brug te ver. Je snapt wellicht wel dat die altijd vrolijkheid en enthousiasme veinzende teringlul niet helemaal strookt bij mijn persoonlijkheidquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Jij snapt het. Welke idioot is er ook fan van een club die De Sjonnies ten gehore brengt via de stadionspeakers.
Ik ga nu met een blij gevoel naar de koelkast toe.
Jij hebt in dat andere topic ook niet door dat hij je zit te trollen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
Door Specu word ik nu transgender hater genoemd.
FB / Fylax
Ik hou niet van omhooggevallen provincieclubjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan PEC nog best accepteren, maar Ron Jans is me een brug te ver. Je snapt wellicht wel dat die altijd vrolijkheid en enthousiasme veinzende teringlul niet helemaal strookt bij mijn persoonlijkheid
Is het zo erg om op transgenders te haten?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:28 schreef Fylax het volgende:
Door Specu word ik nu transgender hater genoemd.
FB / Fylax
9090 en dan 13. Hier in Nederland dan.quote:
12quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Naar welk nummer moet ik smsen om te stemmne?
Toepasselijk dat België ongeluksgetal 13 heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
9090 en dan 13. Hier in Nederland dan.
Hey sp3c, zit je ook het eurosongfestival te kijken?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef sp3c het volgende:
Ron jans ken ik zelfs, dat lijkt me een toffe kroegbaas
Ik heb gehoord dat hij ijshockey haatquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef sp3c het volgende:
Ron jans ken ik zelfs, dat lijkt me een toffe kroegbaas
Hij is leraar Duits geweest.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat hij ijshockey haat
Na de liedjes en dansjes enzo schakel ik even over op iets anders om bij de uitslag weer terug te komen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Genoteerdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:32 schreef Tem het volgende:
Goede docu, Yoki. Zeker terugkijken binnenkort.
Raaktmij toch nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf toch kijken voor de einduitslag, Timmetje. Misschien wint er straks wel een onverwacht figuur zoals dat golvend galjoen uit Servië.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na de liedjes en dansjes enzo schakel ik even over op iets anders om bij de uitslag weer terug te komen.
Maar ik denk dat ik nu gewoon ga slapen
Schandequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Fylax moet zijn mening weer eens laten horen over mensen die wat anders zijn dan de rest
Beetje de aandacht van zichzelf afleiden omdat het getroll in dat topic langs em heen gaat.quote:
Geluktquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
9090 en dan 13. Hier in Nederland dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt gelijk, vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Beetje de aandacht van zichzelf afleiden omdat het getroll in dat topic langs em heen gaat.
Ik kan nu zeggen dat ik helemaal geen transgenderhater ben, maar een conchitahater en dat iedereen met een beetje verstand dat wel snapt maar daar heb ik allemaal geen zin in joh.
Lekker laten gaan
Ik blijf hopen op rusland of noorwegen, maar ik hoor het morgen welquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijf toch kijken voor de einduitslag, Timmetje. Misschien wint er straks wel een onverwacht figuur zoals dat golvend galjoen uit Servië.
Oh, dan stap ik wel weer uit de autoquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn anus is al ruim genoeg, maar toch bedankt
Kan ie zichzelf in slaap rukken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Inmiddels heeft Fallax 26 topics en genoeg aandacht.
Zet dan gewoon de TT terug.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
Inmiddels heeft Fallax 26 topics en genoeg aandacht.
Mag ik kijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Nu we het toch over in slaap rukken hebben
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Heb jij geen link naar de livestreamquote:
Slaap zacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:37 schreef timmmmm het volgende:
Niet in zijn voor een fittiequote:
quote:
Het is zijn kloonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ruil voor wat moest je deze post plaatsen?
quote:
Is dit serieusquote:
Iedereen zit te kijken daar.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:43 schreef Drugshond het volgende:
WTF, songfestival is bezig of afgelopen.(kijk al 2 mnd geen TV meer).. en heel POL-SC valt dood.
Hommeltjesquote:
Blijft maar doorgaan, wat een nachtmerrie.quote:
Ook niet lief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |