Ik dacht dat dat juist de cultuur was daar, of is dat alleen bij de vrouwen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik kan in Tunesië natuurlijk niet de hoofddoekjes versieren met een half oerwoud op mijn buik
Jawel joh, die worden juist wild daar van lichaamsbeharing.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee. Maar ik kan in Tunesië natuurlijk niet de hoofddoekjes versieren met een half oerwoud op mijn buik
Opgezet, GENIETEN.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Fylax denk nou even aan al je goede voornemens. Geen Fylax breakdowns meer. Zet een nummertje van Ariana op.
Nou, ik hou er in ieder geval niet van. Ik vind het een fijner leven met mn buikhaartjes, maar zonder ziet er wel beter uit. Dus als ik het dan toch aan de world ga showenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat juist de cultuur was daar, of is dat alleen bij de vrouwen?
Hij lijkt me een beetje mad in FBquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:45 schreef Mani89 het volgende:
Fylax denk nou even aan al je goede voornemens. Geen Fylax breakdowns meer. Zet een nummertje van Ariana op.
Onze Fylaxje heeft toch constante begeleiding nodig. Dat is de gezamenlijke taak van ons allemaal.quote:
Nou ja, het lijkt me ook neit gek dat jij conchita haat. Je hebt hier ook vaak genoeg je haat jegens navelpiercings bij mannen geëtaleerd, dus het lijkt me dan een logische conclusie dat je gewoon niet zo goed tegen andersdenkenden kanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het gek? Doe dan gewoon een hele andere TT, maar niet dit.
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me ook neit gek dat jij conchita haat. Je hebt hier ook vaak genoeg je haat jegens navelpiercings bij mannen geëtaleerd, dus het lijkt me dan een logische conclusie dat je gewoon niet zo goed tegen andersdenkenden kan
Normaal wel, maar hij is de hele dag al een beetje vervelend bezig, dan moeten we hem ook een beetje terug in het gelid tikken hequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onze Fylaxje heeft toch constante begeleiding nodig. Dat is de gezamenlijke taak van ons allemaal.
Och, er wordt een keer een titel aangepast van de TTquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vind je het gek? Doe dan gewoon een hele andere TT, maar niet dit.
Dus je houdt wel van navelpiercings? Zou je er zelf misschien ook een willen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAH
Ik doe jou gewoon na met je navelpiercing haat.
Ik heb een moeilijke dag vandaag.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Normaal wel, maar hij is de hele dag al een beetje vervelend bezig, dan moeten we hem ook een beetje terug in het gelid tikken he
Nee, jij wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef timmmmm het volgende:
Zou je er zelf misschien ook een willen?
Doe dan gewoon een HELE andere TT, maar niet dit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Och, er wordt een keer een titel aangepast van de TTVolgens mij zijn er in deze reeks meer TT's wel dan niet aangepast
Ik moet natuurlijk wel even aan iedereen duidelijk maken dat ik NIET kots op Conchita.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
ONZ / Ik heb geen hekel aan Conchita
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |