Sow.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij hier nu anderen over bekritiseren? Kleine puist die je bent. Lekker uitlokken tot je een ons weegt en je daarna aangevallen voelen.
G-E-N-O-T.
En terecht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Stijn gaat niet in op mijn romantische avances
Met pijn in het hart.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Stijn gaat niet in op mijn romantische avances
De treinen rijden nog.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Wat is de beste manier op zelfmoord te plegen?
Diit.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Stijn, Fylax wil alleen maar jouw liefde. Maar elke keer ga je hem dissen, probeer eens aardig tegen elkaar te doen!
Kwam Trijntje ook in deze categorie?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Valt me op dat er veel aantrekkelijke dames zingen dit jaar.
Eerder in categorie Jan Smitquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kwam Trijntje ook in deze categorie?
Stiekem zijn het voornamelijk mannen die zich dit keer wel hebben geschoren ipv Conchitaquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:02 schreef timmmmm het volgende:
Valt me op dat er veel aantrekkelijke dames zingen dit jaar. Vaak is het toch mijn type allemaal niet.
Liefde kun je ook vinden in de kelder van je buurman.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
Stijn, Fylax wil alleen maar jouw liefde. Maar elke keer ga je hem dissen, probeer eens aardig tegen elkaar te doen!
Dit gaat te diep. Ik ga op tegeltje doen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefde kun je ook vinden in de kelder van je buurman.
Doorgesnoven aandachtshoer?quote:
Als deze dame een vent blijkt te zijn, zou ik der gewoon omdraaien en met toegeknepen ogen doorgaan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem zijn het voornamelijk mannen die zich dit keer wel hebben geschoren ipv Conchita
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |