Jij zei dat Mani het nieuwe deel mocht openen, en toen vroeg ik aan Mani of ik het mocht doen en dat mocht.quote:
Ik heb Mani dar geen toestemming voor gegeven. Ik heb de LaPo dus ik maak het nieuwe topic. Moet je nou weer zo triest doen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij zei dat Mani het nieuwe deel mocht openen, en toen vroeg ik aan Mani of ik het mocht doen en dat mocht.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb Mani dar geen toestemming voor gegeven. Ik heb de LaPo dus ik maak het nieuwe topic. Moet je nou weer zo triest doen?
quote:
Ik steun deze change. Ik had net willen TRen met de volgende suggestiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik druk gewoon mijn eigen mening erdoor in de TT.
Zo gaat dat soms.
Ik heb daar natuurlijk gewoon contact over gehad met Mani, maar jij kon weer niet wachten andermans topic te kapenquote:
Ik heb het gewoon gevraagd aan Mani.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb daar natuurlijk gewoon contact over gehad met Mani, maar jij kon weer niet wachten andermans topic te kapen![]()
![]()
Ik vind het een beetje matig allemaalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:35 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ik vind dit lied van Polen serieus heel mooi. 12 points.
Goeie ttquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
Ik druk gewoon mijn eigen mening erdoor in de TT.
Zo gaat dat soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |