Zeg jij er eens wat vanquote:
Dat vraag je aan een voormalig Syriegangerquote:
Simpel: FOK! is geen democratie, als de admins / mods na herhaaldelijk waarschuwen geen vooruitgang in zien trekken ze de stekker er uit zoals nu.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:08 schreef Szura het volgende:
Geef eens antwoord op de posts van users hier: waarom moet iedereen boeten voor de problemen die enkele users veroorzaken?
Waardeloze 'oplossing'. Je verplaatst het probleem alleen. Daarnaast, no offence, ben jij geen mod en vroeg ik het aan de mods.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Simpel: FOK! is geen democratie, als de admins / mods na herhaaldelijk waarschuwen geen vooruitgang in zien trekken ze de stekker er uit zoals nu.
Daar heb ik nog foto's van!!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat vraag je aan een voormalig Syrieganger?
Mogen we heel even, ook in overleg met jullie, kijken naar een werkbare oplossing?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Waardeloze 'oplossing'. Je verplaatst het probleem alleen. Daarnaast, no offence, ben jij geen mod en vroeg ik het aan de mods.
Zekerquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mogen we heel even, ook in overleg met jullie, kijken naar een werkbare oplossing?
Mr_Jack en UpsideDown proberen nu alleen mij de schuld te geven maar als je in het Syrie topic kijkt zitten ze constant te zeiken over een bepaald land. Ik ben tegen PKK (EU ziet PKK ook als terreurorganisatie). Van UpsideDown en Mr_Jack mag je dat dus niet zeggen omdat ze denken dat ze autoriteit hebben in deze kwestie.quote:
I am tooquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Waardeloze 'oplossing'. Je verplaatst het probleem alleen. Daarnaast, no offence, ben jij geen mod en vroeg ik het aan de mods.
Serieus? Met die Ottomaanse station?quote:
Prima test zo denk ik.quote:Optie:
Topic heropenen, dwarsliggers bannen, users die zelfregulerend zijn, bij topicverkloterij meteen een mod inseinen, of een FA.
Zoiets?
Je eerste post was een vermeende ruzie tussen Turkse Koerden en Iraanse Koerden. Wat heeft dat met Syrië te maken, waarom was je aan het lapohunten om de PKK in de TT te krijgen? Het ging in de basis over Palmyra, en in grote lijnen over Syrië.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Mr_Jack en UpsideDown proberen nu alleen mij de schuld te geven maar als je in het Syrie topic kijkt zitten ze constant te zeiken over een bepaald land. Ik ben tegen PKK (EU ziet PKK ook als terreurorganisatie). Van UpsideDown en Mr_Jack mag je dat dus niet zeggen omdat ze denken dat ze autoriteit hebben in deze kwestie.
Onzin... Bewijs dat eens door te linken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:21 schreef UpsideDown het volgende:
Wat heeft dat met Syrië te maken, waarom was je aan het lapohunten om de PKK in de TT te krijgen? Het ging in de basi
Nee, maar jij verstoort en ontregelt de hele boel hier,quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:19 schreef Atak het volgende:
[..]
Mr_Jack en UpsideDown proberen nu alleen mij de schuld te geven maar als je in het Syrie topic kijkt zitten ze constant te zeiken over een bepaald land. Ik ben tegen PKK (EU ziet PKK ook als terreurorganisatie). Van UpsideDown en Mr_Jack mag je dat dus niet zeggen omdat ze denken dat ze autoriteit hebben in deze kwestie.
NWS / 'Noorden Palmyra (Syrië) in handen van IS' #2quote:
Er waren nog 2 posts te gaan voor het topic dicht ging die jij snel volkwakte om een nieuwe te kunnen openen en de PKK er bij te betrekken. Heeft weinig met Palmyra te maken.quote:
Die heb ik nog ergens jaquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Serieus? Met die Ottomaanse station?
Duidelijk genoeg?quote:Dit topic gaat over de militaire ontwikkelingen in Syrië, niet over hoe lekker het eten van je Turkse buurman is. Hou het dus ontopic. Bronvermelding is verplicht. Kom je hier om te trollen of om andere users af te zeiken is de kans vrij groot dat je je postrechten kwijtraakt. Bij kutgedrag zet je een TR of je gaat naar feedback. Doe normaal tegen elkaar. Groetjes van de mods.
prima oplossing lijkt mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
NWS / 'Noorden Palmyra (Syrië) in handen van IS' #3
In de topicpointer:
[..]
Duidelijk genoeg?
Kunnen we dan nu weer gewoon normaal doen met zijn allen?
Maar de TT gaat over Palmyra.quote:Dit topic gaat over de militaire ontwikkelingen in Syrië
incl. de handige openingsposts inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:30 schreef YazooW het volgende:
Goed die die weer open is. Is het misschien een idee om het centrale Syrië topic weer open te gooien ipv het Palmyra topic?
Vanuit de topicpointer:
[..]
Maar de TT gaat over Palmyra.
Dat zou al een hoop schelen, plus elkaar evt aanspreken en anders een TR zetten, of hier of in pm even een mod roepenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:31 schreef mr_jack het volgende:
[..]
incl. de handige openingsposts inderdaad.
En dan ff afspreken dat er alleen een nummertje verhoogt wordt in de topic titel bij een nieuw topic.
Geen persoonlijke meningen in de titel.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |