Kun je gewoon nog aanpassen hoor.quote:
Ik ben erg met muziek bezig. Ik speel in bands, ik luister veel nieuwe muziek, etc.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:47 schreef moemoe het volgende:
Ik lees dat je ''een zeer ernstige muziekverslaving'' hebt Elfletterig.
Vertel.
Ja gofferdomme! Heb ik een mooie lapo bedacht, en een TT en een OP en dan kom je met deze troep.quote:
Wanneer komt je bij-UI terug?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dat nou niet.
Dan had ie maar op moeten letten op school.
Ja, dan mot je wat sneller zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja gofferdomme! Heb ik een mooie lapo bedacht, en een TT en een OP en dan kom je met deze troep.
Wat is deze!!!
Kapers aan de kust zeg ik je! Timmmm gaat heel erg verdrietig zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja gofferdomme! Heb ik een mooie lapo bedacht, en een TT en een OP en dan kom je met deze troep.
Wat is deze!!!
Bespeel je een instrument of zing je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je gewoon nog aanpassen hoor.
[..]
Ik ben erg met muziek bezig. Ik speel in bands, ik luister veel nieuwe muziek, etc.
En wat voor muziek doe je dan karaoke zingen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bespeel je een instrument of zing je?
Ik ben ook dol op muziek. Zoek graag een karaoke bar op.
En nog meer van zulks.
Karaoke bar is trouwens tegenwoordig niet eens meer nodig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En wat voor muziek doe je dan karaoke zingen?
Ik ben toetsenist. Ik zing af en toe wat backing vocals, maar heb geen stem voor een leadzanger. Je woont zeker niet in de buurt van Zwolle?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bespeel je een instrument of zing je?
Ik ben ook dol op muziek. Zoek graag een karaoke bar op.
En nog meer van zulks.
Ik weet ook iets heel leuks. www.vocaroo.comquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Karaoke bar is trouwens tegenwoordig niet eens meer nodig.
Je hebt een app ''Smule'' waarbij je muziek kunt inzingen, ook met anderen. Erg leuk om te doen.
Niet echtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben toetsenist. Ik zing af en toe wat backing vocals, maar heb geen stem voor een leadzanger. Je woont zeker niet in de buurt van Zwolle?
Ik ook, CDEFGAB, lekker beetje op die toetsen rammen. Vind ik altijd leuk om kerkorgel te spelen op mijn keyboard.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben toetsenist. Ik zing af en toe wat backing vocals, maar heb geen stem voor een leadzanger. Je woont zeker niet in de buurt van Zwolle?
Ik had een vuige kaap ook wel toegestaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is deze!!!
Ik was te laat jonguh, gewoon kut.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een vuige kaap ook wel toegestaan.
Neh, dan nog liever dat jij ook Smule downloadt en dat we samen een liedje zingenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet ook iets heel leuks. www.vocaroo.com
Doe eens even lekker voor ons zingen dan!
Leuk toch? Ik heb hetzelfde met A-ha; leuk dat ze weer bij elkaar zijn en gaan touren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:58 schreef moemoe het volgende:
Wat ik nu weer erg veel luister is Simply Red.
Ik ben ZO blij dat ze weer gaan touren. Kan ik ze toch nog 1 keer live zien.
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet echt.
Zoekt je band een zangeres dan?
Terechte kaap in dit geval danquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik had "opgelost, slotje" als LaPo, en "Brabant" als TT.. met "Behalve Betyar" en een ingewikkelde timmerman bouwtekening als OP.
Henk is van de keyboards, dat kan dus nog alle kanten op.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moemoe is geen mannetje.
Helaas voor alle betrokkenen en afgesloten weddenschappen.
Toch weer de fobo checken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moemoe is geen mannetje.
Helaas voor alle betrokkenen en afgesloten weddenschappen.
Ik kan niet zingen, wel rappen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, dan nog liever dat jij ook Smule downloadt en dat we samen een liedje zingen.
Oh! Dat wist ik dan nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk toch? Ik heb hetzelfde met A-ha; leuk dat ze weer bij elkaar zijn en gaan touren.
Wat voor muziek maken jullie zoal? En what happened with the old singer?quote:
Ik zit in 2 bands. De ene band is compleet en maakt pop-rock.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh! Dat wist ik dan niet.
[..]
Wat voor muziek maken jullie zoal? En what happened with the old singer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
Heb nu dit opstaan, ik vind het niet echt rustgevend
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
Kijk.Ik keur dit gewoon goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt, dat mensen hier een half uur naar kunnen luisteren zonder iets kapot te willen makenquote:
Even doorposten en je mag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik had "opgelost, slotje" als LaPo, en "Brabant" als TT.. met "Behalve Betyar" en een ingewikkelde timmerman bouwtekening als OP.
Echt he?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
moemoe blijf je hier voortaan posten? Het werd een beetje oudbakken hier met steeds dezelfde pot augurken.
I don't know.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
moemoe blijf je hier voortaan posten? Het werd een beetje oudbakken hier met steeds dezelfde pot augurken.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt, dat mensen hier een half uur naar kunnen luisteren zonder iets kapot te willen maken
Als ik hier een dag niet post ga jij je als een hysterische borderliner gedragen. Lijkt me dus voor iedereen wel zo prettig dat ik gewoon blijfquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
Vooral die LTKDV die maar niet weggaat,.
Ik zie de laatste tijd steeds "youtube.com/devicesupport" onder YouTube-clips staan op FOK! - zowel op het forum als op de FP...quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
Heb nu dit opstaan, ik vind het niet echt rustgevend
Ik moet nog een keer werken aan een NWS-SC rap .. dat komt nog wel een keer.quote:
Jullie zijn een soort Geer en Goor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hier een dag niet post ga jij je als een hysterische borderliner gedragen. Lijkt me dus voor iedereen wel zo prettig dat ik gewoon blijf.
Scary shit man, illuminati confirmedquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd steeds "youtube.com/devicesupport" onder YouTube-clips staan op FOK! - zowel op het forum als op de FP...
Ah zoquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit in 2 bands. De ene band is compleet en maakt pop-rock.
De andere band is pas gevormd en zoekt een zanger(es). Er is geen "old singer" waarmee iets is gebeurd
Ah, kijk.... BUG / [FORUM] [BUG] YouTube-links zeggen devicesupport in plaats van titel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Scary shit man, illuminati confirmed
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
Kijk.Wat zien we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog bezig met opnemen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo.
Heb je een linkje naar je (complete) band? Ik ben wel benieuwd.
Waar ben ik?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Poll: Wie moet er weg?
• LTKDV
• Efteling
• Mani
• Specularium
• timmmm
• Tem
• Webaap
• Uccie
• Njosnavelin
• Karina
• Penage
• Vaduz
• Fylax
• johannes_vermeer
• Yasmina
• Yokikater
• Fokker
• remlof
• Anonymousse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie: niemandquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
• LTKDV
• Efteling
• Mani
• Specularium
• timmmm
• Tem
• Webaap
• Uccie
• Njosnavelin
• Karina
• Penage
• Vaduz
• Fylax
• johannes_vermeer
• Yasmina
• Yokikater
• Fokker
• remlof
• Anonymousse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Lekker deporteren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent er net.
Mani wil mensen weg hebben.
Probeer het eens met Sinterklaas.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer werken aan een NWS-SC rap .. dat komt nog wel een keer.
Ik heb wel een keer een tekst geschreven over Corrie in haar panterjas.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, ik was er de hele dag niet. Hebben jullie me ook gemist?
Ik vind dat remlof weer terug moet, niet wegquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent er net.
Mani wil mensen weg hebben.
Hoi, je hebt geen tagje dus ik ken je niet zo goed. Maar euh, heb je een leuke dag gehad? En wie ben je eigenlijk precies? Want iedereen kan zich Fokker noemen op FOK! natuurlijk, hihi, en dat jij dan nummer 89 bent is dan misschien toeval maar dat zegt niets natuurlijk. Doe je nog iets bijzonders op FOK! of kom je hier gewoon slap lullen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Uiteraard.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax heeft schijt aan de einduitslag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
Tot nu toe moet Fylax weg.
Verrassend.
Remlof heeft deze chat uitgeroepen tot "baggercampingslowchat met zogenaamd leuke gifjes". Wij houden Harry ervoor verantwoordelijk dat hij hier niet meer wil posten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind dat remlof weer terug moet, niet weg.
Oooh, dat is al echt een hele poos.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds 1996. De kern van de huidige bezetting ongeveer 4,5 jaar.
Helloquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fylax heeft schijt aan de einduitslag.
Het is onlinequote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat is al echt een hele poos.
En dan niks on line?
Er staat wel wat online, maar dat is niet representatief.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat is al echt een hele poos.
En dan niks on line?
Ja dat zal best, als je geen kneus bent pakken ze je tagje weer af namelijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We hebben daar een keer een kneus gehad joh ..![]()
En toch ben ik benieuwd daar naarquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat wel wat online, maar dat is niet representatief.
Nou, nu niet gaan zitten muggenziftenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat zal best, als je geen kneus bent pakken ze je tagje weer af namelijk
Ga platen draaien joh, gek.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat zal best, als je geen kneus bent pakken ze je tagje weer af namelijk
Zet maar even een Youtube hier neer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik houd het even privéMisschien t.z.t. studio-opnames die klaar zijn.
Ik eis dan ook toegang tot ZUUquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Fokker is nu precies verzuurde ex-crew.
Ik had op hem moeten stemmen.
Zit die LTKDV dat ook nog te verneuken,.
Ik vraag me af hoe dat met jou moet als je ooit een keer stopt. Word je dan nóg verzuurder dan je nu al bent?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Mooi, braaf spelen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb jullie allemaal aan mijn vriendenlijstje toegevoegd. Allemaal.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb jullie allemaal aan mijn vriendenlijstje toegevoegd. Allemaal.
Ze moeten mij wegdragen hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe dat met jou moet als je ooit een keer stopt. Word je dan nóg verzuurder dan je nu al bent?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zet maar even een Youtube hier neer.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Ok, okquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik houd het even privéMisschien t.z.t. studio-opnames die klaar zijn.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
Of ik moet voor de trein gaan liggen.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moeten mij wegdragen hoor.
Of ik moet voor de trein gaan liggen.
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:32 schreef moemoe het volgende:
Nou schatjes, ik ga slapen.
Fijne nachtrust straks.
Mooiquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ok, ok.
Leuk iig! Ik houd wel van muzikanten
Leuk dat je er was, kom ons nog een bezoeken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:32 schreef moemoe het volgende:
Fijne nachtrust straks.
Geloof me, dat doe ik.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je bent de tweede die ik toevoeg aan mijn lijstje, beschouw het als een eer.
Moet jij je vooral als een totale debiel blijven gedragen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk dat je er was, kom ons nog een bezoeken.
Heh, neenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiJe bent zeker fan van The KLF of niet?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Leuk dat je er was, kom ons nog een bezoeken.
Dit is de ontzuurde variant, misschien goed voor zijn imagequote:
Dat is wel de charme van deze SC natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet jij je vooral als een totale debiel blijven gedragen.
Slaap lekker, kusjes, alles.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:32 schreef moemoe het volgende:
Fijne nachtrust straks.
Het gaat alweer de goede kant op. Ik zou deze voorlopig houden. Is toch een beetje je eigen werk.quote:
Hij heeft een keer geprobeerd een porselein nepgebakje op te eten, dit is geen grap.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
Marc Verlinden is echt Han Peekel in het kwadraat of zo.
Marc van der Lindenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:45 schreef YokiKater het volgende:
Marc Verlinden is echt Han Peekel in het kwadraat of zo.
Je denkt dat dit photoshop is, maar het is dus gewoon echt.quote:
Echt, serieus?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft een keer geprobeerd een porselein nepgebakje op te eten, dit is geen grap.
Mjah, ook goed. Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Marc van der LindenVerder heb je gelijk.
het_golvende_galjoen is ook levensechtquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je denkt dat dit photoshop is, maar het is dus gewoon echt.
Echt serieus, en ja ik ben de laatste tijd ook te zwaar.. maar ditquote:
Dit is De Olijke Olietanker.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
het_golvende_galjoen is ook levensecht
Goeie stoelen wel daar.quote:
Triest. Vooral omdat zo'n vent binnen een paar jaar dood neervalt.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je denkt dat dit photoshop is, maar het is dus gewoon echt.
Zal meer omrollen dan neervallen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Triest. Vooral omdat zo'n vent binnen een paar jaar dood neervalt.
Eigen schuld he?quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mjah, wat voor problemen er ook achter zitten .. je kiest er zelf voor. Of je gaat keihard aan de bak, medische hulp whatever, of je blijft op je aars zitten en dichtgroeien. Ik ben ook te zwaar geworden en daar ga ik wat aan doen, deze man is zwaar te zwaar en doet er volgens mij geen moer aan. Dan ga je vroeg dood ja.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat je vreet maakt niet uit, het gaat om wat je verbrand.quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
Bassie hield ook van slagroomtaartjes.
Die moeten ze ook gewoon eens een keer afschieten.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moeten ze ook gewoon eens een keer afschieten.
Wat is de melding?quote:Op donderdag 7 mei 2015 09:55 schreef arjan1112 het volgende:
ik krijg een melding van mijn antivirus, iets met toegang tot deze pagina ?? !
nounouquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:51 schreef Specularium het volgende:
Fokker is gewoon een razende kutlul met zijn gedrag.
Nog erger dan Fylax.
Nee dus? Ik ga er ook niet weg omdat ik het zo geweldig leuk vond om te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel berichten heb je eigenlijk geschreven? Niet veel, of wel?
Interessante vraag. Tientallen, waarschijnlijk. Maar topics sluiten was voor mij geen doel of zo. Ik vond en vind dat mods er zijn om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dus? Ik ga er ook niet weg omdat ik het zo geweldig leuk vond om te doen.
Het viel me gewoon tegen.
Hoeveel topics heb jij eigenlijk gesloten toen je mod was?
Hou toch je waardeloze anus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessante vraag. Tientallen, waarschijnlijk. Maar topics sluiten was voor mij geen doel of zo. Ik vond en vind dat mods er zijn om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.
Dit had vast een heel mooi sentimenteel bericht moeten zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessante vraag. Tientallen, waarschijnlijk. Maar topics sluiten was voor mij geen doel of zo. Ik vond en vind dat mods er zijn om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.
Nee hoor, gewoon een zo goed mogelijk antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit had vast een heel mooi sentimenteel bericht moeten zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een zo goed mogelijk antwoord op je vraag.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk gifje wel. Kijk maar uit dat Harry deze niet 326 keer gaat herhalen.
Ik krijg zin om naar André Rieu te luisteren van dat GIFjequote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk gifje wel. Kijk maar uit dat Harry deze niet 326 keer gaat herhalen.
MUZ / Plaats hier een leuk nieuw nummer van youtube.com/devicesupportquote:
En dat zegt wat..quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:51 schreef Specularium het volgende:
Fokker is gewoon een razende kutlul met zijn gedrag.
Nog erger dan Fylax.
Poll: Wie moet er weg?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik wou het juist een beetje netjes houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zelf weet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:37 schreef Fylax het volgende:
Je moet wel heel erg zijn om erger dan ik te zijn.
SSpecularium.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
Na bamibij (een user op FOK!) hebben we nu dus ook een nazibij...
Jammer dat de poll niet is 'wie moet er dood' anders weet ik wel wie mijn stem zou krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
• LTKDV
• Efteling
• Mani
• Specularium
• timmmm
• Tem
• Webaap
• Uccie
• Njosnavelin
• Karina
• Penage
• Vaduz
• Fylax
• johannes_vermeer
• Yasmina
• Yokikater
• Fokker
• remlof
• Anonymousse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
We gaan het meemaken Karien, mag ik Karien zeggen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]____ dat wordt leuk als het weer aangroeit. Stekels op je arm.
Als je me zo wil noemen moet jij dat maar doen. Alleen is dat niet mijn naam he.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan het meemaken Karien, mag ik Karien zeggen?
Harry von ze gestappo. Beroep: spellingsnaziquote:
Dit ervaar ik nu ook. Ik blijf nu doorgaan tot ik er geen zin meer in hebquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Dat elektrisch is echt zo kut he, niet zozeer de smaak maar meer het feit dat je nooit 'klaar' bent
Wie ik?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat de poll niet is 'wie moet er dood' anders weet ik wel wie mijn stem zou krijgen
Mag ik je aanraken?quote:
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.quote:
Ziet er een beetje uit als het strand bij Noordwijk. Niet echt bijzonder ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.
K weet niet of wij het zelfde noordwijk kennen dan. :pquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als het strand bij Noordwijk. Niet echt bijzonder ofzo
Nee leuk hoor, ik ben best een beetje jaloers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K weet niet of wij het zelfde noordwijk kennen dan. :p
Anyway de aardbeving was niet zo erg. 3.4 ofzo maar werd er wel wakker van :p
IK ben superjaloers man! Rotmensquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.
Heb je die Netflix-docu over die internationaal gerenommeerde koks al gezien? Chef's table dus.quote:
Ik heb dit even opgezocht en dit lijkt me echt heel vetquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je die Netflix-docu over die internationaal gerenommeerde koks al gezien? Chef's table dus.
Ik zit de eerste aflevering te kijken, wel een aanrader!
Phihihihihihi!:Pquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eerste aflevering is mooi in ieder gevalquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dit even opgezocht en dit lijkt me echt heel vetBingewatchen dit weekend
Goed bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kopieer dit vast hier naartoe voordat k_man gaat zeggen dat wij slowchatten in het DWDD topic.quote:
Eigenlijk juist een reden om het daar te doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kopieer dit vast hier naartoe voordat k_man gaat zeggen dat wij slowchatten in het DWDD topic.
Oh, was DWDD helemaal vergeten. Even inschakelen.quote:
Ik vergeet het elke avond.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, was DWDD helemaal vergeten. Even inschakelen.
Maar vandaag nietquote:
Jawel, tot ik hier dwdd zag staan.quote:
Zijn dat je PM's?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik het eens gaan lezen.
De beste mail zit in die junkbox.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik het eens gaan lezen.
Ah, ik had hetzelfde toen ik 'kutitem' zag staan.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, ik had hetzelfde toen ik 'kutitem' zag staan.
Dat had ik ergens gelezen ja, maar moet zeggen dat het weer uit mijn hoofd gevallen was. Heb je al iets spannends gepland? Bh gooien ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist jij al dat ik binnenkort naar zijn concert ga?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, ik had hetzelfde toen ik 'kutitem' zag staan.
Denk niet dat hij daar op zit te wachten hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had ik ergens gelezen ja, maar moet zeggen dat het weer uit mijn hoofd gevallen was. Heb je al iets spannends gepland? Bh gooien ofzo
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar op zit te wachten hoor
Ze hebben vast een open relatie, zij stond tenslotte in de Playboy.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat Escha me dan doodschiet. En hij zal hard wegrennen.
Gewoon een gitaarstukje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kijk nu al een paar minuten naar dit item en weet nog steeds niet wat een rif is.
Ja dan heb je vast een open relatie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze hebben vast een open relatie, zij stond tenslotte in de Playboy.
Gitaarloopjequote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kijk nu al een paar minuten naar dit item en weet nog steeds niet wat een rif is.
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dan heb je vast een open relatie.
Hoe oud zijn ze inmiddels?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
Oeh oeh, kuiken 2.0 en 3.0 worden groot en hebben toch een soort van pootjes.
Een maand.quote:
We hebben nog steeds geen foto's!quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
Oeh oeh, kuiken 2.0 en 3.0 worden groot en hebben toch een soort van pootjes.
Momentje.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nou en. Hij is bezet dus voor mij sowiesoquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze hebben vast een open relatie, zij stond tenslotte in de Playboy.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:52 schreef Uccie het volgende:
Ahhhhhh wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wat minder tijd spenderen aan blowen en nachtsporten met je vriendin en meer in deze SC.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.
Ga er zelf op zitten danquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.
Teamtosti heeft wel weer nieuwe eieren. Maar die snappen niets van broeden.
Ja en dan gaan ze ook niet voeren, moet ik die garnalen mee naar kantoor meenemen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder tijd spenderen aan blowen en nachtsporten met je vriendin en meer in deze SC.
kan toch makkelijk op het bureauquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze ook niet voeren, moet ik die garnalen mee naar kantoor meenemen.
Maar toch leuk. Mooi dat ze gezond zijn enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.
Teamtosti heeft wel weer nieuwe eieren. Maar die snappen niets van broeden.
Nou dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee gewoon oerlelijk.
Dat kan je nu nog niet schattig noemen
Ik weet ook niet of ze bevrucht zijn, want ze hebben geen seks als ik in de kamer ben, dus ik weet niet of ze wat doen.quote:
Nouja ze hebben wel misvormde pootjes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar toch leuk. Mooi dat ze gezond zijn enzo.
Nee, ga jij seks hebben als je ouders er bij zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze bevrucht zijn, want ze hebben geen seks als ik in de kamer ben, dus ik weet niet of ze wat doen.
Die zouden ze ook in een kooi moeten stoppen en negerzaad voerenquote:
Nu twee, maar dat zullen er wel 5 of 6 worden.quote:
Die bij mijn ouders dus wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ga jij seks hebben als je ouders er bij zijn?
Die zijn echt wel bezig hoor als je werken bent. Geile vogel stierenkl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |