Als ik hier een dag niet post ga jij je als een hysterische borderliner gedragen. Lijkt me dus voor iedereen wel zo prettig dat ik gewoon blijfquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
Vooral die LTKDV die maar niet weggaat,.
Ik zie de laatste tijd steeds "youtube.com/devicesupport" onder YouTube-clips staan op FOK! - zowel op het forum als op de FP...quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
Heb nu dit opstaan, ik vind het niet echt rustgevend
Ik moet nog een keer werken aan een NWS-SC rap .. dat komt nog wel een keer.quote:
Jullie zijn een soort Geer en Goor.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik hier een dag niet post ga jij je als een hysterische borderliner gedragen. Lijkt me dus voor iedereen wel zo prettig dat ik gewoon blijf.
Scary shit man, illuminati confirmedquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie de laatste tijd steeds "youtube.com/devicesupport" onder YouTube-clips staan op FOK! - zowel op het forum als op de FP...
Ah zoquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit in 2 bands. De ene band is compleet en maakt pop-rock.
De andere band is pas gevormd en zoekt een zanger(es). Er is geen "old singer" waarmee iets is gebeurd
Ah, kijk.... BUG / [FORUM] [BUG] YouTube-links zeggen devicesupport in plaats van titel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:13 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Scary shit man, illuminati confirmed
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
Kijk.Wat zien we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nog bezig met opnemen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah zo.
Heb je een linkje naar je (complete) band? Ik ben wel benieuwd.
Waar ben ik?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Poll: Wie moet er weg?
• LTKDV
• Efteling
• Mani
• Specularium
• timmmm
• Tem
• Webaap
• Uccie
• Njosnavelin
• Karina
• Penage
• Vaduz
• Fylax
• johannes_vermeer
• Yasmina
• Yokikater
• Fokker
• remlof
• Anonymousse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik mis de optie: niemandquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Poll: Wie moet er weg?
• LTKDV
• Efteling
• Mani
• Specularium
• timmmm
• Tem
• Webaap
• Uccie
• Njosnavelin
• Karina
• Penage
• Vaduz
• Fylax
• johannes_vermeer
• Yasmina
• Yokikater
• Fokker
• remlof
• Anonymousse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Lekker deporteren.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent er net.
Mani wil mensen weg hebben.
Probeer het eens met Sinterklaas.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moet nog een keer werken aan een NWS-SC rap .. dat komt nog wel een keer.
Ik heb wel een keer een tekst geschreven over Corrie in haar panterjas.
Wie ben jij?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, ik was er de hele dag niet. Hebben jullie me ook gemist?
Ik vind dat remlof weer terug moet, niet wegquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent er net.
Mani wil mensen weg hebben.
Hoi, je hebt geen tagje dus ik ken je niet zo goed. Maar euh, heb je een leuke dag gehad? En wie ben je eigenlijk precies? Want iedereen kan zich Fokker noemen op FOK! natuurlijk, hihi, en dat jij dan nummer 89 bent is dan misschien toeval maar dat zegt niets natuurlijk. Doe je nog iets bijzonders op FOK! of kom je hier gewoon slap lullen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, ik was er de hele dag niet. Hebben jullie me ook gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |