Kun je gewoon nog aanpassen hoor.quote:
Ik ben erg met muziek bezig. Ik speel in bands, ik luister veel nieuwe muziek, etc.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:47 schreef moemoe het volgende:
Ik lees dat je ''een zeer ernstige muziekverslaving'' hebt Elfletterig.
Vertel.
Ja gofferdomme! Heb ik een mooie lapo bedacht, en een TT en een OP en dan kom je met deze troep.quote:
Wanneer komt je bij-UI terug?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe dat nou niet.
Dan had ie maar op moeten letten op school.
Ja, dan mot je wat sneller zijn.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja gofferdomme! Heb ik een mooie lapo bedacht, en een TT en een OP en dan kom je met deze troep.
Wat is deze!!!
Kapers aan de kust zeg ik je! Timmmm gaat heel erg verdrietig zijnquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja gofferdomme! Heb ik een mooie lapo bedacht, en een TT en een OP en dan kom je met deze troep.
Wat is deze!!!
Bespeel je een instrument of zing je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je gewoon nog aanpassen hoor.
[..]
Ik ben erg met muziek bezig. Ik speel in bands, ik luister veel nieuwe muziek, etc.
En wat voor muziek doe je dan karaoke zingen?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bespeel je een instrument of zing je?
Ik ben ook dol op muziek. Zoek graag een karaoke bar op.
En nog meer van zulks.
Karaoke bar is trouwens tegenwoordig niet eens meer nodig.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En wat voor muziek doe je dan karaoke zingen?
Ik ben toetsenist. Ik zing af en toe wat backing vocals, maar heb geen stem voor een leadzanger. Je woont zeker niet in de buurt van Zwolle?quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bespeel je een instrument of zing je?
Ik ben ook dol op muziek. Zoek graag een karaoke bar op.
En nog meer van zulks.
Ik weet ook iets heel leuks. www.vocaroo.comquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Karaoke bar is trouwens tegenwoordig niet eens meer nodig.
Je hebt een app ''Smule'' waarbij je muziek kunt inzingen, ook met anderen. Erg leuk om te doen.
Niet echtquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben toetsenist. Ik zing af en toe wat backing vocals, maar heb geen stem voor een leadzanger. Je woont zeker niet in de buurt van Zwolle?
Ik ook, CDEFGAB, lekker beetje op die toetsen rammen. Vind ik altijd leuk om kerkorgel te spelen op mijn keyboard.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben toetsenist. Ik zing af en toe wat backing vocals, maar heb geen stem voor een leadzanger. Je woont zeker niet in de buurt van Zwolle?
Ik had een vuige kaap ook wel toegestaan.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is deze!!!
Ik was te laat jonguh, gewoon kut.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een vuige kaap ook wel toegestaan.
Neh, dan nog liever dat jij ook Smule downloadt en dat we samen een liedje zingenquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet ook iets heel leuks. www.vocaroo.com
Doe eens even lekker voor ons zingen dan!
Leuk toch? Ik heb hetzelfde met A-ha; leuk dat ze weer bij elkaar zijn en gaan touren.quote:Op woensdag 6 mei 2015 23:58 schreef moemoe het volgende:
Wat ik nu weer erg veel luister is Simply Red.
Ik ben ZO blij dat ze weer gaan touren. Kan ik ze toch nog 1 keer live zien.
Jaquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet echt.
Zoekt je band een zangeres dan?
Terechte kaap in dit geval danquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik had "opgelost, slotje" als LaPo, en "Brabant" als TT.. met "Behalve Betyar" en een ingewikkelde timmerman bouwtekening als OP.
Henk is van de keyboards, dat kan dus nog alle kanten op.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moemoe is geen mannetje.
Helaas voor alle betrokkenen en afgesloten weddenschappen.
Toch weer de fobo checken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moemoe is geen mannetje.
Helaas voor alle betrokkenen en afgesloten weddenschappen.
Ik kan niet zingen, wel rappen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neh, dan nog liever dat jij ook Smule downloadt en dat we samen een liedje zingen.
Oh! Dat wist ik dan nietquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk toch? Ik heb hetzelfde met A-ha; leuk dat ze weer bij elkaar zijn en gaan touren.
Wat voor muziek maken jullie zoal? En what happened with the old singer?quote:
Ik zit in 2 bands. De ene band is compleet en maakt pop-rock.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh! Dat wist ik dan niet.
[..]
Wat voor muziek maken jullie zoal? En what happened with the old singer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:04 schreef LTVDK het volgende:
Heb nu dit opstaan, ik vind het niet echt rustgevend
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:05 schreef Specularium het volgende:
Kijk.Ik keur dit gewoon goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt, dat mensen hier een half uur naar kunnen luisteren zonder iets kapot te willen makenquote:
Even doorposten en je mag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:02 schreef YokiKater het volgende:
Ik had "opgelost, slotje" als LaPo, en "Brabant" als TT.. met "Behalve Betyar" en een ingewikkelde timmerman bouwtekening als OP.
Echt he?quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
moemoe blijf je hier voortaan posten? Het werd een beetje oudbakken hier met steeds dezelfde pot augurken.
I don't know.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
moemoe blijf je hier voortaan posten? Het werd een beetje oudbakken hier met steeds dezelfde pot augurken.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt, dat mensen hier een half uur naar kunnen luisteren zonder iets kapot te willen maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |