nounouquote:Op donderdag 7 mei 2015 11:51 schreef Specularium het volgende:
Fokker is gewoon een razende kutlul met zijn gedrag.
Nog erger dan Fylax.
Nee dus? Ik ga er ook niet weg omdat ik het zo geweldig leuk vond om te doen.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel berichten heb je eigenlijk geschreven? Niet veel, of wel?
Interessante vraag. Tientallen, waarschijnlijk. Maar topics sluiten was voor mij geen doel of zo. Ik vond en vind dat mods er zijn om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee dus? Ik ga er ook niet weg omdat ik het zo geweldig leuk vond om te doen.
Het viel me gewoon tegen.
Hoeveel topics heb jij eigenlijk gesloten toen je mod was?
Hou toch je waardeloze anus.quote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessante vraag. Tientallen, waarschijnlijk. Maar topics sluiten was voor mij geen doel of zo. Ik vond en vind dat mods er zijn om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.
Dit had vast een heel mooi sentimenteel bericht moeten zijnquote:Op donderdag 7 mei 2015 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessante vraag. Tientallen, waarschijnlijk. Maar topics sluiten was voor mij geen doel of zo. Ik vond en vind dat mods er zijn om discussies mogelijk te maken, niet om ze onmogelijk te maken.
Nee hoor, gewoon een zo goed mogelijk antwoord op je vraag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dit had vast een heel mooi sentimenteel bericht moeten zijn
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon een zo goed mogelijk antwoord op je vraag.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk gifje wel. Kijk maar uit dat Harry deze niet 326 keer gaat herhalen.
Ik krijg zin om naar André Rieu te luisteren van dat GIFjequote:Op donderdag 7 mei 2015 15:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk gifje wel. Kijk maar uit dat Harry deze niet 326 keer gaat herhalen.
MUZ / Plaats hier een leuk nieuw nummer van youtube.com/devicesupportquote:
En dat zegt wat..quote:Op donderdag 7 mei 2015 11:51 schreef Specularium het volgende:
Fokker is gewoon een razende kutlul met zijn gedrag.
Nog erger dan Fylax.
Poll: Wie moet er weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |