Uiteraard.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
Zo, ik was er de hele dag niet. Hebben jullie me ook gemist?
Fylax heeft schijt aan de einduitslag.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
Tot nu toe moet Fylax weg.
Verrassend.
Remlof heeft deze chat uitgeroepen tot "baggercampingslowchat met zogenaamd leuke gifjes". Wij houden Harry ervoor verantwoordelijk dat hij hier niet meer wil posten.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind dat remlof weer terug moet, niet weg.
Oooh, dat is al echt een hele poos.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sinds 1996. De kern van de huidige bezetting ongeveer 4,5 jaar.
Helloquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fylax heeft schijt aan de einduitslag.
Het is onlinequote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat is al echt een hele poos.
En dan niks on line?
Er staat wel wat online, maar dat is niet representatief.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat is al echt een hele poos.
En dan niks on line?
Ja dat zal best, als je geen kneus bent pakken ze je tagje weer af namelijkquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
We hebben daar een keer een kneus gehad joh ..![]()
En toch ben ik benieuwd daar naarquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er staat wel wat online, maar dat is niet representatief.
Nou, nu niet gaan zitten muggenziftenquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat zal best, als je geen kneus bent pakken ze je tagje weer af namelijk
Ga platen draaien joh, gek.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat zal best, als je geen kneus bent pakken ze je tagje weer af namelijk
Zet maar even een Youtube hier neer.quote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag, maar ik houd het even privéMisschien t.z.t. studio-opnames die klaar zijn.
Ik eis dan ook toegang tot ZUUquote:Op donderdag 7 mei 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
Fokker is nu precies verzuurde ex-crew.
Ik had op hem moeten stemmen.
Zit die LTKDV dat ook nog te verneuken,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |