Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.quote:
Ziet er een beetje uit als het strand bij Noordwijk. Niet echt bijzonder ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.
K weet niet of wij het zelfde noordwijk kennen dan. :pquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als het strand bij Noordwijk. Niet echt bijzonder ofzo
Nee leuk hoor, ik ben best een beetje jaloers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K weet niet of wij het zelfde noordwijk kennen dan. :p
Anyway de aardbeving was niet zo erg. 3.4 ofzo maar werd er wel wakker van :p
IK ben superjaloers man! Rotmensquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.
Heb je die Netflix-docu over die internationaal gerenommeerde koks al gezien? Chef's table dus.quote:
Ik heb dit even opgezocht en dit lijkt me echt heel vetquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je die Netflix-docu over die internationaal gerenommeerde koks al gezien? Chef's table dus.
Ik zit de eerste aflevering te kijken, wel een aanrader!
Phihihihihihi!:Pquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eerste aflevering is mooi in ieder gevalquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dit even opgezocht en dit lijkt me echt heel vetBingewatchen dit weekend
Goed bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kopieer dit vast hier naartoe voordat k_man gaat zeggen dat wij slowchatten in het DWDD topic.quote:
Eigenlijk juist een reden om het daar te doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kopieer dit vast hier naartoe voordat k_man gaat zeggen dat wij slowchatten in het DWDD topic.
Oh, was DWDD helemaal vergeten. Even inschakelen.quote:
Ik vergeet het elke avond.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, was DWDD helemaal vergeten. Even inschakelen.
Maar vandaag nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |