quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik wou het juist een beetje netjes houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zelf weet.quote:Op donderdag 7 mei 2015 15:37 schreef Fylax het volgende:
Je moet wel heel erg zijn om erger dan ik te zijn.
SSpecularium.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:20 schreef Elfletterig het volgende:
Na bamibij (een user op FOK!) hebben we nu dus ook een nazibij...
Jammer dat de poll niet is 'wie moet er dood' anders weet ik wel wie mijn stem zou krijgenquote:Op donderdag 7 mei 2015 15:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Poll: Wie moet er weg?
• LTKDV
• Efteling
• Mani
• Specularium
• timmmm
• Tem
• Webaap
• Uccie
• Njosnavelin
• Karina
• Penage
• Vaduz
• Fylax
• johannes_vermeer
• Yasmina
• Yokikater
• Fokker
• remlof
• Anonymousse
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
We gaan het meemaken Karien, mag ik Karien zeggen?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]____ dat wordt leuk als het weer aangroeit. Stekels op je arm.
Als je me zo wil noemen moet jij dat maar doen. Alleen is dat niet mijn naam he.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We gaan het meemaken Karien, mag ik Karien zeggen?
Harry von ze gestappo. Beroep: spellingsnaziquote:
Dit ervaar ik nu ook. Ik blijf nu doorgaan tot ik er geen zin meer in hebquote:Op woensdag 6 mei 2015 23:16 schreef LTVDK het volgende:
Dat elektrisch is echt zo kut he, niet zozeer de smaak maar meer het feit dat je nooit 'klaar' bent
Wie ik?quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jammer dat de poll niet is 'wie moet er dood' anders weet ik wel wie mijn stem zou krijgen
Mag ik je aanraken?quote:
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.quote:
Ziet er een beetje uit als het strand bij Noordwijk. Niet echt bijzonder ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.
K weet niet of wij het zelfde noordwijk kennen dan. :pquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als het strand bij Noordwijk. Niet echt bijzonder ofzo
Nee leuk hoor, ik ben best een beetje jaloers.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K weet niet of wij het zelfde noordwijk kennen dan. :p
Anyway de aardbeving was niet zo erg. 3.4 ofzo maar werd er wel wakker van :p
IK ben superjaloers man! Rotmensquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jeps. Doe helemaal niks. En dan ook helemaal Niks :p ga zondag naar phi phi eilanden. Moet je maar googlen. Super mooi.
Heb je die Netflix-docu over die internationaal gerenommeerde koks al gezien? Chef's table dus.quote:
Ik heb dit even opgezocht en dit lijkt me echt heel vetquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je die Netflix-docu over die internationaal gerenommeerde koks al gezien? Chef's table dus.
Ik zit de eerste aflevering te kijken, wel een aanrader!
Phihihihihihi!:Pquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Eerste aflevering is mooi in ieder gevalquote:Op donderdag 7 mei 2015 18:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb dit even opgezocht en dit lijkt me echt heel vetBingewatchen dit weekend
Goed bezig.quote:Op donderdag 7 mei 2015 18:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kopieer dit vast hier naartoe voordat k_man gaat zeggen dat wij slowchatten in het DWDD topic.quote:
Eigenlijk juist een reden om het daar te doenquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kopieer dit vast hier naartoe voordat k_man gaat zeggen dat wij slowchatten in het DWDD topic.
Oh, was DWDD helemaal vergeten. Even inschakelen.quote:
Ik vergeet het elke avond.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, was DWDD helemaal vergeten. Even inschakelen.
Maar vandaag nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |