Zijn dat je PM's?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik het eens gaan lezen.
De beste mail zit in die junkbox.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien moet ik het eens gaan lezen.
Ah, ik had hetzelfde toen ik 'kutitem' zag staan.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, ik had hetzelfde toen ik 'kutitem' zag staan.
Dat had ik ergens gelezen ja, maar moet zeggen dat het weer uit mijn hoofd gevallen was. Heb je al iets spannends gepland? Bh gooien ofzoquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wist jij al dat ik binnenkort naar zijn concert ga?
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ah, ik had hetzelfde toen ik 'kutitem' zag staan.
Denk niet dat hij daar op zit te wachten hoorquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat had ik ergens gelezen ja, maar moet zeggen dat het weer uit mijn hoofd gevallen was. Heb je al iets spannends gepland? Bh gooien ofzo
Wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk niet dat hij daar op zit te wachten hoor
Ze hebben vast een open relatie, zij stond tenslotte in de Playboy.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Denk dat Escha me dan doodschiet. En hij zal hard wegrennen.
Gewoon een gitaarstukje.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kijk nu al een paar minuten naar dit item en weet nog steeds niet wat een rif is.
Ja dan heb je vast een open relatie.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze hebben vast een open relatie, zij stond tenslotte in de Playboy.
Gitaarloopjequote:Op donderdag 7 mei 2015 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kijk nu al een paar minuten naar dit item en weet nog steeds niet wat een rif is.
Zo gaat dat.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dan heb je vast een open relatie.
Hoe oud zijn ze inmiddels?quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
Oeh oeh, kuiken 2.0 en 3.0 worden groot en hebben toch een soort van pootjes.
Een maand.quote:
We hebben nog steeds geen foto's!quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:49 schreef Uccie het volgende:
Oeh oeh, kuiken 2.0 en 3.0 worden groot en hebben toch een soort van pootjes.
Momentje.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nou en. Hij is bezet dus voor mij sowiesoquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze hebben vast een open relatie, zij stond tenslotte in de Playboy.
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:52 schreef Uccie het volgende:
Ahhhhhh wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wat minder tijd spenderen aan blowen en nachtsporten met je vriendin en meer in deze SC.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.
Ga er zelf op zitten danquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.
Teamtosti heeft wel weer nieuwe eieren. Maar die snappen niets van broeden.
Ja en dan gaan ze ook niet voeren, moet ik die garnalen mee naar kantoor meenemen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder tijd spenderen aan blowen en nachtsporten met je vriendin en meer in deze SC.
kan toch makkelijk op het bureauquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze ook niet voeren, moet ik die garnalen mee naar kantoor meenemen.
Maar toch leuk. Mooi dat ze gezond zijn enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.
Teamtosti heeft wel weer nieuwe eieren. Maar die snappen niets van broeden.
Nou dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee gewoon oerlelijk.
Dat kan je nu nog niet schattig noemen
Ik weet ook niet of ze bevrucht zijn, want ze hebben geen seks als ik in de kamer ben, dus ik weet niet of ze wat doen.quote:
Nouja ze hebben wel misvormde pootjes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar toch leuk. Mooi dat ze gezond zijn enzo.
Nee, ga jij seks hebben als je ouders er bij zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze bevrucht zijn, want ze hebben geen seks als ik in de kamer ben, dus ik weet niet of ze wat doen.
Die zouden ze ook in een kooi moeten stoppen en negerzaad voerenquote:
Nu twee, maar dat zullen er wel 5 of 6 worden.quote:
Die bij mijn ouders dus wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ga jij seks hebben als je ouders er bij zijn?
Die zijn echt wel bezig hoor als je werken bent. Geile vogel stierenkl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |