quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:52 schreef Uccie het volgende:
Ahhhhhh wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awesome!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan moet je wat minder tijd spenderen aan blowen en nachtsporten met je vriendin en meer in deze SC.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Uccie! Dit heb ik allemaal gemist.
Ga er zelf op zitten danquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.
Teamtosti heeft wel weer nieuwe eieren. Maar die snappen niets van broeden.
Ja en dan gaan ze ook niet voeren, moet ik die garnalen mee naar kantoor meenemen.quote:
quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan moet je wat minder tijd spenderen aan blowen en nachtsporten met je vriendin en meer in deze SC.
kan toch makkelijk op het bureauquote:Op donderdag 7 mei 2015 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze ook niet voeren, moet ik die garnalen mee naar kantoor meenemen.
Maar toch leuk. Mooi dat ze gezond zijn enzo.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou deze mag ik niet hebben hoor, die wil mijn moeder zelf houden.
Teamtosti heeft wel weer nieuwe eieren. Maar die snappen niets van broeden.
Nou dan.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee gewoon oerlelijk.
Dat kan je nu nog niet schattig noemen
Ik weet ook niet of ze bevrucht zijn, want ze hebben geen seks als ik in de kamer ben, dus ik weet niet of ze wat doen.quote:
Nouja ze hebben wel misvormde pootjes.quote:Op donderdag 7 mei 2015 19:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar toch leuk. Mooi dat ze gezond zijn enzo.
Nee, ga jij seks hebben als je ouders er bij zijn?quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ze bevrucht zijn, want ze hebben geen seks als ik in de kamer ben, dus ik weet niet of ze wat doen.
Die zouden ze ook in een kooi moeten stoppen en negerzaad voerenquote:
Nu twee, maar dat zullen er wel 5 of 6 worden.quote:
Die bij mijn ouders dus wel.quote:Op donderdag 7 mei 2015 20:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ga jij seks hebben als je ouders er bij zijn?
Die zijn echt wel bezig hoor als je werken bent. Geile vogel stierenkl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |