Waar staat dat ik homo ben?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:09 schreef timmmmm het volgende:
Fylax is weer even mooi een homoseksuele topicsteler. Daarom haten we hem ook zo, hoe graag we verder ook over zijn mams heengaan
jij kan het wel opzoeken, beetje je best doenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
@yoki wat was het verhaal dan? Nu ben ik ook nieuwsgierig
Moet je in FP maar teruglezen, dat is niet voor hier bedoeldquote:Op zondag 3 mei 2015 15:09 schreef Njosnavelin het volgende:
@yoki wat was het verhaal dan? Nu ben ik ook nieuwsgierig
Voorlopig weten we allemaal dat het enige geslachtsdeel waar je aangezeten hebt je eigen piemel is, dus ik zou dat niet zo stellig durven zeggen als de stand 100% piemel, 0% vagijn isquote:Op zondag 3 mei 2015 15:11 schreef Fylax het volgende:
Hoezeer timmmmm ook zou willen dat ik net zoals hem op het mannelijke geslacht zou vallen, het is helaas niet zo.
Nou geef gvd dan een linkje ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je in FP maar teruglezen, dat is niet voor hier bedoeld.
Heb jij dan niet gehoord van alle veroveringen van Fylax?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig weten we allemaal dat het enige geslachtsdeel waar je aangezeten hebt je eigen piemel is, dus ik zou dat niet zo stellig durven zeggen als de stand 100% piemel, 0% vagijn is
Ik heb ooit 1 seconde een vagijn aangeraakt. Dat is nog altijd langer dan jouquote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voorlopig weten we allemaal dat het enige geslachtsdeel waar je aangezeten hebt je eigen piemel is, dus ik zou dat niet zo stellig durven zeggen als de stand 100% piemel, 0% vagijn is
Heb je lang in jeugddetentie moeten zitten daarvoor?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb ooit 1 seconde een vagijn aangeraakt. Dat is nog altijd langer dan jou
Dat sowiesoquote:Op zondag 3 mei 2015 15:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, zo gaan die dingen. Zullen de die dingen verder in FP laten? Lijkt me wel een goed ideetje
Dat zeker, maar dat was het waard.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb je lang in jeugddetentie moeten zitten daarvoor?
Was de bevalling zo snel?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Zo nieuwsgierig ben ik nou ook weer niet.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
jij kan het wel opzoeken, beetje je best doen
Timmmmm heeft gewoon al 6 vrouwen zwanger gemaakt.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Spermadonor?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gewoon al 6 vrouwen zwanger gemaakt.
Waar?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef KaBuf het volgende:
Ik zie dit topic in de lijst met nieuwe topics, dacht eens te gaan lezen, kom ik gelijk in een fittie terecht![]()
Moet je maar van mijn topics afblijven, paardenneukerquote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Nou nu is het weer klaar met Fylax belachelijk maken.
Hoe gaat het met jullie?
Zoek jij soms ook ruziequote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef KaBuf het volgende:
Ik zie dit topic in de lijst met nieuwe topics, dacht eens te gaan lezen, kom ik gelijk in een fittie terecht![]()
Oh is het Fylax-afzeiken hier geen fittie?quote:
haha nee man, bedenk me net wat leuke dingen om jou belachelijkt te makenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Nou nu is het weer klaar met Fylax belachelijk maken.
Hoe gaat het met jullie?
Nou zeg, gelukkig niet. Een jaartje terug was ik ééven bang toen ik hoorde dat een soort van ex zwanger was, maar die was 2 maanden later uitgerekend dan ik risico liep.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gewoon al 6 vrouwen zwanger gemaakt.
KOM DAN HEquote:
Hopen dat dat voor specularium niet geldt dan. Hij heeft nog maar 12 minuten als hij die van half 4 wil halenquote:
Nee, dat is gewoon orde van de dag.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh is het Fylax-afzeiken hier geen fittie?
goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou zeg, gelukkig niet. Een jaartje terug was ik ééven bang toen ik hoorde dat een soort van ex zwanger was, maar die was 2 maanden later uitgerekend dan ik risico liep.
Dat was wel even schrikken.
Nou nou, zo kort is mijn tiny tim nou ook weer nietquote:Op zondag 3 mei 2015 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon orde van de dag.
[..]
goed verhaal, lekker kort.
Oh dan kom ik hier misschien wel vakerquote:
Jajaquote:
Gezelligquote:
Ik hoop 'tquote:
Mijn piemel is alleszins gemiddeld vermoed ik. Het is geen 10 maar ook geen 20 centimeter. Als je benieuwd bent, wil ik hem best eens opmeten hoorquote:
Ik steenbok.quote:
Ik merk net dat je niet een woordje in tags ertussen kan zetten dus het moet zo.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand de TT even voor me veranderen naar De [NWS SC] maakt minder kapot dan de FP
Dat was mijn mooie toepasselijke TT geweest
Ja, ik houd ook veel,van bergen en gras.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik waterman, ik denk dat ik daarom zoveel tijd in bad doorbreng
Ik kan dit handelen. Is de TT [de nws sc] maakt minder kapot dat Fylax' moeder in een porseleinkast te lang?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk net dat je niet een woordje in tags ertussen kan zetten dus het moet zo.
Nee is niet per se nodig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn piemel is alleszins gemiddeld vermoed ik. Het is geen 10 maar ook geen 20 centimeter. Als je benieuwd bent, wil ik hem best eens opmeten hoor
Ben je even pittig als Snavelaar en eet je ook geen vlees? dan klopt het helemaalquote:
Nee, ik ben niet zo goed in geen vlees eten. Sterker nog als ik moet kiezen tussen zelf slachten of nooit meer vlees eten, zou ik voor het eerste gaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je even pittig als Snavelaar en eet je ook geen vlees? dan klopt het helemaal
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo goed in geen vlees eten. Sterker nog als ik moet kiezen tussen zelf slachten of nooit meer vlees eten, zou ik voor het eerste gaan.
Welk stoelnummer?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit Pauw terug te kijken. Lekkere Chinees achter jeroen
Heb je je ladyboy vakantie al geboekt?quote:
Ik hoopte in Tunesië wel een geile fatima aan de haak te slaan ja. Is het dieten niet voor niks geweestquote:
YOLOquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Mijn broek zit in de was, nu kan ik dus geen broek aan tot dat klaar is.
Tunesië ligt toch helemaal niet in Azië joh, volgens mij had je beter aan je topografie kunnen werken.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoopte in Tunesië wel een geile fatima aan de haak te slaan ja. Is het dieten niet voor niks geweest
Dan zou ik helemaal morgen pas voor de trein liggen. Zo'n stuk rails lijkt me best koud zonder broekquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Kijk je uit dat je niet struikelt.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Ze hebben toch ook geen fatima's in Azië. Daar heten ze allemaal ping pingquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tunesië ligt toch helemaal niet in Azië joh, volgens mij had je beter aan je topografie kunnen werken.
Broeken dragen in het weekendquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb mijn boerka aan, geen zin om haren te wassen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik loop altijd het liefst in korte broek rond om mijn prachtige benen aan de mensen tentoon te spreiden.
Gisteren was er een user op de FP die ervan overtuigd was dat hel Thailand vol met jihadisten zit, dus zou best kunnenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen fatima's in Azië. Daar heten ze allemaal ping ping
En als een man dat doet is het opeens raar, jullie hebben het ook maar makkelijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn boerka aan, geen zin om haren te wassen.
Wil je soms van me af?quote:
Zou best een Fok!-er kunnen zijn dus.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Dolf Jansen lijkt me echt een hele vervelende man. Zo'n zelfingenomen teringlul die als enige om zijn eigen grapjes lacht en dan boos is op iedereen die niet lacht.
Zure hippiekut
Klinkt als Tong80.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Dolf Jansen lijkt me echt een hele vervelende man. Zo'n zelfingenomen teringlul die als enige om zijn eigen grapjes lacht en dan boos is op iedereen die niet lacht.
Zure hippiekut
Moet je een goeie kopen, ziet niemand verschil.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als een man dat doet is het opeens raar, jullie hebben het ook maar makkelijk.
Soort Specularium dus?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Zure hippiekut
Zijn niet lang genoeg.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je een goeie kopen, ziet niemand verschil.
Krijg je daar een natte asperge van, ja?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Ferry Doedens op tv zie moet ik altijd aan Fylax denken, misschien vind ik hem daarom wel zo'n sympathieke jongen.
Dit zeg je alleen maar omdat hij straks zelfmoord gaat plegen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
specularium is alleen wel factor 1000 grappiger
Van Ferry als zichzelf word ik toch een partij depressief.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Ferry Doedens op tv zie moet ik altijd aan Fylax denken, misschien vind ik hem daarom wel zo'n sympathieke jongen.
Dit zeg ik alleen maar omdat ik niemand ken die minder grappig is dan Dolf Jansen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat hij straks zelfmoord gaat plegen.
Dat is iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Dat moet wel op mijn steen: 'Was grappiger dan Dolf Jansen'.
Ik ben geloof ik de enige op aarde die heel erg om die jongen moet lachen, net als ik blijkbaar de enige ben op FOK! die Fylax een warm hart toedraagt.quote:
Dit klinkt niet positief. Factor 1000 van nul is nog steeds nul.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
specularium is alleen wel factor 1000 grappiger
Dat is nou niet echt een prestatie he. Beetje in de categorie van "Heeft minder joden vermoord dan Hitler"quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Dat moet wel op mijn steen: 'Was grappiger dan Dolf Jansen'.
Ik denk dat op Dolfs grafsteen, hopen dat het niet te lang duurt, komt te staan:quote:
quote:Gelukkig was ik een minder grote kutlul dan Fylax
Ook toen hij Ranking the Stars zat? Dat was natuurlijk legendarische televisie.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van Ferry als zichzelf word ik toch een partij depressief.
Ik wel, ik denk aan humoristisch beperkte medemens en Ferry.quote:
Jan-Jaap van der Wal.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit zeg ik alleen maar omdat ik niemand ken die minder grappig is dan Dolf Jansen.
Dan ken jij specularium nog nietquote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een prestatie he. Beetje in de categorie van "Heeft minder joden vermoord dan Hitler"
Hij is al compleet ontbonden.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat op Dolfs grafsteen, hopen dat het niet te lang duurt, komt te staan:
[..]
Jij draagt hem liever iets anders warm toequote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige op aarde die heel erg om die jongen moet lachen, net als ik blijkbaar de enige ben op FOK! die Fylax een warm hart toedraagt.
Dat was zo niet grappig.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook toen hij Ranking the Stars zat? Dat was natuurlijk legendarische televisie.
Heeft Mani van zijn moeder. Ik heb gehoord dat die ook wel raad weet met een pikquote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij draagt hem liever iets anders warm toe![]()
Ik neem wel een touw, dan weet je tenminste zeker dat het lukt.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef Specularium het volgende:
Nu krijg je Martijn Koning bij DHWN.
Dan kun je beter voor een trein liggen.
Dat weet heel Den Haag zelfs.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Mani van zijn moeder. Ik heb gehoord dat die ook wel raad weet met een pik
Tenzij je de verkeerde knoop legt. Flikker je zo op de grondquote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem wel een touw, dan weet je tenminste zeker dat het lukt.
Iedereen kent die verhalen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Mani van zijn moeder. Ik heb gehoord dat die ook wel raad weet met een pik
Nou sp3c, kom er maar in.quote:
Je hoeft alleen maar te vragen of ze nog een asperge lust en ze slobbert alles naar binnen wat los en vast zitquote:
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....quote:
Te laat.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....
Ik zou dat ook niet zeggen nee. Mijn moeder wens je niemand toequote:Op zondag 3 mei 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....
Ik zie het, gelukkig maar, ik houd niet van veranderingen.quote:
Ik de mijne ook niet, lief mens verder wel hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet zeggen nee. Mijn moeder wens je niemand toe
Liever je vader dan.quote:
Dat gevoel ken ik ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik was laatst met mijn moeder uit eten. Mijn moeder was ook aan het dieten, net als ik. Maar toen ging ze uitgebreid vertellen, terwijl ik aan het eten was, dat ze ging stoppen met dieten omdat alles, gebarend naar de buste, zo ging hangen.
Je begrijpt dat ik sinds die dag naast specularium op het spoor wil gaan liggen
Lijkt je moeder op je zus?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik was laatst met mijn moeder uit eten. Mijn moeder was ook aan het dieten, net als ik. Maar toen ging ze uitgebreid vertellen, terwijl ik aan het eten was, dat ze ging stoppen met dieten omdat alles, gebarend naar de buste, zo ging hangen.
Je begrijpt dat ik sinds die dag naast specularium op het spoor wil gaan liggen
Kan gewoon.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:51 schreef Tem het volgende:
Lekker uit eten als je aan het dieten bent. Raar verhaal.
Toch wel met echt eten ipv zo'n moestuin op je bord.quote:
Volgens mij was het zeevruchtenrisotto.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch wel met echt eten ipv zo'n moestuin op je bord.
Dat is in elk geval normaal eten.quote:
Wij verwachten wel foto's natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En nu zullen jullie het even zonder mijn doldrieste gezelligheid moeten doen. Ik ga een stoofpotje maken. Hopelijk wordt ie lekkerder dan het 'stoofpotje' van Fylax' moeder, want daar wil je nog niet dood gevonden worden
mzzlquote:Op zondag 3 mei 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En nu zullen jullie het even zonder mijn doldrieste gezelligheid moeten doen. Ik ga een stoofpotje maken. Hopelijk wordt ie lekkerder dan het 'stoofpotje' van Fylax' moeder, want daar wil je nog niet dood gevonden worden
Ik open wel weer een topicquote:Op zondag 3 mei 2015 16:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook spaghetti van gisteren.
Hopelijk kan de broek zo in de droger.
/dagboek
Overdreven hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 15:30 schreef Specularium het volgende:
Kaapkutje Fylax, binnenkort maar even vakantie voor hem aanvragen.
Niet echt nee. Maar ik vind het wel baas dat een paar van die boertjes uit Groningen met de tractor naar Rotterdam zijn gereden. Hebben ze 9 uur over gedaan of zo.quote:
Lobi voor jou mi bradaquote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige op aarde die heel erg om die jongen moet lachen, net als ik blijkbaar de enige ben op FOK! die Fylax een warm hart toedraagt.
Flikkerstraal eens op.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik overdreef gister misschien ook een beetje met een bepaald familielid van je
Tuurlijk, ik zit aan de buis gekluisterd. Oranje t-shirt aan en alles.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zit aan de buis gekluisterd. Oranje t-shirt aan en alles.
Njos is Zwitserlandquote:
Ja, als ze in het Oranje zit wel, denk ik.quote:
Huh? Het is toch in de Kuip? Doet Feyenoord niet mee dan?quote:Op zondag 3 mei 2015 16:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FC Groningen tegen PEC Zwolle, om de KNVB beker. Schijnt allemaal heel belangrijk te zijn.
Ja nee, laat maar.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Huh? Het is toch in de Kuip? Doet Feyenoord niet mee dan?
Ik snap hier ook geen ruk van ook.
Finale word altijd in de kuip gehoudenquote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom het in de Kuip is.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Samen met stadskanoal op de trekker.quote:
Alsof je die wedstrijd nog niet al vanuit bad aan het kijken wasquote:Op zondag 3 mei 2015 19:12 schreef timmmmm het volgende:
Wat een matige wedstrijd, ik ben gwn in bad gegaan
Nee joh. Ik heb alleen mn telefoon in bad. Als ik later geld teveel heb wel ik wel echt alles in mn badkamer hebben. Dat ik in bad lekker tv kan kijken enzo.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je die wedstrijd nog niet al vanuit bad aan het kijken was.
Espressoapparaat, tosti-ijzer, koelkast en alles erbij en jij komt nooit meer uit badquote:Op zondag 3 mei 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb alleen mn telefoon in bad. Als ik later geld teveel heb wel ik wel echt alles in mn badkamer hebben. Dat ik in bad lekker tv kan kijken enzo.
Ze staan nu in elk geval voorquote:Op zondag 3 mei 2015 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop wel dat grunn wint, dan ga ik hier vanavond op de brug staan schreeuwen als de spelersbus langskomt![]()
Droomwereldquote:Op zondag 3 mei 2015 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Espressoapparaat, tosti-ijzer, koelkast en alles erbij en jij komt nooit meer uit bad.
Ik reis altijd 1e klas, behalve met Marianne.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n kaartje waarmee je eerste klas mag zitten als je tweede klas incheckt.
Lijkt me wel een ervaring, zo tussen de boven ons gestelden.
Eerste klasse is echt heerlijk, ik zou niet anders willen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n kaartje waarmee je eerste klas mag zitten als je tweede klas incheckt.
Lijkt me wel een ervaring, zo tussen de boven ons gestelden.
Ja ik heb momenteel zelf ook geen auto meer maar ik kan wel de auto van mijn pa lenen als dat echt nodig is.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
Maar we zijn niet allemaal gezegend met zo'n koektrommel als LTDAPENKUT.
Mag volgens mij ook nietquote:Op zondag 3 mei 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reis altijd 1e klas, behalve met Marianne.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is de wifi in de trein niet compleet aids.
De laatste keer dat ik met de trein ging, was er nog geen rookverbod in de trein, op het perron en in het station mocht je gewoon roken overalquote:Op zondag 3 mei 2015 19:39 schreef YokiKater het volgende:
De laatste keer dat ik met de trein ben gegaan is al een tijdje geleden. 2007 of zo, van Haarlem naar Den Haag en later op de dag weer terug.
Ik reis liever met de auto.
Gelukkig is dat nu allemaal verboden.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de trein ging, was er nog geen rookverbod in de trein, op het perron en in het station mocht je gewoon roken overal
Zodat de normale mensen geen last meer hebben van rookterroristen.quote:
Hoe moet je je anders lam zuipen voordat je een conducteur neertikt?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het ergens nog steeds opvallend dat je anno 2015 gewoon alcohol mag drinken in de trein en op stations
Niet dat ik er wat op tegen heb, maar vaag dat ze dit nog wel toestaan.
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet je je anders lam zuipen voordat je een conducteur neertikt?
Dit slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt dat jongeren massaal overstappen op speed coke en pillen.
Want ze mogen niet meer roken en drinken
En die andere zooi ruik je niet, dus dan is er geen enkel probleem.
Het huishouden.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
En wat gaan jullie doen met Bevrijdingsdag?
Met mijn piemel spelenquote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
En wat gaan jullie doen met Bevrijdingsdag?
Volksgezondheid.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het ergens nog steeds opvallend dat je anno 2015 gewoon alcohol mag drinken in de trein en op stations
Niet dat ik er wat op tegen heb, maar vaag dat ze dit nog wel toestaan.
Zit jij nu dronken in de trein?quote:
Gelukkig hebben ze daar mondkapjes.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:42 schreef arjan1112 het volgende:
In Japan is het op straat verboden om te roken, maar in ongeveer 30% van de horeca zaken mag je wél binnen roken, naar het schijnt
Logische overstap ja. Vergelijkbare middelen ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt dat jongeren massaal overstappen op speed coke en pillen.
Want ze mogen niet meer roken en drinken
En die andere zooi ruik je niet, dus dan is er geen enkel probleem.
Dat is erg saai. Kan ook Maandagquote:
Dat lijkt er al meer op, maar misschien is wat hulp hier of daar wat prettigerquote:
Hahahaquote:Op zondag 3 mei 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga op Bevrijdingsdag lekker fietsen, misschien ga ik de boel nog even laten harsen van te voren.
Ja ik vind het ook wel best hoorquote:
Ik geloof er geen bal vanquote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef arjan1112 het volgende:
Ja en in Scandinavie rookt zogenaamd maar 10% van de bevolking maar 80% zit aan de snuf ( snus ofzo ) snuiftabak ... en dat spul is in Nederland verboden
quote:Op zondag 3 mei 2015 20:49 schreef arjan1112 het volgende:
Dan niet; in Amerika is dat spul wel legaal
in heel europa is het verboden, behalve in Scandinavie
Hij heeft gelijk hoor, over snus dan. Normaal snuiftabak is niet verboden, snus wel .. sinds 1992.quote:
Ja maar dan ga je ook weer een kant van drugs op, en dan nog durf ik mijn penis erom te verwedden dat het niet door 80% van de bevolking gebruikt wordt daar.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor, over snus dan. Normaal snuiftabak is niet verboden, snus wel .. sinds 1992.
Dit is een goede vraag voor Trivia Crack.
80 procent is wel gelul ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je ook weer een kant van drugs op, en dan nog durf ik mijn penis erom te verwedden dat het niet door 80% van de bevolking gebruikt wordt daar.
van 19 minder dan een dag, daarom klik ik ze net als Corry zelf, kost me dan zon 12 euro per week.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Je bespaart nog meer geld als je gewoon helemaal stopt.
OMG!!!!quote:Op zondag 3 mei 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Dit wist je zeker nog niet?
[ afbeelding ]
Stop voordat het te laat is.
Jaquote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik sport veel en ik rook niet, dus ik word sowieso 100. En dan nog fiets ik lachend de Alpe D'Huez op.
En dan wordt je aangereden door een rokende automobilist en flikker je van berg af, ben je ook dood.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik sport veel en ik rook niet, dus ik word sowieso 100. En dan nog fiets ik lachend de Alpe D'Huez op.
En dan krijg je een hartstilstand en ben je er ook geweest.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
En dan nog eens een saai klote leven gehad ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan krijg je een hartstilstand en ben je er ook geweest.
Dat ook, niet dat ik nou zo spannend leef.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan nog eens een saai klote leven gehad ook.
Sterven op de fiets lijkt me de mooiste manier om te gaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan krijg je een hartstilstand en ben je er ook geweest.
Omdat je niet rookt?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan wel mooiere manieren verzinnen voor jou om te gaanquote:Op zondag 3 mei 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sterven op de fiets lijkt me de mooiste manier om te gaan.
Gelukkig zijn tabak en alcohol een remedie tegen een saai leven.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, als je niet drinkt en de hele dag sla en kale pasta zit te knagen om die kutberg op te komen.quote:
Niet met je latente homoseksualiteit en je kale kuiten op zo'n klotefiets zitten lijkt me een veel beter remediequote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn tabak en alcohol een remedie tegen een saai leven.
Misschien een hartstilstand tijdens een concert van de Backstreet Boys als Nick mij het podium optrekt voor een serenade.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan wel mooiere manieren verzinnen voor jou om te gaan
Niet zo bijdehand doen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn tabak en alcohol een remedie tegen een saai leven.
In de kleedkamer onder het bureau bij Nick stikken in zijn warme mannenpapquote:Op zondag 3 mei 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien een hartstilstand tijdens een concert van de Backstreet Boys als Nick mij het podium optrekt voor een serenade.
Tsja als mensen dat het liefst doen, misschien vind jij dat saai.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, als je niet drinkt en de hele dag sla en kale pasta zit te knagen om die kutberg op te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |