Zodat de normale mensen geen last meer hebben van rookterroristen.quote:

Hoe moet je je anders lam zuipen voordat je een conducteur neertikt?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het ergens nog steeds opvallend dat je anno 2015 gewoon alcohol mag drinken in de trein en op stations
Niet dat ik er wat op tegen heb, maar vaag dat ze dit nog wel toestaan.

Ja dat vraag ik me ook afquote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoe moet je je anders lam zuipen voordat je een conducteur neertikt?

Dit slaat als een lul op een drumstel.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt dat jongeren massaal overstappen op speed coke en pillen.
Want ze mogen niet meer roken en drinken
En die andere zooi ruik je niet, dus dan is er geen enkel probleem.

Het huishouden.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
En wat gaan jullie doen met Bevrijdingsdag?

Met mijn piemel spelenquote:Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Fokker89 het volgende:
En wat gaan jullie doen met Bevrijdingsdag?

Volksgezondheid.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:35 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vind het ergens nog steeds opvallend dat je anno 2015 gewoon alcohol mag drinken in de trein en op stations
Niet dat ik er wat op tegen heb, maar vaag dat ze dit nog wel toestaan.

Zit jij nu dronken in de trein?quote:

Gelukkig hebben ze daar mondkapjes.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:42 schreef arjan1112 het volgende:
In Japan is het op straat verboden om te roken, maar in ongeveer 30% van de horeca zaken mag je wél binnen roken, naar het schijnt

Logische overstap ja. Vergelijkbare middelen ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:36 schreef arjan1112 het volgende:
Het schijnt dat jongeren massaal overstappen op speed coke en pillen.
Want ze mogen niet meer roken en drinken
En die andere zooi ruik je niet, dus dan is er geen enkel probleem.

Dat is erg saai. Kan ook Maandagquote:
Dat lijkt er al meer op, maar misschien is wat hulp hier of daar wat prettigerquote:
Hahahaquote:Op zondag 3 mei 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga op Bevrijdingsdag lekker fietsen, misschien ga ik de boel nog even laten harsen van te voren.
Ja ik vind het ook wel best hoorquote:

Ik geloof er geen bal vanquote:Op zondag 3 mei 2015 20:46 schreef arjan1112 het volgende:
Ja en in Scandinavie rookt zogenaamd maar 10% van de bevolking maar 80% zit aan de snuf ( snus ofzo ) snuiftabak ... en dat spul is in Nederland verboden

quote:Op zondag 3 mei 2015 20:49 schreef arjan1112 het volgende:
Dan niet; in Amerika is dat spul wel legaal
in heel europa is het verboden, behalve in Scandinavie

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |