Espressoapparaat, tosti-ijzer, koelkast en alles erbij en jij komt nooit meer uit badquote:Op zondag 3 mei 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh. Ik heb alleen mn telefoon in bad. Als ik later geld teveel heb wel ik wel echt alles in mn badkamer hebben. Dat ik in bad lekker tv kan kijken enzo.
Ze staan nu in elk geval voorquote:Op zondag 3 mei 2015 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop wel dat grunn wint, dan ga ik hier vanavond op de brug staan schreeuwen als de spelersbus langskomt![]()
Droomwereldquote:Op zondag 3 mei 2015 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Espressoapparaat, tosti-ijzer, koelkast en alles erbij en jij komt nooit meer uit bad.
Ik reis altijd 1e klas, behalve met Marianne.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n kaartje waarmee je eerste klas mag zitten als je tweede klas incheckt.
Lijkt me wel een ervaring, zo tussen de boven ons gestelden.
Eerste klasse is echt heerlijk, ik zou niet anders willen.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zo'n kaartje waarmee je eerste klas mag zitten als je tweede klas incheckt.
Lijkt me wel een ervaring, zo tussen de boven ons gestelden.
Ja ik heb momenteel zelf ook geen auto meer maar ik kan wel de auto van mijn pa lenen als dat echt nodig is.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:45 schreef Specularium het volgende:
Maar we zijn niet allemaal gezegend met zo'n koektrommel als LTDAPENKUT.
Mag volgens mij ook nietquote:Op zondag 3 mei 2015 19:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik reis altijd 1e klas, behalve met Marianne.
Wat denk je zelf.quote:Op zondag 3 mei 2015 19:54 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk is de wifi in de trein niet compleet aids.
De laatste keer dat ik met de trein ging, was er nog geen rookverbod in de trein, op het perron en in het station mocht je gewoon roken overalquote:Op zondag 3 mei 2015 19:39 schreef YokiKater het volgende:
De laatste keer dat ik met de trein ben gegaan is al een tijdje geleden. 2007 of zo, van Haarlem naar Den Haag en later op de dag weer terug.
Ik reis liever met de auto.
Gelukkig is dat nu allemaal verboden.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik met de trein ging, was er nog geen rookverbod in de trein, op het perron en in het station mocht je gewoon roken overal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |