Gezelligquote:
Ik hoop 'tquote:
Mijn piemel is alleszins gemiddeld vermoed ik. Het is geen 10 maar ook geen 20 centimeter. Als je benieuwd bent, wil ik hem best eens opmeten hoorquote:
Ik steenbok.quote:
Ik merk net dat je niet een woordje in tags ertussen kan zetten dus het moet zo.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand de TT even voor me veranderen naar De [NWS SC] maakt minder kapot dan de FP
Dat was mijn mooie toepasselijke TT geweest
Ja, ik houd ook veel,van bergen en gras.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik waterman, ik denk dat ik daarom zoveel tijd in bad doorbreng
Ik kan dit handelen. Is de TT [de nws sc] maakt minder kapot dat Fylax' moeder in een porseleinkast te lang?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik merk net dat je niet een woordje in tags ertussen kan zetten dus het moet zo.
Nee is niet per se nodig hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn piemel is alleszins gemiddeld vermoed ik. Het is geen 10 maar ook geen 20 centimeter. Als je benieuwd bent, wil ik hem best eens opmeten hoor
Ben je even pittig als Snavelaar en eet je ook geen vlees? dan klopt het helemaalquote:
Nee, ik ben niet zo goed in geen vlees eten. Sterker nog als ik moet kiezen tussen zelf slachten of nooit meer vlees eten, zou ik voor het eerste gaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben je even pittig als Snavelaar en eet je ook geen vlees? dan klopt het helemaal
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo goed in geen vlees eten. Sterker nog als ik moet kiezen tussen zelf slachten of nooit meer vlees eten, zou ik voor het eerste gaan.
Welk stoelnummer?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:28 schreef timmmmm het volgende:
Ik zit Pauw terug te kijken. Lekkere Chinees achter jeroen
Heb je je ladyboy vakantie al geboekt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |