Moet je maar van mijn topics afblijven, paardenneukerquote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Nou nu is het weer klaar met Fylax belachelijk maken.
Hoe gaat het met jullie?
Zoek jij soms ook ruziequote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef KaBuf het volgende:
Ik zie dit topic in de lijst met nieuwe topics, dacht eens te gaan lezen, kom ik gelijk in een fittie terecht![]()
Oh is het Fylax-afzeiken hier geen fittie?quote:
haha nee man, bedenk me net wat leuke dingen om jou belachelijkt te makenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
Nou nu is het weer klaar met Fylax belachelijk maken.
Hoe gaat het met jullie?
Nou zeg, gelukkig niet. Een jaartje terug was ik ééven bang toen ik hoorde dat een soort van ex zwanger was, maar die was 2 maanden later uitgerekend dan ik risico liep.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Timmmmm heeft gewoon al 6 vrouwen zwanger gemaakt.
KOM DAN HEquote:
Hopen dat dat voor specularium niet geldt dan. Hij heeft nog maar 12 minuten als hij die van half 4 wil halenquote:
Nee, dat is gewoon orde van de dag.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:17 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Oh is het Fylax-afzeiken hier geen fittie?
goed verhaal, lekker kort.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou zeg, gelukkig niet. Een jaartje terug was ik ééven bang toen ik hoorde dat een soort van ex zwanger was, maar die was 2 maanden later uitgerekend dan ik risico liep.
Dat was wel even schrikken.
Nou nou, zo kort is mijn tiny tim nou ook weer nietquote:Op zondag 3 mei 2015 15:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon orde van de dag.
[..]
goed verhaal, lekker kort.
Oh dan kom ik hier misschien wel vakerquote:
Jajaquote:
Gezelligquote:
Ik hoop 'tquote:
Mijn piemel is alleszins gemiddeld vermoed ik. Het is geen 10 maar ook geen 20 centimeter. Als je benieuwd bent, wil ik hem best eens opmeten hoorquote:
Ik steenbok.quote:
Ik merk net dat je niet een woordje in tags ertussen kan zetten dus het moet zo.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:10 schreef timmmmm het volgende:
Wil iemand de TT even voor me veranderen naar De [NWS SC] maakt minder kapot dan de FP
Dat was mijn mooie toepasselijke TT geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |