Wij verwachten wel foto's natuurlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En nu zullen jullie het even zonder mijn doldrieste gezelligheid moeten doen. Ik ga een stoofpotje maken. Hopelijk wordt ie lekkerder dan het 'stoofpotje' van Fylax' moeder, want daar wil je nog niet dood gevonden worden
mzzlquote:Op zondag 3 mei 2015 15:57 schreef timmmmm het volgende:
En nu zullen jullie het even zonder mijn doldrieste gezelligheid moeten doen. Ik ga een stoofpotje maken. Hopelijk wordt ie lekkerder dan het 'stoofpotje' van Fylax' moeder, want daar wil je nog niet dood gevonden worden
Ik open wel weer een topicquote:Op zondag 3 mei 2015 16:02 schreef Specularium het volgende:
Ik heb ook spaghetti van gisteren.
Hopelijk kan de broek zo in de droger.
/dagboek
Overdreven hoorquote:Op zondag 3 mei 2015 15:30 schreef Specularium het volgende:
Kaapkutje Fylax, binnenkort maar even vakantie voor hem aanvragen.
Niet echt nee. Maar ik vind het wel baas dat een paar van die boertjes uit Groningen met de tractor naar Rotterdam zijn gereden. Hebben ze 9 uur over gedaan of zo.quote:
Lobi voor jou mi bradaquote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige op aarde die heel erg om die jongen moet lachen, net als ik blijkbaar de enige ben op FOK! die Fylax een warm hart toedraagt.
Flikkerstraal eens op.quote:Op zondag 3 mei 2015 16:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik overdreef gister misschien ook een beetje met een bepaald familielid van je
Tuurlijk, ik zit aan de buis gekluisterd. Oranje t-shirt aan en alles.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zit aan de buis gekluisterd. Oranje t-shirt aan en alles.
Njos is Zwitserlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |