Van Ferry als zichzelf word ik toch een partij depressief.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Ferry Doedens op tv zie moet ik altijd aan Fylax denken, misschien vind ik hem daarom wel zo'n sympathieke jongen.
Dit zeg ik alleen maar omdat ik niemand ken die minder grappig is dan Dolf Jansen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit zeg je alleen maar omdat hij straks zelfmoord gaat plegen.
Dat is iedereen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Dat moet wel op mijn steen: 'Was grappiger dan Dolf Jansen'.
Ik ben geloof ik de enige op aarde die heel erg om die jongen moet lachen, net als ik blijkbaar de enige ben op FOK! die Fylax een warm hart toedraagt.quote:
Dit klinkt niet positief. Factor 1000 van nul is nog steeds nul.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
specularium is alleen wel factor 1000 grappiger
Dat is nou niet echt een prestatie he. Beetje in de categorie van "Heeft minder joden vermoord dan Hitler"quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef Specularium het volgende:
Dat moet wel op mijn steen: 'Was grappiger dan Dolf Jansen'.
Ik denk dat op Dolfs grafsteen, hopen dat het niet te lang duurt, komt te staan:quote:
quote:Gelukkig was ik een minder grote kutlul dan Fylax
Ook toen hij Ranking the Stars zat? Dat was natuurlijk legendarische televisie.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Van Ferry als zichzelf word ik toch een partij depressief.
Ik wel, ik denk aan humoristisch beperkte medemens en Ferry.quote:
Jan-Jaap van der Wal.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit zeg ik alleen maar omdat ik niemand ken die minder grappig is dan Dolf Jansen.
Dan ken jij specularium nog nietquote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is nou niet echt een prestatie he. Beetje in de categorie van "Heeft minder joden vermoord dan Hitler"
Hij is al compleet ontbonden.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat op Dolfs grafsteen, hopen dat het niet te lang duurt, komt te staan:
[..]
Jij draagt hem liever iets anders warm toequote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik de enige op aarde die heel erg om die jongen moet lachen, net als ik blijkbaar de enige ben op FOK! die Fylax een warm hart toedraagt.
Dat was zo niet grappig.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook toen hij Ranking the Stars zat? Dat was natuurlijk legendarische televisie.
Heeft Mani van zijn moeder. Ik heb gehoord dat die ook wel raad weet met een pikquote:Op zondag 3 mei 2015 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij draagt hem liever iets anders warm toe![]()
Ik neem wel een touw, dan weet je tenminste zeker dat het lukt.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef Specularium het volgende:
Nu krijg je Martijn Koning bij DHWN.
Dan kun je beter voor een trein liggen.
Dat weet heel Den Haag zelfs.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Mani van zijn moeder. Ik heb gehoord dat die ook wel raad weet met een pik
Tenzij je de verkeerde knoop legt. Flikker je zo op de grondquote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik neem wel een touw, dan weet je tenminste zeker dat het lukt.
Iedereen kent die verhalen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Mani van zijn moeder. Ik heb gehoord dat die ook wel raad weet met een pik
Nou sp3c, kom er maar in.quote:
Je hoeft alleen maar te vragen of ze nog een asperge lust en ze slobbert alles naar binnen wat los en vast zitquote:
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....quote:
Te laat.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....
Ik zou dat ook niet zeggen nee. Mijn moeder wens je niemand toequote:Op zondag 3 mei 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....
Ik zie het, gelukkig maar, ik houd niet van veranderingen.quote:
Ik de mijne ook niet, lief mens verder wel hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet zeggen nee. Mijn moeder wens je niemand toe
Liever je vader dan.quote:
Dat gevoel ken ik ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik was laatst met mijn moeder uit eten. Mijn moeder was ook aan het dieten, net als ik. Maar toen ging ze uitgebreid vertellen, terwijl ik aan het eten was, dat ze ging stoppen met dieten omdat alles, gebarend naar de buste, zo ging hangen.
Je begrijpt dat ik sinds die dag naast specularium op het spoor wil gaan liggen
Lijkt je moeder op je zus?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik was laatst met mijn moeder uit eten. Mijn moeder was ook aan het dieten, net als ik. Maar toen ging ze uitgebreid vertellen, terwijl ik aan het eten was, dat ze ging stoppen met dieten omdat alles, gebarend naar de buste, zo ging hangen.
Je begrijpt dat ik sinds die dag naast specularium op het spoor wil gaan liggen
Kan gewoon.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:51 schreef Tem het volgende:
Lekker uit eten als je aan het dieten bent. Raar verhaal.
Toch wel met echt eten ipv zo'n moestuin op je bord.quote:
Volgens mij was het zeevruchtenrisotto.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch wel met echt eten ipv zo'n moestuin op je bord.
Dat is in elk geval normaal eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |