Iedereen kent die verhalen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 15:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft Mani van zijn moeder. Ik heb gehoord dat die ook wel raad weet met een pik
Nou sp3c, kom er maar in.quote:
Je hoeft alleen maar te vragen of ze nog een asperge lust en ze slobbert alles naar binnen wat los en vast zitquote:
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....quote:
Te laat.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....
Ik zou dat ook niet zeggen nee. Mijn moeder wens je niemand toequote:Op zondag 3 mei 2015 15:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat moet zeggen, op het moment dat het over je eigen moeder gaat.....
Ik zie het, gelukkig maar, ik houd niet van veranderingen.quote:
Ik de mijne ook niet, lief mens verder wel hoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet zeggen nee. Mijn moeder wens je niemand toe
Liever je vader dan.quote:
Dat gevoel ken ik ja.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik was laatst met mijn moeder uit eten. Mijn moeder was ook aan het dieten, net als ik. Maar toen ging ze uitgebreid vertellen, terwijl ik aan het eten was, dat ze ging stoppen met dieten omdat alles, gebarend naar de buste, zo ging hangen.
Je begrijpt dat ik sinds die dag naast specularium op het spoor wil gaan liggen
Lijkt je moeder op je zus?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:50 schreef timmmmm het volgende:
Ik was laatst met mijn moeder uit eten. Mijn moeder was ook aan het dieten, net als ik. Maar toen ging ze uitgebreid vertellen, terwijl ik aan het eten was, dat ze ging stoppen met dieten omdat alles, gebarend naar de buste, zo ging hangen.
Je begrijpt dat ik sinds die dag naast specularium op het spoor wil gaan liggen
Kan gewoon.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:51 schreef Tem het volgende:
Lekker uit eten als je aan het dieten bent. Raar verhaal.
Toch wel met echt eten ipv zo'n moestuin op je bord.quote:
Volgens mij was het zeevruchtenrisotto.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Toch wel met echt eten ipv zo'n moestuin op je bord.
Dat is in elk geval normaal eten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |