Ik hoopte in Tunesië wel een geile fatima aan de haak te slaan ja. Is het dieten niet voor niks geweestquote:
YOLOquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Mijn broek zit in de was, nu kan ik dus geen broek aan tot dat klaar is.
Tunesië ligt toch helemaal niet in Azië joh, volgens mij had je beter aan je topografie kunnen werken.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik hoopte in Tunesië wel een geile fatima aan de haak te slaan ja. Is het dieten niet voor niks geweest
Dan zou ik helemaal morgen pas voor de trein liggen. Zo'n stuk rails lijkt me best koud zonder broekquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Kijk je uit dat je niet struikelt.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Ze hebben toch ook geen fatima's in Azië. Daar heten ze allemaal ping pingquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tunesië ligt toch helemaal niet in Azië joh, volgens mij had je beter aan je topografie kunnen werken.
Broeken dragen in het weekendquote:Op zondag 3 mei 2015 15:32 schreef Specularium het volgende:
Lief dagboek,
Ik heb mijn boerka aan, geen zin om haren te wassen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:34 schreef Mani89 het volgende:
Ik loop altijd het liefst in korte broek rond om mijn prachtige benen aan de mensen tentoon te spreiden.
Gisteren was er een user op de FP die ervan overtuigd was dat hel Thailand vol met jihadisten zit, dus zou best kunnenquote:Op zondag 3 mei 2015 15:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook geen fatima's in Azië. Daar heten ze allemaal ping ping
En als een man dat doet is het opeens raar, jullie hebben het ook maar makkelijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb mijn boerka aan, geen zin om haren te wassen.
Wil je soms van me af?quote:
Zou best een Fok!-er kunnen zijn dus.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Dolf Jansen lijkt me echt een hele vervelende man. Zo'n zelfingenomen teringlul die als enige om zijn eigen grapjes lacht en dan boos is op iedereen die niet lacht.
Zure hippiekut
Klinkt als Tong80.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Dolf Jansen lijkt me echt een hele vervelende man. Zo'n zelfingenomen teringlul die als enige om zijn eigen grapjes lacht en dan boos is op iedereen die niet lacht.
Zure hippiekut
Moet je een goeie kopen, ziet niemand verschil.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als een man dat doet is het opeens raar, jullie hebben het ook maar makkelijk.
Soort Specularium dus?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Zure hippiekut
Zijn niet lang genoeg.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je een goeie kopen, ziet niemand verschil.
Krijg je daar een natte asperge van, ja?quote:Op zondag 3 mei 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Als ik Ferry Doedens op tv zie moet ik altijd aan Fylax denken, misschien vind ik hem daarom wel zo'n sympathieke jongen.
Dit zeg je alleen maar omdat hij straks zelfmoord gaat plegen.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
specularium is alleen wel factor 1000 grappiger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |