Blijf jij hier nou over andere users lopen zeiken die hier niet eens komen? Wat vervelendquote:
Maar waarom beet hij je nou?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:53 schreef Njosnavelin het volgende:
@Tem, ik had tetanus in 2009 nog gehad dus is niet nodig. Verband wordt niet aanbevolen bij dierenbeten dus heb het gewoon open gelaten, wel goed uitgespoeld enzo.
Ik wilde een stok gooien en toen was ze een beetje te enthousiast.quote:
Wat voor een is het?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wilde een stok gooien en toen was ze een beetje te enthousiast.
Stokken gooien is niet goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik wilde een stok gooien en toen was ze een beetje te enthousiast.
Top TT. Helpt het als je haakjes om de [NWS SC] zet?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
Deze TT is natuurlijk wel helemaal aids.
Kruising van bordeaux dog en Duitse herderquote:
Als jij weer eens de kansenparel uit gaat hangenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme smiley?
Wanneer ga je dit gebruiken?
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
Gahahaha, zo is het helemaal niet goed.
Heb je die rechten niet meer?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Het leven is zwaar zonder de power om zelf de ideale TT te maken
quote:Muziek speelt een grote rol tijdens het evenement, met artiesten als Guus Meeuwis, Ali B, Nick & Simon, Van Velzen en Giovanca
Maar je kan nog wel notes lezen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ER's hebben geen modpowers op het forum
Waar gaat het over?quote:
quote:Volendammers Nick & Simon vertelden de NOS dat ze zich realiseren dat vrijheid een groot goed is. Simon Keizer beseft dit al van jongs af aan : "Met mijn klas gingen wij in Volendam naar een gedenksteen ter nagedachtenis van iemand die daar gefusilleerd was. Dat heeft enorme indruk op me gemaakt. Ik voel me gelukkig dat ik in een vrij land ben geboren."
ik snap het wel. ik zou lang niet al mn ER-collega's modrechten toevertrouwenquote:
Is dat je vriendin?quote:
Niet echt mijn league.quote:
Wijze woordenquote:
Zoek je weer mensen om isketch mee te spelen?quote:
Vind je dat spannend ja?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Ga nog eens vertellen dat je bijna werd aangerand in de trein Njos ?
Met je zusterpakje enzo
Nee eigenlijk niet, wou je gewoon even adoreren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoek je weer mensen om isketch mee te spelen?
dit soort dingen vertellen we alleen over Fylax' moeder hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Ga nog eens vertellen dat je bijna werd aangerand in de trein Njos ?
Met je zusterpakje enzo
Heb jij wel eens rare dromen, Arie Jan?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:29 schreef arjan1112 het volgende:
het schijnt dat sommige vrouwen dromen over dergelijke dingen o.i.d
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
Navels droomt voornamelijk over om moderator te worden op NWS.
wel vergelijkbaar met aangerand worden in de treinquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
Alleen als ik niet over jou droom.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
Die post alleen als Karina er is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:43 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met die takiakie gebeurt eigenlijk
okequote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:52 schreef arjan1112 het volgende:
ik heb sinds ik thuis ben niks gegeten. alleen bier
Aanmodderfakker.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Zo'n pretentieuze kutfilm waar ik dan heel elitair over kan gaan doen met moeilijke woorden.
Die film pretentieus noemenquote:
Oja dat is naar een boek.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:17 schreef arjan1112 het volgende:
er komt ook een film die heet ' de honderdjarige man die uit het raam klom en verdween' dat is op film1 comedy die zender heb ik niet
wel een grappige naam voor een film
Ik zit met hetzelfde probleemquote:
Kutfilm, slijmjurk.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Aanmodderfakker was gewoon een topfilm, heel confronterend ook.
Ja, kwam erg dichtbij allemaal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Precies, Mani weet waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ook, wacht nog even op hete pics van Marianne.
Nu een docu over de Bismarck en straks om 00.00 uur een docu over het drugs/medicijngebruik van Hitler.quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga wel gewoon Scarface kijken, alweer veel te lang niet gezien.
Gaat dat over een kamer?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil iedereen uit de grond van mijn hart The Room aanraden. Alhoewel de echte liefhebbers m natuurlijk al gezien hebben.
Klinkt als een hele goede film inderdaadquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het gaat over een man met lang haar in een niet thuis te brengen accent.
Seems like you're the eeeeeexpert Arjan!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat over een bankier waarvan zijn vriendin met zijn beste vriend er vandoor gaat ?
Zou kunnen want het is een topfilm. Nou ja dus niet, maar daarin is het zo goed.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
the Room had je al eens aanbevolen toch?
Nee maar dit welquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:42 schreef arjan1112 het volgende:
Hebben jullie 'the breakfast club' gezien
Absoluut, wel dronken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die film gaan we volgende keer samen kijken oké?
Heb hem nog niet gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou kunnen want het is een topfilm. Nou ja dus niet, maar daarin is het zo goed.
Wat vind jij er als filmkenner van?
Dit klopt, Arjan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:46 schreef arjan1112 het volgende:
abed is wel cool
maar de echte film is uit 1985
en is gewoon de beste film die ooit is gemaakt over jongeren
Als jij die kijkt kijk ik The Big Lebowski oké?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezienmaar zal het je laten weten als het zo ver is.
Wel, die is cool.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
The Big Lebowski hoef je op zich niet te kijken.
Haha, deal. En White Russians, maar die hadden ze niet in Utrecht (wel in Reykjavik, wel 5 verschillende ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij die kijkt kijk ik The Big Lebowski oké?
Dan zal ik extra letten op paspoppen en opgezette giraffes.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slap excuus voor een Lebowski bar die in Utrecht begrijp ik.
Ik zal maar geen parallel trekken met Tem alhoewel het wel een typisch stamcafé is.
Dit is die in Reykjavik: http://lebowski.is/En/index.htmlquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slap excuus voor een Lebowski bar die in Utrecht begrijp ik.
Ik zal maar geen parallel trekken met Tem alhoewel het wel een typisch stamcafé is.
Wie moet er dan opkomen voor de rokers?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
misschien moet ik uitloggen en nooit meer terugkomen
Die gedachte hebben we allemaal wel eens, Arjan. Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
misschien moet ik uitloggen en nooit meer terugkomen
Is er een AEX forumquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
in het begin kwam ik alleen op het aex forum
Saaie bar lijkt me dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit is die in Reykjavik: http://lebowski.is/En/index.html
Een heel white russian menu
En dit staat buiten
[ afbeelding ]
quote:
Nooit geweten, zal wel een drukke boel zijn.quote:
Is een van de drukste barren van Reykjavik. Maar homofoben en assholes heb je daar sowieso niet veel.quote:
Prima bar derhalvequote:Op zondag 3 mei 2015 00:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is een van de drukste barren van Reykjavik. Maar homofoben en assholes heb je daar sowieso niet veel.
Dan huur ik ook zo'n karretje ergens, gaan we racen.quote:Op zondag 3 mei 2015 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mocht er weer een nws meet komen moeten we niet vergeten Arjan uit te nodigen
Fijn dat jij er altijd bentquote:Op zondag 3 mei 2015 02:57 schreef Specularium het volgende:
Gelukkig ben ik er nog om te zeggen dat je Youtubes weer helemaal kut zijn.
Doe eens niet zo opgefokt... Het was maar een grapje, in het licht van zijn recente opmerkingen over "baggercampingslowchat"... - een post die diverse topics achter elkaar opnieuw is geciteerd in de OP van dit topic...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blijf jij hier nou over andere users lopen zeiken die hier niet eens komen? Wat vervelend
Klopt niet. Ik ben blond.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:58 schreef Specularium het volgende:
Elflettering van de glijbaan.
[ afbeelding ]
Ga je nu heel dit topic nalezen om te kijken of het over jou ging?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2015 03:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu heel dit topic nalezen om te kijken of het over jou ging?
Ja en je hebt elke keer wel n ander excuus om ovee remlof of POL te gaan mekkeren. Je bent de enige die het steeds weer doet en de enige die het leuk en grappig vindt. Met je hoofdquote:Op zondag 3 mei 2015 03:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet zo opgefokt... Het was maar een grapje, in het licht van zijn recente opmerkingen over "baggercampingslowchat"... - een post die diverse topics achter elkaar opnieuw is geciteerd in de OP van dit topic...
Ik doe morgen een dagje rotterdam. Waar kan je in het centrum goed lunchen? Lebkov heb ik wel weer eens gezien.quote:
Ik ga nooit zoveel lunchen in de stad eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 10:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik doe morgen een dagje rotterdam. Waar kan je in het centrum goed lunchen? Lebkov heb ik wel weer eens gezien.
Prijs maakt niet zoveel uit, als het maar een beetje normaal blijft
Dudok heb ik wel eens van gehoord ja, ik denk dat ik dat doe. De meent weet ik ook zo te vinden, dus dat is wel makkelijk.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ga nooit zoveel lunchen in de stad eigenlijk.
Maar Spirit is mijn favoriet als het om lunch gaat. Ze hebben een buffet opzet en je betaalt per gewicht op je bord. Zit in de groene passage, vlakbij de Meent aan de Goudsesingel. Stopt ook een tram maar is prima aan te lopen als je door de stad aan het slenteren bent.
Vroegen toen boekhandel Donner er nog zat in het oude gebouw gingen we daar nog wel eens bij Bagels and Beans wat eten.
Of Dudok op de meent, niet bijzonder maar wel een leuke lokatie of Bazar op de Witte de with is ook oké om te lunchen en niet te duur.
Of als je trek hebt in Surinaams moet je gewoon naar Kiem Foei op de Kruiskade. Lekker tussen de negers zitten.
Daarnaast schieten de hipster eettentjes als paddestoelen uit de grond en voornamelijk van die hamburger dingen, nog niet geweest overigens. Hoorde dat die Griek in de Markthal ook wel lekker is. Zelf vind ik de Markthal niet veel aan.
Ja , klopt. Westersingel af en dan bij Blaak oversteken en dan is het de eerste straat aan de linkerkant.quote:Op zondag 3 mei 2015 11:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dudok heb ik wel eens van gehoord ja, ik denk dat ik dat doe. De meent weet ik ook zo te vinden, dus dat is wel makkelijk.
Ik loop ook van het station even langs het revalidatiecentrum waar ik een half jaar heb gezeten, dus dan kom je praktisch langs de witte de withstraat toch? Aan de westersingel, van het station bezien een of twee straten verder dan de nieuwe binnenweg? Kan ik wel even kangs Bazar lopen en naar binnen gluren of het wat is.
Bedankt voor de tips
Blaak? Dan zit ik toch verkeerd te denken. Ik dacht bij eendrachtspleinquote:Op zondag 3 mei 2015 11:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja , klopt. Westersingel af en dan bij Blaak oversteken en dan is het de eerste straat aan de linkerkant.
Ja, station Eendrachtsplein zit toch tussen de Binnenweg en de Blaak?quote:Op zondag 3 mei 2015 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blaak? Dan zit ik toch verkeerd te denken. Ik dacht bij eendrachtsplein
In mijn hoofd zit blaak helemaal aan de andere kant. Als je langs de binnen weg de koopgoot afloopt. Bij de bibliotheek is toch Blaak? Maar ik ben niet zo bekend, wrs loopt of de witte de with of blaak veel langer door dan ik denkquote:Op zondag 3 mei 2015 12:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, station Eendrachtsplein zit toch tussen de Binnenweg en de Blaak?
Klopt, loopt flink lang door maar bij de bibliotheek zit ook vlak bij Blaak. Witte de With loopt parallel aan de Blaak maar is wat korter.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit blaak helemaal aan de andere kant. Als je langs de binnen weg de koopgoot afloopt. Bij de bibliotheek is toch Blaak? Maar ik ben niet zo bekend, wrs loopt of de witte de with of blaak veel langer door dan ik denk
Geintje Marianne. Specularium vond m leuk.quote:
Je bent wat je draagt. Of is het wat je eet?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geintje Marianne. Specularium vond m leuk.
Het maakt me niet uit uit wat er op je droogrek hangt, zolang jij het maar mooi vindt #TeamDroogrek
Plot klinkt zeker interessant, gaat op mijn torrentverlanglijstje.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:56 schreef Uccie het volgende:
Zooo net naar de bios geweest met mijn vader.
Lekkere zware zondagochtendfilm maar wel indrukwekkend.
http://m.imdb.com/title/tt3825638/
Wel passend voor de tijd van het jaar.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:56 schreef Uccie het volgende:
Zooo net naar de bios geweest met mijn vader.
Lekkere zware zondagochtendfilm maar wel indrukwekkend.
http://m.imdb.com/title/tt3825638/
wij konden hem niet vinden nog.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Plot klinkt zeker interessant, gaat op mijn torrentverlanglijstje.
Nee zal nog wel een paar maandjes duren.quote:
Wacht nog even, vanavond is de bekerfinale. Dat wordt echt leuk!quote:Op zondag 3 mei 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, zal ik vandaag of morgen voor de trein gaan liggen?
#teamgrunnquote:Op zondag 3 mei 2015 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht nog even, vanavond is de bekerfinale. Dat wordt echt leuk!
De Truffle Shufflequote:Op zondag 3 mei 2015 14:42 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond komt "The Goonies" ook op TV, jeugdsentiment
Hij draait ook pas sinds donderdag.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel passend voor de tijd van het jaar.
Zou je dat willen?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef Webschip het volgende:
Horen jullie nog wel eens iets over Whiskers?
Over of van?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef Webschip het volgende:
Horen jullie nog wel eens iets over Whiskers?
Oh heb jij info die niet gedeeld kan worden....quote:
Nou, dat zou niet netjes zijn.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh heb jij info die niet gedeeld kan worden....
Dus je hebt die info welquote:
Hij heeft weer last van misplaatste loyaliteit.quote:
Kort gezegd is ze klaar met FOK!quote:Op zondag 3 mei 2015 14:58 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet of en zo ja wat er met Whiskers aan de hand kan zijn.
Klinkt niet positief.
Niesziekte.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:58 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet of en zo ja wat er met Whiskers aan de hand kan zijn.
Klinkt niet positief.
Ik vind dit nog niet echt een goed verhaal.quote:
dquote:Op zondag 3 mei 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Morgen. 4 mei is wel een goede dag daarvoor.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Als je opschiet kan je de trein van half 4 nog halenquote:Op zondag 3 mei 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Apart verhaal allemaal joh. Kon vroeger in POL wel goed met haar opschieten maar man man man ..quote:Op zondag 3 mei 2015 15:06 schreef Tem het volgende:
Whiskers is geen crew meer zie ik. Dan zal ze wel klaar met FOK! zijn inderdaad.
Ja, zo gaan die dingen. Zullen de die dingen verder in FP laten? Lijkt me wel een goed ideetjequote:Op zondag 3 mei 2015 15:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Apart verhaal allemaal joh. Kon vroeger in POL wel goed met haar opschieten maar man man man ..
Apart is wel het juiste woord, inderdaad.quote:Op zondag 3 mei 2015 15:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Apart verhaal allemaal joh. Kon vroeger in POL wel goed met haar opschieten maar man man man ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |