Ja, station Eendrachtsplein zit toch tussen de Binnenweg en de Blaak?quote:Op zondag 3 mei 2015 11:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Blaak? Dan zit ik toch verkeerd te denken. Ik dacht bij eendrachtsplein
In mijn hoofd zit blaak helemaal aan de andere kant. Als je langs de binnen weg de koopgoot afloopt. Bij de bibliotheek is toch Blaak? Maar ik ben niet zo bekend, wrs loopt of de witte de with of blaak veel langer door dan ik denkquote:Op zondag 3 mei 2015 12:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, station Eendrachtsplein zit toch tussen de Binnenweg en de Blaak?
Klopt, loopt flink lang door maar bij de bibliotheek zit ook vlak bij Blaak. Witte de With loopt parallel aan de Blaak maar is wat korter.quote:Op zondag 3 mei 2015 12:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In mijn hoofd zit blaak helemaal aan de andere kant. Als je langs de binnen weg de koopgoot afloopt. Bij de bibliotheek is toch Blaak? Maar ik ben niet zo bekend, wrs loopt of de witte de with of blaak veel langer door dan ik denk
Geintje Marianne. Specularium vond m leuk.quote:
Je bent wat je draagt. Of is het wat je eet?quote:Op zondag 3 mei 2015 12:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geintje Marianne. Specularium vond m leuk.
Het maakt me niet uit uit wat er op je droogrek hangt, zolang jij het maar mooi vindt #TeamDroogrek
Plot klinkt zeker interessant, gaat op mijn torrentverlanglijstje.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:56 schreef Uccie het volgende:
Zooo net naar de bios geweest met mijn vader.
Lekkere zware zondagochtendfilm maar wel indrukwekkend.
http://m.imdb.com/title/tt3825638/
Wel passend voor de tijd van het jaar.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:56 schreef Uccie het volgende:
Zooo net naar de bios geweest met mijn vader.
Lekkere zware zondagochtendfilm maar wel indrukwekkend.
http://m.imdb.com/title/tt3825638/
wij konden hem niet vinden nog.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Plot klinkt zeker interessant, gaat op mijn torrentverlanglijstje.
Nee zal nog wel een paar maandjes duren.quote:
Wacht nog even, vanavond is de bekerfinale. Dat wordt echt leuk!quote:Op zondag 3 mei 2015 14:37 schreef Specularium het volgende:
Zo jongens, zal ik vandaag of morgen voor de trein gaan liggen?
#teamgrunnquote:Op zondag 3 mei 2015 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wacht nog even, vanavond is de bekerfinale. Dat wordt echt leuk!
De Truffle Shufflequote:Op zondag 3 mei 2015 14:42 schreef YokiKater het volgende:
Vanavond komt "The Goonies" ook op TV, jeugdsentiment
Hij draait ook pas sinds donderdag.quote:Op zondag 3 mei 2015 14:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel passend voor de tijd van het jaar.
Zou je dat willen?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef Webschip het volgende:
Horen jullie nog wel eens iets over Whiskers?
Over of van?quote:Op zondag 3 mei 2015 14:51 schreef Webschip het volgende:
Horen jullie nog wel eens iets over Whiskers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |