Als je daar een leuk item van weet te maken zou dat prima kunnenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 18:46 schreef eend112 het volgende:
Mag je het ook gebruiken om bijvoorbeeld je klacht te droppen die je normaal in KLB zou doen?
Het is vrijwillig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Voor elk bericht met +1000 views wil ik twee euro, dan doe ik t
Niet voor mij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik heb het inmiddels zo verkloot, dat ze mij toch niet willen, en dat geld voor de meesten hier.
Gr gr
Avondje uit met mijquote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef pijltjegooien het volgende:
Zijn de verdiensten al omhoog gegaan?
de twee euro kan je vinden onder de brugquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Voor elk bericht met +1000 views wil ik twee euro, dan doe ik t
Ik word hier moe vanquote:Op maandag 6 april 2015 22:46 schreef KimJong-un het volgende:
Ik wordt er inmiddels een beetje moe van
Wie is Fylax?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
Klaar met dat Fylax geneuzel. Het gaat om het Weblog, niet om Fylax.
Kickte ik?quote:
Dan kijk je niet, ik kijk ook nooit in bepaalde fora of andere subsitesquote:Op vrijdag 24 april 2015 01:58 schreef sinadOH het volgende:
Zeg Fok!, er is al een Dumpert. Ik denk dat dit blogje weinig toegevoegde waarde heeft. Schoenmaker, leest etc.
Dumpert kunnen ze ook opdoeken. Reddit is er al.quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:58 schreef sinadOH het volgende:
Zeg Fok!, er is al een Dumpert. Ik denk dat dit blogje weinig toegevoegde waarde heeft. Schoenmaker, leest etc.
Kind of een andere language non? Maar anyway. Good luck met dit blogje dames en heren!quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dumpert kunnen ze ook opdoeken. Reddit is er al.
Wat zou jij willen zien dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:58 schreef sinadOH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |