Het is vrijwillig.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Voor elk bericht met +1000 views wil ik twee euro, dan doe ik t
Niet voor mij.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:03 schreef etuiedelapiel het volgende:
Ik heb het inmiddels zo verkloot, dat ze mij toch niet willen, en dat geld voor de meesten hier.
Gr gr
Avondje uit met mijquote:Op maandag 30 maart 2015 18:10 schreef pijltjegooien het volgende:
Zijn de verdiensten al omhoog gegaan?
de twee euro kan je vinden onder de brugquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:27 schreef bamibij het volgende:
Voor elk bericht met +1000 views wil ik twee euro, dan doe ik t
Ik word hier moe vanquote:Op maandag 6 april 2015 22:46 schreef KimJong-un het volgende:
Ik wordt er inmiddels een beetje moe van
Wie is Fylax?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
Klaar met dat Fylax geneuzel. Het gaat om het Weblog, niet om Fylax.
Kickte ik?quote:
Dan kijk je niet, ik kijk ook nooit in bepaalde fora of andere subsitesquote:Op vrijdag 24 april 2015 01:58 schreef sinadOH het volgende:
Zeg Fok!, er is al een Dumpert. Ik denk dat dit blogje weinig toegevoegde waarde heeft. Schoenmaker, leest etc.
Dumpert kunnen ze ook opdoeken. Reddit is er al.quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:58 schreef sinadOH het volgende:
Zeg Fok!, er is al een Dumpert. Ik denk dat dit blogje weinig toegevoegde waarde heeft. Schoenmaker, leest etc.
Kind of een andere language non? Maar anyway. Good luck met dit blogje dames en heren!quote:Op vrijdag 24 april 2015 08:13 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dumpert kunnen ze ook opdoeken. Reddit is er al.
Wat zou jij willen zien dan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 01:58 schreef sinadOH het volgende:
Beste amenth,quote:Op zondag 3 mei 2015 03:08 schreef amenth het volgende:
Hierbij solliciteer ik naar de functie webblog graag verneem ik reactie of ik ben geworden kwaliteiten genoegen.. onderwerpen die ik zal behandelen onder andere getto leven van roffa. BMW vs audio en ideale vlucht auto's en routes en verder beste coffeeshop reviews die ik laat testen Door middel van spookvisitors stuur mn neefjes langs verschillende shoppen. Ik heb veel ervaring op de forum ql en kan goed overweg met de users hen dus echt dynamisch en ook flexibel wat blijkt uit het feit dat ik naast klaa baak ook in andere subforima post. Mijn referentie is gulmez. Voor verdere vragen kun je me bereiken via de inbox of in rdam Zuid. Mvg hoogachtend s.k.d
Jij lijkt me wel een goeie voor het weblog, leuke columns enzquote:
Ja, jammer van zijn permbanquote:Op zondag 3 mei 2015 11:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel een goeie voor het weblog, leuke columns enz
Sowieso dat dit duizenden extra views per dag zal trekken.quote:Op zondag 3 mei 2015 03:08 schreef amenth het volgende:
Hierbij solliciteer ik naar de functie webblog graag verneem ik reactie of ik ben geworden kwaliteiten genoegen.. onderwerpen die ik zal behandelen onder andere getto leven van roffa. BMW vs audio en ideale vlucht auto's en routes en verder beste coffeeshop reviews die ik laat testen Door middel van spookvisitors stuur mn neefjes langs verschillende shoppen. Ik heb veel ervaring op de forum ql en kan goed overweg met de users hen dus echt dynamisch en ook flexibel wat blijkt uit het feit dat ik naast klaa baak ook in andere subforima post. Mijn referentie is gulmez. Voor verdere vragen kun je me bereiken via de inbox of in rdam Zuid. Mvg hoogachtend s.k.d
Ja, leuk, maar jouw blogs boeien echt niemand.quote:Op zondag 3 mei 2015 23:55 schreef Aiciu het volgende:
Geachte autisten,
Ik wil graag blogs maken over hoe lomp de kaaskoppen zijn! Hier valt vast wel lering uit te trekken en zo maak ik Nederlanders een stukje socialer en leer ik jullie manieren bij!
Echter doe ik dit alleen zwart betaald. Anders krijg ik gedoe met het uwv en wordt mijn uitkering stopgezet.
Ik verwacht u hiermee voorlopig voldoende geinformeerd te hebben en wens u een fijne nacht rust toe.
dit serieus nemenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, leuk, maar jouw blogs boeien echt niemand.
graag wil ik proef bericht schrijven als deze echt gepost wordt ga ik vaker doen. graag hoor ik fo dit mogelijk is en waar ik deze naar toe moet sturen. Ik kan dit 1 keer per week doen, tegen betaling dagelijksquote:
Je quote de verkeerde.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:14 schreef amenth het volgende:
[..]
graag wil ik proef bericht schrijven als deze echt gepost wordt ga ik vaker doen. graag hoor ik fo dit mogelijk is en waar ik deze naar toe moet sturen. Ik kan dit 1 keer per week doen, tegen betaling dagelijks
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |