Nee maar dit welquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:42 schreef arjan1112 het volgende:
Hebben jullie 'the breakfast club' gezien
Absoluut, wel dronken.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die film gaan we volgende keer samen kijken oké?
Heb hem nog niet gezienquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou kunnen want het is een topfilm. Nou ja dus niet, maar daarin is het zo goed.
Wat vind jij er als filmkenner van?
Dit klopt, Arjan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:46 schreef arjan1112 het volgende:
abed is wel cool
maar de echte film is uit 1985
en is gewoon de beste film die ooit is gemaakt over jongeren
Als jij die kijkt kijk ik The Big Lebowski oké?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezienmaar zal het je laten weten als het zo ver is.
Wel, die is cool.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
The Big Lebowski hoef je op zich niet te kijken.
Haha, deal. En White Russians, maar die hadden ze niet in Utrecht (wel in Reykjavik, wel 5 verschillende ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij die kijkt kijk ik The Big Lebowski oké?
Dan zal ik extra letten op paspoppen en opgezette giraffes.
Wat heb ik hiermee te maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slap excuus voor een Lebowski bar die in Utrecht begrijp ik.
Ik zal maar geen parallel trekken met Tem alhoewel het wel een typisch stamcafé is.
Dit is die in Reykjavik: http://lebowski.is/En/index.htmlquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Slap excuus voor een Lebowski bar die in Utrecht begrijp ik.
Ik zal maar geen parallel trekken met Tem alhoewel het wel een typisch stamcafé is.
Wie moet er dan opkomen voor de rokers?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
misschien moet ik uitloggen en nooit meer terugkomen
Die gedachte hebben we allemaal wel eens, Arjan. Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
misschien moet ik uitloggen en nooit meer terugkomen
Is er een AEX forumquote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:58 schreef arjan1112 het volgende:
in het begin kwam ik alleen op het aex forum
Saaie bar lijkt me dan.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit is die in Reykjavik: http://lebowski.is/En/index.html
Een heel white russian menu
En dit staat buiten
[ afbeelding ]
quote:
Nooit geweten, zal wel een drukke boel zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |