Heb je die rechten niet meer?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
Het leven is zwaar zonder de power om zelf de ideale TT te maken
quote:Muziek speelt een grote rol tijdens het evenement, met artiesten als Guus Meeuwis, Ali B, Nick & Simon, Van Velzen en Giovanca
Maar je kan nog wel notes lezen?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ER's hebben geen modpowers op het forum
Waar gaat het over?quote:
quote:Volendammers Nick & Simon vertelden de NOS dat ze zich realiseren dat vrijheid een groot goed is. Simon Keizer beseft dit al van jongs af aan : "Met mijn klas gingen wij in Volendam naar een gedenksteen ter nagedachtenis van iemand die daar gefusilleerd was. Dat heeft enorme indruk op me gemaakt. Ik voel me gelukkig dat ik in een vrij land ben geboren."
ik snap het wel. ik zou lang niet al mn ER-collega's modrechten toevertrouwenquote:
Is dat je vriendin?quote:
Niet echt mijn league.quote:
Wijze woordenquote:
Zoek je weer mensen om isketch mee te spelen?quote:
Vind je dat spannend ja?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Ga nog eens vertellen dat je bijna werd aangerand in de trein Njos ?
Met je zusterpakje enzo
Nee eigenlijk niet, wou je gewoon even adoreren.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoek je weer mensen om isketch mee te spelen?
dit soort dingen vertellen we alleen over Fylax' moeder hequote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Ga nog eens vertellen dat je bijna werd aangerand in de trein Njos ?
Met je zusterpakje enzo
Heb jij wel eens rare dromen, Arie Jan?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:29 schreef arjan1112 het volgende:
het schijnt dat sommige vrouwen dromen over dergelijke dingen o.i.d
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
Navels droomt voornamelijk over om moderator te worden op NWS.
wel vergelijkbaar met aangerand worden in de treinquote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
Alleen als ik niet over jou droom.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 22:30 schreef Tem het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |