OMG!!!!quote:Op zondag 3 mei 2015 21:04 schreef Mani89 het volgende:
Dit wist je zeker nog niet?
[ afbeelding ]
Stop voordat het te laat is.
Jaquote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik sport veel en ik rook niet, dus ik word sowieso 100. En dan nog fiets ik lachend de Alpe D'Huez op.
En dan wordt je aangereden door een rokende automobilist en flikker je van berg af, ben je ook dood.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
Ik sport veel en ik rook niet, dus ik word sowieso 100. En dan nog fiets ik lachend de Alpe D'Huez op.
En dan krijg je een hartstilstand en ben je er ook geweest.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
En dan nog eens een saai klote leven gehad ook.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan krijg je een hartstilstand en ben je er ook geweest.
Dat ook, niet dat ik nou zo spannend leef.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
En dan nog eens een saai klote leven gehad ook.
Sterven op de fiets lijkt me de mooiste manier om te gaan.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
En dan krijg je een hartstilstand en ben je er ook geweest.
Omdat je niet rookt?quote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kan wel mooiere manieren verzinnen voor jou om te gaanquote:Op zondag 3 mei 2015 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sterven op de fiets lijkt me de mooiste manier om te gaan.
Gelukkig zijn tabak en alcohol een remedie tegen een saai leven.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, als je niet drinkt en de hele dag sla en kale pasta zit te knagen om die kutberg op te komen.quote:
Niet met je latente homoseksualiteit en je kale kuiten op zo'n klotefiets zitten lijkt me een veel beter remediequote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn tabak en alcohol een remedie tegen een saai leven.
Misschien een hartstilstand tijdens een concert van de Backstreet Boys als Nick mij het podium optrekt voor een serenade.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan wel mooiere manieren verzinnen voor jou om te gaan
Niet zo bijdehand doen.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn tabak en alcohol een remedie tegen een saai leven.
In de kleedkamer onder het bureau bij Nick stikken in zijn warme mannenpapquote:Op zondag 3 mei 2015 21:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien een hartstilstand tijdens een concert van de Backstreet Boys als Nick mij het podium optrekt voor een serenade.
Tsja als mensen dat het liefst doen, misschien vind jij dat saai.quote:Op zondag 3 mei 2015 21:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, als je niet drinkt en de hele dag sla en kale pasta zit te knagen om die kutberg op te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |