SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Ja, behalve tieten en piemels.blablablabla
Gewoon naar de netwerk.to sites gaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Clubtopics zijn wel goed daar, gemiddeld 1 topic per 2 weken
Wie doet dit precies?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:20 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Dat duurt bij mij al ruim een uur.
Kan komen door het feit, dat mensen het nodig vinden me een tranny te noemen.
Hun feestje
Als je in Groningen wil komen kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.quote:
Ik ben een badboyquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Je leeft wel op het randje he.
Beetje openlijk uitkomen voor je WZV-perikelen als VBL-mod op FOK!
Hell no. Laat ze lekker sneu wezen johquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie doet dit precies?
Ik zal deze personen even bestraffend toespreken.
[..]
Als je in Groningen wil komen kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.
[..]
Ik ben een badboy
Floyd gaat winnen manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef Elan het volgende:
Freddie Roach zegt dat Floyd niet op komt dagen, bullshit.
En terecht, waardeloze trainer niks gepresteerd ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon naar de netwerk.to sites gaan.
De Boer helemaal afgebrandt daar.
Ik wil geen fittie met BrandX of wie hier de baas isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef Fok-it het volgende:
Verander die TT eens man
Johannes doe er wat aan
Dan moet ik maar even langs bij de haararchitectquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je in Groningen wil komen kan je niet met dat gedateerde kapsel komen aanzetten.
Niks van aantrekken. Wij HATEN sneue mensen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:26 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Hell no. Laat ze lekker sneu wezen joh
Met zijn zaadvoetbal en Sigthorsson fetishquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef Elan het volgende:
[..]
En terecht, waardeloze trainer niks gepresteerd ook
heb gokje gezet opquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks van aantrekken. Wij HATEN sneue mensen.
Jij snapt hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met zijn zaadvoetbal en Sigthorsson fetish
Je moet je maar bedenken dat al die autistische kneusjes daar nooit een foto van zichzelf laten zien. Zal vast wel een reden hebbenquote:
De eerste 3 hadden nog wel iets van glans hoor. Vorig jaar was het al hetzelfde als dit jaar met zaadspel. En is alleen maar erger geworden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij snapt hem.
Die 4 kampioenschappen waren ook eigenlijk puur het geluk van een beginnende trainer.
Denk pacie gaat nokkie manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heb gokje gezet op
Floyd Mayweather to win by Decision or Technical Decision
Mensen die geen foto van zichzelf in US plaatsenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je maar bedenken dat al die autistische kneusjes daar nooit een foto van zichzelf laten zien. Zal vast wel een reden hebben
Grapje toch dit?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste 3 hadden nog wel iets van glans hoor. Vorig jaar was het al hetzelfde als dit jaar met zaadspel. En is alleen maar erger geworden.
Vorig jaar was ik niet eens blij met het kampioenschap
De lens barst spontaan, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet je maar bedenken dat al die autistische kneusjes daar nooit een foto van zichzelf laten zien. Zal vast wel een reden hebben
Denk het niet man. Maar is ook maar voor fun toch.quote:
Ditquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die geen foto van zichzelf in US plaatsen
Wie was dat dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:30 schreef xBubbles het volgende:
[..]
De lens barst spontaan, dat zal het zijn
Ach die kneus.quote:
Misschien gekocht of zo man vertrouw die shit niet teveel aandacht en teveel mensen die duku op Floyd zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk het niet man. Maar is ook maar voor fun toch.
Vond mayweather winst alleen wat te weinig odds
Heb een fapje gedaan op dat plaatje van Jessicaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zocht ik gister.
Knutsan
Waar is mijn naamquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze foto zocht ik gister.
Knutsan
Haha. Altijd hetzelfde liedje ja. En als je er dan nog goed uit ziet oke. Maar zo knap is meneer niet hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ach die kneus.
Proberen me te hosselen op een meet, en dan zo sneu doen
heb ook niet veel opgezet verderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien gekocht of zo man vertrouw die shit niet teveel aandacht en teveel mensen die duku op Floyd zetten.
Ga die niet betten.
Vind jij xbubbles knap dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Altijd hetzelfde liedje ja. En als je er dan nog goed uit ziet oke. Maar zo knap is meneer niet hoor
Oh, ik wist niet dat uiterlijk te maken had met hoe beledigend je mag zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha. Altijd hetzelfde liedje ja. En als je er dan nog goed uit ziet oke. Maar zo knap is meneer niet hoor
God, my eyesquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik ook al aan iemand laatst. Maar die vond dat hij wel normaal deedquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap niet dat die gast een kleurtje heeft gekregen maar oké
Ik vind bubbles niet lelijk nee. En ik vind haar al helemaal niet op een tranny lijken neequote:
Door wie precies dan zullen we hem klappen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef xBubbles het volgende:
Om zeker weer afgezeken te worden? Nee bedankt.
Als een of andere kneus in een topic je afzeikt betekent dat toch niet dat wij dat ook doen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef xBubbles het volgende:
Om zeker weer afgezeken te worden? Nee bedankt.
Doet er niet toe, ben er klaar meequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Door wie precies dan zullen we hem klappen.
Of haar.
Was niet op jullie gerichtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als een of andere kneus in een topic je afzeikt betekent dat toch niet dat wij dat ook doen?
Ik heb je foto volgens mij een paar dagen geleden voorbij zien komen en je zag er vrolijk uit
Ik weet uit betrouwbare bron dat dit ook de lievelingsrepen van GGMM zijn en het deed hem erg pijn dat ik die toen op station Amersfoort gekocht had.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn lievelingsrepen waren dat altijd.
Of op Sofquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké nou dan geil ik wel op samzz geen probleem hoor
Pics van samzzquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe datquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar daar koop ik nog niets voor hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel hoor, die zit gewoon in haar buik
Sof vond ik wel echt leuk tijdje maar die is echt veel te jong. We gingen wel flirten in dm, al zal ze dat altijd ontkennenquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar daar koop ik nog niets voor he
Ja, `flirten'' dat kan ze toch ook voor de grap hebben gedaan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof vond ik wel echt leuk tijdje maar die is echt veel te jong. We gingen wel flirten in dm, al zal ze dat altijd ontkennen![]()
Ze weten niet eens wanneer die baby uitgerekend isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt ja. Maar daar koop ik nog niets voor he
Sof en ik gingen ook flirten in dmquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof vond ik wel echt leuk tijdje maar die is echt veel te jong. We gingen wel flirten in dm, al zal ze dat altijd ontkennen![]()
Heb je ook geflirt met xcachet?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Sof is de laatste tijd vooral bij iemand anders waar ze naast een intellectuele relatie ook een fysieke relatie mee heeft denk ikquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn relatie met Sof is bovenal intellectueel
waar is sof
Keihard gepenetreerdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is de laatste tijd vooral bij iemand anders waar ze naast een intellectuele relatie ook een fysieke relatie mee heeft denk ik
Nee.quote:
Als dat was gebeurt hadden wij elkaar gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
We zouden wel meet doen bij De Ziggo maar dat was alleen omdat zij dat vroeg en ik Jack wilde checken.
Sowieso mensen meeten daar kan gewoon, Johannes kan dit beamen
Ik gun haar dat van harte, maar ik verwacht haar vandaag online om 8 maanden hechte en officiële vriendschap te vierenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is de laatste tijd vooral bij iemand anders waar ze naast een intellectuele relatie ook een fysieke relatie mee heeft denk ik
En daar treur jij niet om, bespeur ik zoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Elan het volgende:
Al zal GGMM altijd weer zijn eigen versie brengen maar die is nu toch verbannen
Was je daar met hun dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat was gebeurt hadden wij elkaar gezien
Ik meet graag mensen bij de ziggo domequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
We zouden wel meet doen bij De Ziggo maar dat was alleen omdat zij dat vroeg en ik Jack wilde checken.
Sowieso mensen meeten daar kan gewoon, Johannes kan dit beamen
Jaquote:
Dat had een leuke meet geweestquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als dat was gebeurt hadden wij elkaar gezien
Bans worden niet besproken behalve in het cyrilischquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:42 schreef Elan het volgende:
Al zal GGMM altijd weer zijn eigen versie brengen maar die is nu toch verbannen
sof?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn FOK! meet teller staat nog steeds op 1
Ik heb gehoord dat de cola rijkelijk vloeidequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je toen ook stiekem aan haar haar geroken?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep
De enige die nog wilde meeten toen
12 bij mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
We hebben je uitgenodigd voor Groningen maar je doet een mortaxxquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jep
De enige die nog wilde meeten toen
Ja 2x gezienquote:
sinds wanneer ben jij een creep?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je toen ook stiekem aan haar haar geroken?
Helaas moest ik me ook begeven in de smerige krochten van de McDonalds, dus cola is niet het enige wat vloeide die dag.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat de cola rijkelijk vloeide
Pardonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij een creep?
Uiteraard. Geuren in je opnemen etc.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je toen ook stiekem aan haar haar geroken?
Een hele hoop is dat.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
12 bij mij
en nog wat mensjes op een verjaardag
Ik wil eerst weten wie er allemaal zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben je uitgenodigd voor Groningen maar je doet een mortaxx
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pardon
Jij moet even teruglezen voor je met dit soort beschuldigingen komt
Ik ben daarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop is dat.
[..]
Ik wil eerst weten wie er allemaal zijn
Speciaal voor jou heb ik het opgezochtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?
Heb je dat toen ook gedaan bij mij toen ik Chilly aaide?
quote:Op donderdag 30 april 2015 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik ga achter ze zitten in de bus en dan soms naar voren bukken om hun haar te ruiken
13 eigenlijk, maar die ene reken ik niet mee want dat was mijn ex buiten fok dus die had ik daarvoor al gezienquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een hele hoop is dat.
[..]
Ik wil eerst weten wie er allemaal zijn
Jij bent niet veilig in mijn omgevingquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zomaar aan iemand die je nooit eerder hebt gezien gelijk gaan ruiken ben je niet wijs ofzo?
Heb je dat toen ook gedaan bij mij toen ik Chilly aaide?
Zoveel mensen zijn er niet eens op FOK! die ik wil meeten volgens mijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
13 eigenlijk, maar die ene reken ik niet mee want dat was mijn ex buiten fok dus die had ik daarvoor al gezien
Dit was satirequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik apart om te horen, volgens mij speelt de Warsteiner op.
Ik kan ze wel uitnodigen maar ze komen niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als Stijn en GGMM ook komen ben ik van de partij
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dusquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoveel mensen zijn er niet eens op FOK! die ik wil meeten volgens mij
Ook dames?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dus
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no optionquote:
Haha okequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no option
Wat een spelbrekersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan ze wel uitnodigen maar ze komen niet.
Ga meeten met Deezertjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij sommige blijft het ook bij eenmalige meet. En sommige zie ik nu regelmatig dus
Fera tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2. Maar eentje bezet en eentje is m`n ex dus no option
Neequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een spelbrekers
[..]
Ga meeten met Deezertje
Zou best willen weten van beide hoe ze irl zijnquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Een meet tussen Stijn en GGMM zou echt epic worden, Dartsen is geen sport Uh oké. Stijn die zich misselijk eet aan stroopwafels
Mocht hij ooit naar groningen komen zou ik het beste zuurkool restaurant van de stad uitzoeken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:48 schreef Elan het volgende:
Een meet tussen Stijn en GGMM zou echt epic worden, Dartsen is geen sport Uh oké. Stijn die zich misselijk eet aan stroopwafels
Fera en Heppie ja. Matties for lifequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Fera toch
Sof nooit werk van geprobeerd te maken, zij lijkt me echt heel leuk ook irl
Zou je ook bij mij denkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NeeIk zou me denk ik echt mateloos aan hem ergeren
Ik schaar jou niet op hetzelfde niveau als hem op de een of andere manierquote:
Hoezo geen move gemaakt dan, jullie waren allebei toch vrijgezel toen? Of wil je niet over hebben verderquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fera en Heppie ja. Matties for life
Sof is een schatje in het echt
Op fok ook verder
Hij is nog iets autistischer alleenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik schaar jou niet op hetzelfde niveau als hem op de een of andere manier
Sof zou niks voor mij zijn in een relatiequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo geen move gemaakt dan, jullie waren allebei toch vrijgezel toen? Of wil je niet over hebben verder
Stijn zal irl echt wel verlegen zijn, qua leeftijd ook logisch denk je niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou best willen weten van beide hoe ze irl zijn
Daar kom ik NOOIT.quote:
Als je in Amsterdam had gewoond hadden wij allang gemeetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat sommige mensen zo ver weg wonen, ik ben er altijd voor in om even te feunen.
Zit in dat versier-topic in RP.quote:
haha okéquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof zou niks voor mij zijn in een relatie
Sof is huisje boompje beestje jaquote:
Hij zal minder snel zeggen wat hij van iemand vindt dan denk ik, dan op het internetquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Stijn zal irl echt wel verlegen zijn, qua leeftijd ook logisch denk je niet.
R&P is geweldigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar kom ik NOOIT.
Behalve om een discussie te regelen in SC RELATIES
Hoe zie jij jezelf dan?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is huisje boompje beestje ja
Ik niet.
En sof is qua uiterlijk natuurlijk ook wel iets out of my league
hoezo je ziet er goed uit man, maar dat eerste.... inderdaadquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sof is huisje boompje beestje ja
Ik niet.
En sof is qua uiterlijk natuurlijk ook wel iets out of my league
Muah sommige dingen zijn wel herkenbaarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat hele forum tenenkrommend.
IK zou dus echt nooit de behoefte hebben om daar een serieuze post te zetten.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah sommige dingen zijn wel herkenbaar
Ik was laatst in Amsterdam :squote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je in Amsterdam had gewoond hadden wij allang gemeet
Vroeger wel man. Weet niet of je toen ook al las?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Elan het volgende:
Wedden op sport is goed topic van FOK!, echt mensen die daar hard geld verdienen gewoon
Ook niet om adviezen te geven aan mensen die bepaalde dingen niet meer weten?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
IK zou dus echt nooit de behoefte hebben om daar een serieuze post te zetten.
Daar rij ik elke dag langsquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik was laatst in Amsterdam :s
Vermeergod checken in het rijksmuseum
irritant is dat hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Sowieso mag je daar vaak niet eens adviezen geven die niet kusjekroel zijn
Geen idee eigenlijkquote:
Misschien moet jij mij vaker appen :squote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar rij ik elke dag langs![]()
Had me geappt dan
Thanksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:54 schreef Elan het volgende:
[..]
hoezo je ziet er goed uit man, maar dat eerste.... inderdaad
Ben je toevallig heel rijk dat je dat allemaal kan betalen?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Idealistisch, beetje flierefluiter ronddwalend door het leven .
Maar aan de andere kant ook wel behoefte aan commitment maar niet op de huisje-boompje-beestje manier
Het liefst zou ik gewoon een soulmate tegenkomen waarmee ik samen de wereld af kan reizen in een busje en beetje hippiestel worden
nee man maar er zijn nu ook wel paar die leuk bakken die Derksen en R_F sowieso voor duizenden euro's dit jaar.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger wel man. Weet niet of je toen ook al las?
In R&P wel extreem man.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Elan het volgende:
[..]
irritant is dat he
net als je in BNW niet sceptisch of realistisch mag zijn terwijl mensen echt bs posten.
Niks mis mee toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Maar aan de andere kant ook wel behoefte aan commitment maar niet op de huisje-boompje-beestje manier
Het liefst zou ik gewoon een soulmate tegenkomen waarmee ik samen de wereld af kan reizen in een busje en beetje hippiestel worden
Nee. Toevallig nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben je toevallig heel rijk dat je dat allemaal kan betalen?
Klopt. Maar geven niet echt tips meer man.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
nee man maar er zijn nu ook wel paar die leuk bakken die Derksen en R_F sowieso voor duizenden euro's dit jaar.
sommigen ook verbannen net als jou van bepaalde sites.
Ik had je laatst nog een zeer leuk kattenfilmpje gestuurdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet jij mij vaker appen :s
Sluit elkaar ook niet uit hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Aan de ene kant heb ik wel iets dat ik me wil settelen en kinderen krijgen etc. Maar een burgerleven met 40 jaar hetzelfde werk en ritme lijkt me echt doodsaai.
Je bedoelt J-D? Dat is een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen, die rekent dat allemaal uit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef Elan het volgende:
[..]
nee man maar er zijn nu ook wel paar die leuk bakken die Derksen en R_F sowieso voor duizenden euro's dit jaar.
sommigen ook verbannen net als jou van bepaalde sites.
Er is daar wel een user die in ieder topic iedereen afzeikt en nog steeds postquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In R&P wel extreem man.
Ik heb daar niets mee.
Als ik IRL iets bespreek wil ik ook niet alleen kusjekroel toch van diegene. Maar als je in R&P een schop onders iemands hol wil geven. Gelijk f5
Op zich is een vrouw die wil committeren niet zoveel mis mee als je wat ouder wordt man, komt je eigen stabiliteit alleen maar ten goede.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Dat vond ik een van de beste filmpjes die ik de afgelopen maand heb gezien.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had je laatst nog een zeer leuk kattenfilmpje gestuurd
Ik zei een keer dat iemand gewoon een portie man the fuck up nodig had.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is daar wel een user die in ieder topic iedereen afzeikt en nog steeds post
Die heeft al meer dan 100k winst gemaakt over zijn bet-carriere zei die volgens mij een keer. Echt bizarquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt J-D? Dat is een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen, die rekent dat allemaal uit.
Muah als je kinderen hebt moet je wel goed geld verdienen.quote:
Maar niemand hoeft altijd het zelfde werk te doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je kinderen hebt moet je wel goed geld verdienen.
En je moet wel erg slim zijn of geluk hebben als je ineens teringveel geld verdient
Ja die gast, hij is echt heel goed, elk weekend goeie bets door hemquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bedoelt J-D? Dat is een keurige leraar wiskunde uit Nijmegen, die rekent dat allemaal uit.
Zou ik ook niet erg vinden nee. Moet toch een keer gebeurenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich is een vrouw die wil committeren niet zoveel mis mee als je wat ouder wordt man, komt je eigen stabiliteit alleen maar ten goede.
Voor je het weet ben je een dolende dertiger terwijl al je vrienden gesetteld zijn
Al zijn geld stopt hij in de Johan Derksen fanclub, dus ik vind het een baas.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft al meer dan 100k winst gemaakt over zijn bet-carriere zei die volgens mij een keer. Echt bizar
Ik stuur er nog wel eentjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat vond ik een van de beste filmpjes die ik de afgelopen maand heb gezien.
Meer van dat soort materiaal graag.
Is allang niet meer zo, al zou je 1500 netto verdienen en zij ook wat relatief laag zit kun je goed leven hebben in rijtjeshuis met een paar koters en een labrador.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als je kinderen hebt moet je wel goed geld verdienen.
Dat is wel bullshit jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei een keer dat iemand gewoon een portie man the fuck up nodig had.
Mocht ik paar maanden niet daar posten
Ik ben sowieso skeptisch over het nut van fora om problemen echt aan te pakken.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel bullshit ja
Want in veel gevallen is dat ook gewoon zo. Al heb je er concreet niet zoveel aan natuurlijk
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar niemand hoeft altijd het zelfde werk te doen
Ik wil een stuk of 4/5 kinderenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Is allang niet meer zo, al zou je 1500 netto verdienen en zij ook wat relatief laag zit kun je goed leven hebben in rijtjeshuis met een paar koters en een labrador.
Minimum loonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.
Maar de kans dat je 40 jaar loonslaaf moet worden is wel flink aanwezig
Muah die ene Deezertje kreeg juist op dit forum een voorstel om met een andere user te stappen (omdat hij nooit iemand heeft om mee te gaan). Dan kan het wel helpenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben sowieso skeptisch over het nut van fora om problemen echt aan te pakken.
Tja ligt aan de prioriteiten inderdaad.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, dat zal ik ook zeker niet gaan doen.
Maar de kans dat je 40 jaar loonslaaf moet worden is wel flink aanwezig
Vind ik wel beetjequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Loonslaafleven is ook geen slecht geven of zo, mensen dramatiseren dat vaak zo
Ik wil kinderen over een jaar of 10quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja ligt aan de prioriteiten inderdaad.
Sommige mensen pakken eerst een diploma die goed uitbetaald en gaan 10-15 jaar werken. Slim investeren enzo. Dan kun je echt best rustig aan doen.
Maar als je vroeg kinderen neemt wel lastig ja
Als je de juiste keuzes maakt kun je ruim uitkomen met minimum loonquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje
Werken om te leven, niet andersom
Klopt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je de juiste keuzes maakt kun je ruim uitkomen met minimum loon
Wanneer komt hij/zijquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal kijken hoe ik om ga zodirect met het kind van mijn zus
Ik loop op stage nu gewoon hele week van 9 tot 5 en begint mijn keel al uit te hangen. En dat ligt niet omdat de stage zelf niet leuk is. Maar elke dag hetzelfde doen daar en hetzelfde ritme bahquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Elan het volgende:
Loonslaafleven is ook geen slecht geven of zo, mensen dramatiseren dat vaak zo
Moet je werk vinden zonder ritme en niet hetzelfde doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik loop op stage nu gewoon hele week van 9 tot 5 en begint mijn keel al uit te hangen. En dat ligt niet omdat de stage zelf niet leuk is. Maar elke dag hetzelfde doen daar en hetzelfde ritme bah
En wordt misschien nog lager door nog meer digitalisering. Zag ik laatst wat van op tvquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
En vrij lage werkweken in Nederland en west-europa
40 uur per week werk je blijft echt genoeg tijd over voor jezelf en je eventuele gezin.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje
Werken om te leven, niet andersom
En daardoor minder 9-5 werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wordt misschien nog lager door nog meer digitalisering. Zag ik laatst wat van op tv
Freelancequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet je werk vinden zonder ritme en niet hetzelfde doen
ja kan wel goed met jouw opleiding als je beetje portfolio maakt en connectiesquote:
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vandaag heeft mijn zus pas verteld dat ze zwanger is
Flinke schok wel
Nou ja. Ligt er maar net aan wat mensen genoeg vinden hequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:06 schreef Elan het volgende:
[..]
40 uur per week werk je blijft echt genoeg tijd over voor jezelf en je eventuele gezin.
Thuiszitten is ook maar kut, ga je alleen maar nadenken over dingen.
Nog best jong, en ze heeft haar hele leven al verteld dat ze geen kinderen wil en ze vervelend vindt. Maarja biologisch klokje hèquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man![]()
Hoezo een schok, is ze jong of verwachtte je gewoon niet
Weet niet of ik verder ga in dit vakgebied. Niet voor altijd in elk geval, zitten genoeg saaie kanten aanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja kan wel goed met jouw opleiding als je beetje portfolio maakt en connecties
Mattie van mij is programmer werkt alleen nog maar thuis als freelancer nu die klaar is met zn ICT studie.quote:
Mijn ex werkte zorg precies die uren wat jij zei, ze kreeg 1600 netto incl ORT dus kan op zich wel, je moet alleen slim zijn wat Inso ook zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Ligt er maar net aan wat mensen genoeg vinden he![]()
Er zijn mensen die liever 25-32 uur per week werken en dan maar wat minder verdienen maar echt de vrije tijd willen hebben waar ze waarde aan hechten.
Maar dan mis je wel weer collega's vaakquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ex werkte zorg precies die uren wat jij zei, ze kreeg 1600 netto incl ORT dus kan op zich wel, je moet alleen slim zijn wat Inso ook zegt.
Je kan ook webdesign doen of zo kan je gewoon thuis vanuit je luie stoel werken en tussendoor beetje koffie of thee drinken en met je vrouw praten.
Als je skills hebt in dat vakgebied kan makkelijk, alleen niet iedereen is digitaal aangelegdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
En hij heeft nog met iemand adners app ontwikkeld die best redelijk loopt dus zelfs als ie niet werkt heeft ie nog wat inkomen
Klopt. Ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je skills hebt in dat vakgebied kan makkelijk, alleen niet iedereen is digitaal aangelegd
elanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je skills hebt in dat vakgebied kan makkelijk, alleen niet iedereen is digitaal aangelegd
Ja maar moet je zoals je zegt inderdaad wel skills voor hebbenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ex werkte zorg precies die uren wat jij zei, ze kreeg 1600 netto incl ORT dus kan op zich wel, je moet alleen slim zijn wat Inso ook zegt.
Je kan ook webdesign doen of zo kan je gewoon thuis vanuit je luie stoel werken en tussendoor beetje koffie of thee drinken en met je vrouw praten.
Roep ik al maanden in Feyenoordtopic. Mensen blijven geloven in die komediant met zijn zogenaamde clubliefdequote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
elan
Guidetti in gesprek met Sporting Lissabon
John Guidetti is in beeld bij Sporting Lissabon om daar de nieuwe spits te worden. Dat verklaart waarom de Zweed in de afgelopen maand amper contact heeft gezocht met de leiding van Feyenoord, die hem al geruime tijd terug een aanbod heeft gedaan. Guidetti (21) kan in Portugal mogelijk aanzienlijk meer salaris en tekengeld opstrijken dan bij Feyenoord.
Er is veel freelance werk met skills die je online kan leren waar geld in zit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar moet je zoals je zegt inderdaad wel skills voor hebben![]()
Je had op jonge leeftijd gewoon ict moeten kiezen, dan zat je gebeiteld nu
Zoals?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is veel freelance werk met skills die je online kan leren waar geld in zit.
Het Feyenoord topic is de laatste tijd wel genot door klaasweetallesgodquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Roep ik al maanden in Feyenoordtopic. Mensen blijven geloven in die komediant met zijn zogenaamde clubliefde
Scrummie heeft het van zijn vader gehoord.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Roep ik al maanden in Feyenoordtopic. Mensen blijven geloven in die komediant met zijn zogenaamde clubliefde
Als je geen specifieke talenten bezit gewoon naar de markt kijken en steeds het geld volgen, zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar moet je zoals je zegt inderdaad wel skills voor hebben![]()
Je had op jonge leeftijd gewoon ict moeten kiezen, dan zat je gebeiteld nu
Programmingquote:
Systeembeheer is ook goud tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Programming
Translation
Data Entry
Grafisch Vormgeven
Vele vormen van teksten schrijven
Zolang je maar goed naamsbekendheid weet te genereren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Kan ook bijna allemaal freelance toch/
Is dat een trollaccount van een van die Ajacieden? Serieus die gast is echt gek andersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic is de laatste tijd wel genot door klaasweetallesgod
Of gewoon een goeie (web)app ontwikkelenquote:
Goede bettingsite toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon een goeie (web)app ontwikkelen
7.50/15.00quote:
Als je hem zelf uitgeeft krijg je toch gewoon alles?quote:
Al vanaf de eerste post die ik van hem zag, wist ik dat het een cultheld zou worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een trollaccount van een van die Ajacieden? Serieus die gast is echt gek anders
Yepquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hem zelf uitgeeft krijg je toch gewoon alles?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al vanaf de eerste post die ik van hem zag, wist ik dat het een cultheld zou worden.
[ afbeelding ]
30quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n site als voetbalwedden krijgt ook gewoon 30% van het geld wat die mensen verliezen die via hun voor sites registreren he
Echt bizar jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n site als voetbalwedden krijgt ook gewoon 30% van het geld wat die mensen verliezen die via hun voor sites registreren he
Geen idee, maar ik vind zijn posts genietenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een trollaccount van een van die Ajacieden? Serieus die gast is echt gek anders
En het zijn nog slechte sites ook.quote:
Sowieso goud geldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon een goeie (web)app ontwikkelen
jij?quote:
best lastig jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit wel met iets in m`n hoofd voor een app maar ik heb totaal geen coding-skills en allesEn ik weet ook niet in hoeverre het nieuw is
Gewoon een agent nemen en naar een uitgever die er brood in ziet. Anders moet je promotie etc ook zelf doenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7.50/15.00
Ligt er ook aan of je hem zelf uitgeeft of naar uitgever stuurt
Maar je was toch 14 toen je dat schreef toch?quote:
Werk samen met iemand die dat kanquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:20 schreef Fok-it het volgende:
Ik zit wel met iets in m`n hoofd voor een app maar ik heb totaal geen coding-skills en allesEn ik weet ook niet in hoeverre het nieuw is
17quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je was toch 14 toen je dat schreef toch?
Dat zou wel goed idee zijn ja. Maar moet je eerst nog vindenquote:
Dat zal niet moeilijk zijn met een goed idee.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel goed idee zijn ja. Maar moet je eerst nog vinden
Beetje netwerkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou wel goed idee zijn ja. Maar moet je eerst nog vinden
Even kijkenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt me op fb, google eens op mn naam
Welke codes? Die templates of zo?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Webdesign is ook best leuk verder
Alleen de codes vind ik kut
Lukt toch niet man. Is hetzelfde als die knapen die een nieuwe social-media opzetten.quote:
En toch komt er een keer een.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt toch niet man. Is hetzelfde als die knapen die een nieuwe social-media opzetten.
`Het nieuwe Facebook''
Gewoon cu2 tochquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lukt toch niet man. Is hetzelfde als die knapen die een nieuwe social-media opzetten.
`Het nieuwe Facebook''
Om alles designs goed op de website te zetten.quote:
Je moet niet uit gaan van bestaande concept man maar bestaande systeem overhoop gooien met revolutionaire shit.quote:
Die andere was een testquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat boek van die zwerver je enige boek?
Je moet het alleen goed verbeterenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet niet uit gaan van bestaande concept man maar bestaande systeem overhoop gooien met revolutionaire shit.
Ik schrijf een boek over GRTDquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Elan het volgende:
Toto kan wel autobiografie schrijven over die cyste best veel mensen maken zoiets dergelijks mee ergens in hun leven.
een site maken waar je je BR hebt.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet niet uit gaan van bestaande concept man maar bestaande systeem overhoop gooien met revolutionaire shit.
Ja dat zou geen slecht idee zijn, maar welke echte uitgever gaat dat uitgevenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:27 schreef Elan het volgende:
Toto kan wel autobiografie schrijven over die cyste best veel mensen maken zoiets dergelijks mee ergens in hun leven.
Gaan bookies alleen nooit mee akkoordquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
een site maken waar je je BR hebt.
En via die site kan je telkens je bet plaatsen bij de bookie waar de odd het hoogst ligt. Als je dat in verbinding kan laten staan met elkaar heb je wel wat
Zijn ook vrouwen die schrijven over borstkanker en nog veel meer ellende, mensen lezen dat, juist de herkenbaarheid kan scorenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja dat zou geen slecht idee zijn, maar welke echte uitgever gaat dat uitgeven
Maar dat zal geen groot boekie worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen die schrijven over borstkanker en nog veel meer ellende, mensen lezen dat, juist de herkenbaarheid kan scoren
Dat is zO. Alleen hoe ga je zoiets schrijven. Alles gedetailleerd of juist nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Zijn ook vrouwen die schrijven over borstkanker en nog veel meer ellende, mensen lezen dat, juist de herkenbaarheid kan scoren
Was australische vlogger die zei dat ze terminale kanker had maar door een of ander dieet had overleefd jarenlang bakken met geld verdientquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap aan schrijvers als ze boeken van 1000 pagina's kunnen volschrijven met een fictief verhaal.quote:
Dat is wel knap jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap aan schrijvers als ze boeken van 1000 pagina's kunnen volschrijven met een fictief verhaal.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was australische vlogger die zei dat ze terminale kanker had maar door een of ander dieet had overleefd jarenlang bakken met geld verdient
bleek ze nooit kanker te hebben gehad
Nee zeker niet. Maar een autobiografie van 50 bladzijdes? Dat is meestal tch wel stuk meer :=quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet meteen groot te worden
Een noorsbloedje pullenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Was australische vlogger die zei dat ze terminale kanker had maar door een of ander dieet had overleefd jarenlang bakken met geld verdient
Gewoon leuk sausje van laten maken, zou Michiel v Egmond in armen nemen die maakt leven van junkie Kieft ook opeens bestsellerquote:
Ja had gelezen man, ze had hele succesvolle app ookquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iwanius is hier WOEDEND over.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon leuk sausje van laten maken, zou Michiel v Egmond in armen nemen die maakt leven van junkie Kieft ook opeens bestseller
Ja maar die heeft ook een hele voetbalhistorie bij zich. Dat is toch anders.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon leuk sausje van laten maken, zou Michiel v Egmond in armen nemen die maakt leven van junkie Kieft ook opeens bestseller
Bizar veel achtergrondinformatie moet je dan hebben.quote:
Is wel weinig, maar gewoon veel achtergrondinformatie en gevoelens neerpennenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar een autobiografie van 50 bladzijdes? Dat is meestal tch wel stuk meer :=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |