Systeembeheer is ook goud tegenwoordigquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Programming
Translation
Data Entry
Grafisch Vormgeven
Vele vormen van teksten schrijven
Zolang je maar goed naamsbekendheid weet te genereren.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Kan ook bijna allemaal freelance toch/
Is dat een trollaccount van een van die Ajacieden? Serieus die gast is echt gek andersquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het Feyenoord topic is de laatste tijd wel genot door klaasweetallesgod
Of gewoon een goeie (web)app ontwikkelenquote:
Goede bettingsite toch.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon een goeie (web)app ontwikkelen
7.50/15.00quote:
Als je hem zelf uitgeeft krijg je toch gewoon alles?quote:
Al vanaf de eerste post die ik van hem zag, wist ik dat het een cultheld zou worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een trollaccount van een van die Ajacieden? Serieus die gast is echt gek anders
Yepquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hem zelf uitgeeft krijg je toch gewoon alles?
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al vanaf de eerste post die ik van hem zag, wist ik dat het een cultheld zou worden.
[ afbeelding ]
30quote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n site als voetbalwedden krijgt ook gewoon 30% van het geld wat die mensen verliezen die via hun voor sites registreren he
Echt bizar jaquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo'n site als voetbalwedden krijgt ook gewoon 30% van het geld wat die mensen verliezen die via hun voor sites registreren he
Geen idee, maar ik vind zijn posts genietenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een trollaccount van een van die Ajacieden? Serieus die gast is echt gek anders
En het zijn nog slechte sites ook.quote:
Sowieso goud geldquote:Op vrijdag 1 mei 2015 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of gewoon een goeie (web)app ontwikkelen
jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |